Gå til innhold

Carries dagbok

-Carrie

Anbefalte innlegg

Fyll og fanteri høres utrolig artig ut må jeg si! Håper du koser deg masse! Her er det tapaskveld for alle penga, jeg prøver å bli en flink tapaskokk.. så langt har det gått bra! (Dette er første gang)

Det var veldig morsomt ja :) Ut i fra bildet du la ut så det ut som en svært vellyket tapas-kveld :)

God lørdag :D

Har du kommet deg etter fyll&fanteri enda? ;)

Jada, formen har vært overraskende god i dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En kjempemorsomt kveld i går, og dagen derpå har også vært bra. Herlig når det er sånn ;) Har ikke gjort så veldig mye i dag da, men godt med en avslappingsdag. Nå må jeg snart krype ut av joggebuksa og ta på meg litt anstendige klær for vi skal på kino sammen med et vennepar. Vi skal se Inception, gleder meg masse!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres bra ut, tror jeg bare skal få bestilt billetter med en gang, jeg MÅ bare se den! :jepp:

(Var den skummel, forresten?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres bra ut, tror jeg bare skal få bestilt billetter med en gang, jeg MÅ bare se den! :jepp:

(Var den skummel, forresten?)

Nei, den var ikke skummel, men fryktelig spennende til tider ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaah, Inception er kjempebra! Og enig: ikke skummel, men spennende!

har du en fin mandag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har en veldig fin mandag! :) Jeg og sambo har fått gjort masse småting i leiligheten i dag. Lagt bort campingutstyr, ryddet i klesskap, pantet flasker, ryddet bort sko osv.. Sånne småting som er litt tiltak å gjøre, men godt å få gjort ;) Grillet har vi også fått gjort!

I kveld har jeg hatt en joggetur på nesten 40 min, i tillegg til masse situps, knebøy, utfall og planken. Rett og slett en effektiv mandag dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spreka! :) Tror vi må ta oss en joggetur snart så jeg ikke glir helt ut av "joggeformen". Har jo ikke jogga på evigheter nå (vel, bortsett fra i går etter trening, men det var bare 15 min eller noe) så her må noe gjøres! ;)

Åja rydding- betyr det at dere har funnet nøkkelen?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rydding av diverse er så greit å få gjort! Det hoper seg så fort opp, og så blir det bare liggende. Burde ha ryddet her også egentlig, men jeg velger å ha litt skylapper i dag.. *lat*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spreka! :) Tror vi må ta oss en joggetur snart så jeg ikke glir helt ut av "joggeformen". Har jo ikke jogga på evigheter nå (vel, bortsett fra i går etter trening, men det var bare 15 min eller noe) så her må noe gjøres! ;)

Åja rydding- betyr det at dere har funnet nøkkelen?? :)

Nøkkelen til boden? Nei, den fant vi aldri, så vi ble nødt til å sage over låsen. Så nå har vi ny lås og ny nøkkel ;)

Jupp, det må jogges snart! Jeg er ledig, hm... må sjekke kalenderen... næmmen, hver dag jo! :fnise: Jeg begynner faktisk å bli litt lei av å ha ferie :sjenert:

Rydding av diverse er så greit å få gjort! Det hoper seg så fort opp, og så blir det bare liggende. Burde ha ryddet her også egentlig, men jeg velger å ha litt skylapper i dag.. *lat*

Ja, det er veldig greit! Det er bare å hoppe i det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Hør på henne da, heldiggrisen som har ferie enda! :) Nyt det, det fortjener du! :)

Hadde egentlig litt småplaner om å jogge i dag,men baksiden av lårene mine er enda utslitt etter i går, så må utsette det litt til ;) Ja, det var bodnøkkelen jeg tenkte på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har vi vært på en kjempeflott fjelltur. 1 time og 40 min opp, og 30 min ned. 900 kalorier forbrent ;) Litt kjipt at samboern min fikk telefon på veien om at han må reise på jobb i morgen tidlig kl. 6 :/ men, men sånn er det bare. Har flere ting jeg har planer om å gjøre den neste uka, så det går nok bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, her fikk jeg jo svaret på spm mitt, ser jeg ;)

Deilig med fjellturer midt i uka, det får det til å virke kortere til helga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min fikk også beskjed om utreise i går, men han drar ikke før i neste uke da. Han er litt opprørt fordi firmaet han jobber for driver og spiser av periodene hans.. Først overtalte de han til å midlertidlig bytte rotasjon fra 4/4 til 2/2, noe de sparer masse penger på i forbindelse med det prosjektet han driver med nå.. Forrige gang han var ute så gikk han på to dager inn i arbeidsperioden, så da ble det to dager for lite lønn på en måte. Og denne gangen vil de han skal starte to dager før, i friperioden. Teit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, her fikk jeg jo svaret på spm mitt, ser jeg ;)

Deilig med fjellturer midt i uka, det får det til å virke kortere til helga :)

Jepp ;)

Ja, herlig det. Snart helg :heiajente:

Mannen min fikk også beskjed om utreise i går, men han drar ikke før i neste uke da. Han er litt opprørt fordi firmaet han jobber for driver og spiser av periodene hans.. Først overtalte de han til å midlertidlig bytte rotasjon fra 4/4 til 2/2, noe de sparer masse penger på i forbindelse med det prosjektet han driver med nå.. Forrige gang han var ute så gikk han på to dager inn i arbeidsperioden, så da ble det to dager for lite lønn på en måte. Og denne gangen vil de han skal starte to dager før, i friperioden. Teit!

Å, så kjipt at det er blitt sånn. 2/2 hørtes slitsomt ut :/ Da har man jo bare såvidt kommet seg skikkelig på plass hjemme før man må dra igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag sov jeg til kl. 11 :sjokkert: Og jeg la meg kl. 12 :fnise: Skikkelig lat morgen dette, jeg sitter enda i morgenkåpen.. Vurderer å gjøre litt husarbeid i dag, og gå en tur. Hadde store planer om jogging, men det tror jeg ikke bena mine går med på etter fjellturen i går. Så da gjenstår det bare å få på seg noen klær... snart... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått vasket hele leiligheten og til og med aviset fryseren. Tror det er første gangen jeg gjør det siden jeg flyttet for meg selv, følte meg nesten litt voksen :fnise: Nå blir det middag her snart, også skal jeg strikke litt tror jeg, det er jammen lenge siden!

I morgen blir det shopping :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...