Gå til innhold

Carries dagbok


-Carrie

Anbefalte innlegg

Dagens trim: 40 min på tredemølla og 20 min styrke på mage/rygg. Det var så sykt varmt i lokalet, men jeg ga selvsagt alt, så jeg var nesten lilla i ansiktet når jeg var ferdig :sjokkert::ler:

Dagens kveldsmat: 2 grove skiver med brunost... fytti så godt med brød!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobben tar veldig tid ja, men det er jo veldig sosialt og. Tror faktisk jeg hadde blitt gal uten jobb :fnise:

Han "freaken" på deli deluca ja :hoho: Tja, jo kanskje det.. Jeg har i alle fall klar for en fest :) Men det er vel sånn utkledningsgreier? Skal vi på byen? Skal vi på byen med full utkledning? :klø: Skeptisk :fnise:

:ler:

Det var valgfritt om man ville kle seg ut, men det går jo an å ta en mellomting,sånn at man evt. kan ta av seg kostymet før man går ut. Den klassiske "hårbøyle med horn" varianten eller noe :) Skal sikkert ut på byen, ja, har ikke hørt noe om at vi ikke skal det iallefall :)

Dagens trim: 40 min på tredemølla og 20 min styrke på mage/rygg. Det var så sykt varmt i lokalet, men jeg ga selvsagt alt, så jeg var nesten lilla i ansiktet når jeg var ferdig :sjokkert::ler:

Dagens kveldsmat: 2 grove skiver med brunost... fytti så godt med brød!! ;)

Lilla i ansiktet tyder på en god økt- Way to go :nigo:

Jeg spiste også brød med brunost igår- og smør under til og med *fyfy* Men godt var det og jeg eier ikke dårlig samvittighet for det heller! ;) Mat er sunt, bare godteri og kaker som får samvittigheten til å dale ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Det var valgfritt om man ville kle seg ut, men det går jo an å ta en mellomting,sånn at man evt. kan ta av seg kostymet før man går ut. Den klassiske "hårbøyle med horn" varianten eller noe :) Skal sikkert ut på byen, ja, har ikke hørt noe om at vi ikke skal det iallefall :)

Lilla i ansiktet tyder på en god økt- Way to go :nigo:

Jeg spiste også brød med brunost igår- og smør under til og med *fyfy* Men godt var det og jeg eier ikke dårlig samvittighet for det heller! ;) Mat er sunt, bare godteri og kaker som får samvittigheten til å dale ;)

Tror jeg satser på en mellomting hvis jeg blir med, men kan jeg tenke litt på det? :)

Mat er sunt ja, bra motto :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig helg! Alene hjemme, ingen planer :nigo:

Har vært en liten tur på shopping i dag, men det eneste jeg kjøpte var et skjørt og litt matvarer. Tror jammen det falt noe sjokolade ned i kurven min og :fnise:

Har bestemt meg for å starte opp igjen med vektklubb på mandag og jobbe hardt for å gå ned noen kg til. Det gikk jo så greit sist gang, så satser på at det bare handler om vilje denne gangen og ;) Har derfor bestemt meg for å kose meg skikkelig denne helga, også er det hardkjør fra mandag av :) Ikke noe kjære mor før jeg ser det tallet jeg vil på vekta! :streng:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers må jeg bare innrømme at jeg har begynt å glede meg skikkelig til jul :hoppe: Tror jeg skal sette på "Love actually" og slenge meg på sofaen. Den er så koselig og handler om jul i tillegg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, Love Actually :hjerte: Må se den og The Holiday før jul altså! :jepp:

Åh, jeg elsker Love Actually, den er rett og slett supersjarmerende! :rødme:

Ja, det er en herlig film :hjerte: :hjerte: The Holiday må jeg også se en dag! Egentlig pleier jeg å vente til litt nærmere jul med å se de filmene, men jeg klarte rett og slett ikke vente lengre med Love Actually :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ærlig talt, hvor ble denne uken av? :hakeslepp: Det skjedde så mye sist uke at jeg rett og slett ikke fikk trenet en eneste gang :/ men neste uke blir forhåpentligvis bedre :) Har litt småvondt i halsen, så håper ikke jeg blir syk.

Ellers er det lite nytt å melde, jeg har det generelt veldig bra for tiden :-)

Endret av -Carrie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt, hvor ble denne uken av? :hakeslepp: Det skjedde så mye sist uke at jeg rett og slett ikke fikk trenet en eneste gang :/ men neste uke blir forhåpentligvis bedre :) Har litt småvondt i halsen, så håper ikke jeg blir syk.

Ellers er det lite nytt å melde, jeg har det generelt veldig bra for tiden :-)

Hurra for at du har det bra!! :hoppe:

Ojoj, tiden flyr på jobb altså?! Så bra da! :) :) Synd du ikke har fått trent, men du er jo så flink med kostholdet at det gjør nok ikke så mye :)

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for at du har det bra!! :hoppe:

Ojoj, tiden flyr på jobb altså?! Så bra da! :) :) Synd du ikke har fått trent, men du er jo så flink med kostholdet at det gjør nok ikke så mye :)

God bedring!

Ja, tiden flyr når man har det gøy ;)

Denne uken er det heldigvis litt bedre på treningsfronten, men i helga blir det nok en del utskeielser med julebord, pepperkakebaking osv.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jaaaaa! :happy:

Litt stille her inne for tiden - hvordan er det med deg? :)

Jeg har det veldig fint :)

Skal prøve å bli litt flinkere å oppdatere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...