Gå til innhold

Carries dagbok


-Carrie

Anbefalte innlegg

Så flink du er da! Jeg er for tiden støttemedlem... :ler:

Jeg har vært støttemedlem flere ganger tidligere, mens satser på at jeg skal være skikkelig medlem denne gangen. Det er så mange av timene som ser morsomme ut, så jeg gleder meg til å komme i gang :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag var jeg og trente på senteret for første gang. Veldig morsomt, og herlig å starte uken med en treningsøkt :)

Jeg synes tiden går så utrolig fort for tiden. Timene på jobb bare flyr av gårde, og denne uken skjer det noen hver ettermiddag. Også er det plutselig helg igjen :dåne: Jaja, skal vel ikke klage på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg og trente på senteret for første gang. Veldig morsomt, og herlig å starte uken med en treningsøkt :)

Jeg synes tiden går så utrolig fort for tiden. Timene på jobb bare flyr av gårde, og denne uken skjer det noen hver ettermiddag. Også er det plutselig helg igjen :dåne: Jaja, skal vel ikke klage på det ;)

Så bra at det var gøy! Godt å røre litt på seg etter en lang dag på jobb, tenker jeg :)

Oj,oj, planer hele uka, skal du noe spennende eller?? *nyskjerrig* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det var gøy! Godt å røre litt på seg etter en lang dag på jobb, tenker jeg :)

Oj,oj, planer hele uka, skal du noe spennende eller?? *nyskjerrig* :)

Nei, ikke så spennende, men alt skjedde litt på en gang denne uka.. Middag med noen venninner fra den gamle klassen, vin/planleggingsgreie med jobb, trening osv.. Har bare vært hjemmom og snudd i døra hver dag etter jobb, så nå var det jammen godt med helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er det! :lol:

(vel, ikke for alle enda, men snart!)

Noen planer? :hoppe:

Veldig lite planer, og det er herlig å tenke på :ler: Jeg skal på en dansetime i morgen, det er det eneste jeg vet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en herlig helg sist helg ja, og nå er det jammen helg igjen! Tida flyr ja, det har du helt rett i :)

Denne helga blir det litt mer som skjer, i morgen er det lønningspils med jobb. Gleder meg :)

Det ble ikke så mye shopping sist helg, mest bare praktiske ting som måtte fikses ;)

Denne uka har jeg jobbet masse med en amerikaner, så engelsken har virkelig fått kjørt seg. Jeg har jo knapt snakket skikkelig engelsk siden videregående, så det er litt vanskelig å finne ordene synes jeg. Jeg forstår alt, men sliter litt med å uttrykke meg på en ordentlig måte, spesielt skriftlig. Men det kommer seg nok etter hvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøhh, du er jo kjempeflink å snakke engelsk, jo! Du har jo aksenten helt inne! :fnise:

Slitsomt å lete etter de riktige ordene, jeg ser jeg må lete litt selv på norsk av og til- spesielt i møter med høytpåstråfolk eller når jeg skriver vedtaksbrev osv. Det går seg nok til etterhvert, som du sier :)

Kos deg på lønningspils du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pøhh, du er jo kjempeflink å snakke engelsk, jo! Du har jo aksenten helt inne! :fnise:

Slitsomt å lete etter de riktige ordene, jeg ser jeg må lete litt selv på norsk av og til- spesielt i møter med høytpåstråfolk eller når jeg skriver vedtaksbrev osv. Det går seg nok til etterhvert, som du sier :)

Kos deg på lønningspils du også :)

Hehe, ja britisk engelsk er jeg helt konge på ;) men sånn seriøs, business engelsk er det verre med ;) Men det går bedre og bedre altså. Har snakket engelsk hele denne uken og, og i dag tok jeg faktisk meg selv i å tenke på engelsk!

God helg, Carrie! :klem:

Tusen takk, og nå er snart helg IGJEN :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg snart på dance step med en av instruktørene fra Skal vi danse. :hoppe: Gleder meg!! Det er 2. treningen denne uken, og på søndag skal jeg trene med Såpeboble :) I morgen skal jeg ha fest, så trening i morgen og på lørdag utgår :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det som er så rart når man ikke er vant til å snakke englesk er at helt banale setninger blir vanskelige å sette sammen i hodet. Sånn var det ihvertfall for meg. Men - så hjalp det å bo med en brite i 4 år. ;)

Her var det stille for tiden. Skjer'a? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er så rart når man ikke er vant til å snakke englesk er at helt banale setninger blir vanskelige å sette sammen i hodet. Sånn var det ihvertfall for meg. Men - så hjalp det å bo med en brite i 4 år. ;)

Her var det stille for tiden. Skjer'a? :)

Ja, jeg vet akkurat hva du mener. Det beste er egentlig å ikke for mye, bare snakke ;)

Jeg prøver å kombinere jobb, trening, sosiale ting og avslapping på en best mulig måte, men det er ikke så lett å få tid til alt. Det har detfor blitt mindre pc-tid i det siste, men jeg kommer sterkere tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at det blir vanskelig å få tid til alt- jobb tar jammen mye av tiden vår! Vet ikke helt om det er bra eller dårlig, jeg... Leste nettopp en artikkel om at over 9 av 10 mente arbeid var en viktig ting for vår psykiske helse. Kanskje vi hadde blitt gAL uten jobb, hvem vet??

Lyst å bli med på halloweenfest på lørdag forresten? Fikk lov å be med meg folk, så har allerede bedt 3 stk, bla. han med brillene vi traff på deli deluca ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobben tar veldig tid ja, men det er jo veldig sosialt og. Tror faktisk jeg hadde blitt gal uten jobb :fnise:

Han "freaken" på deli deluca ja :hoho: Tja, jo kanskje det.. Jeg har i alle fall klar for en fest :) Men det er vel sånn utkledningsgreier? Skal vi på byen? Skal vi på byen med full utkledning? :klø: Skeptisk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...