Gå til innhold

Carries dagbok


-Carrie

Anbefalte innlegg

Da er jeg ferdig på jobb for godt og tar sommerferie frem til jeg skal begynne på den nye jobben min i august :) Jeg fikk både marsipankake og gave i lunsjen! Koselig :) Nå er det litt avslapping før jeg skal avgårde i en 30-årsdag i kveld :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mandag og veiedag og til tross for alt jeg har gasset i meg i helga, hadde jeg faktisk gått ned en halv kilo siden sist uke. Har nådd målet mitt nå, og er offisielt ferdig med å gå ned i vekt :hoppe: Jeg må jo fortsett i samme stilen fremover, ellers vil jeg jo gå opp igjen, men jeg skal i alle fall ikke gå ned noe mer nå :)

Jeg ble så motivert av vekta at jeg begynte dagen med en joggetur og diverse styrkeøvelser på verandaen hjemme. Verandaen ligger på baksiden av huset, så det er ingen som ser meg altså. Kunne vært god underholdning det :fnise:

Så nå sitter jeg her nydusjet og lurer på hva jeg skal finne på resten av dagen. Kanskje dra med meg samboer til byen for å spise lunsj! Herlig med ferie ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nådd mål! Også jogging og styrketrening i morgest tilogme! Way to go! :)

Synes du fortjener en lunsj ute med sambo etter en sånn start på dagen:) Trenger jo ikke å kjøpe noe usunt- finnes jo masse gode salater eller grove baguetter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med oppnådd mål - det må være en fantastisk følelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter :)

Det ble ikke noe lunsj Såpeboble, samboer mente at vi måtte prioritere å male ferdig rekkverket :rolleyes::fnise: Men i morgen blir det! :)

Endret av -Carrie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Mannfolk- alltid så snusfornuftige! :gjeiper:

Får håpe lunsjen blir god i dag da :) Jeg har laget meg salat med fetaost og ovnsbakt, marinert kyllingbryst til lunsj i dag. Ser god ut der den ligger og venter på meg i boksen sin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov å spørre om hvor mye du har gått ned totalt?

Jeg har gått ned 15 kg :)

:fnise: Mannfolk- alltid så snusfornuftige! :gjeiper:

Får håpe lunsjen blir god i dag da :) Jeg har laget meg salat med fetaost og ovnsbakt, marinert kyllingbryst til lunsj i dag. Ser god ut der den ligger og venter på meg i boksen sin ;)

Wow, det hørtes kjempegodt ut! :) Tipper de andre på jobben din ble misunnelige ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15kg er jo en kjempejobb! Gratulerer igjen! Det må være utrolig godt, rett og slett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15kg er jo en kjempejobb! Gratulerer igjen! Det må være utrolig godt, rett og slett!

Takk, ja det føles helt herlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bærer det ut på joggetur straks, så dusj og litt mat og deretter drar vi på ferie :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Joggetur..... ! :dåne:

:ler:

Ja, det er fælt til å begynne med, men så blir det bedre etter hvert ;)

Mulig du har skrevet det allerede (*distré*), men hvor skal dere? :)

Vi er på hjemstedet mitt, ikke så veldig spennende :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nyter jeg et par timer for meg selv mens jeg venter på at samboeren skal bli ferdig med det han holder på med. Det går virkelig i ett når man er hjemme! Heldigvis får jeg trimmet litt mens jeg er her. Trim så langt i ferien:

Onsdag: Joggetur før vi dro

Torsdag: Fjelltur med mamma

Fredag: Fjelltur med venninne

Lørdag: Joggetur

Søndag: Da blir det fjelltur igjen med mamma.

Jeg er så glad jeg får beveget litt på meg, for da kan jeg spise omtrent det jeg vil uten å få dårlig samvittighet :hoppe: Det blir jo mye godsaker når det er ferie, men jeg orker ikke stresse med det. I kveld blir det fotballkamp hos noen venner av oss, og da blir det pizza, øl og potetgull :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en super ferie rett og slett! Og du har jo helt rett med tanke på samvittigheten, hvis man rører på seg er det jo "lov".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...