Gå til innhold

Kanuttens liv og røre

Kanutten

Anbefalte innlegg

Jeg har gått tilbake til den "vanlige" måten man prøver å gå ned i vekt på. Jeg vet ikke, jeg syns lavkarbo er forferdelig vanskelig å gjøre over tid, og med en gang jeg bryter opplegget så mister jeg all motivasjon. Med vanlig mat kan jeg jo trene hardt for å "tjene" litt ekstra, så det har fungert bedre syns jeg. Det tar jo mye lengre tid, da..

Så flink du er som har laget kursplaner! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA, jeg er enig med deg. Lavkarbo er vanskelig over tid, og hvis man sprekker, så er det utrolig vanskelig å finne tilbake motivasjon.

Men jeg SKAL greie å gå ned litt til, til bildene. SÅ får jeg se hva som skjer etterpå.

Fornøyd med å ha fått kursplanene i boks ja. Det har ligget som en klo over meg. :)

Har allerede fått mail fra folk som ønsker å være med, så det er jo gøy.

I dag har jeg latet meg lenge i senga. Eller... Måtte opp da jeg våkna for å se om det var noe nytt hos Icing. Er så spent der. :)

Nå tror jeg at jeg skal gjøre noe fornuftig som å vaske litt klær, lage middag til mannen kommer hjem, og litt småpusling, før jeg skal på senvakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aww... :rødme: Hurra! Så koselig da!

(Det som er så fint med lavkarbo er at du klarer det, dersom du vil. Jeg tror på deg!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du tror på meg Supra. Jeg føler meg ganske flink nå, som følger dietten ganske nøye. :)

I dag hadde jeg første dagen på nyjobben,og det var så gøy :hoppe: :hoppe:

Om alle dager blir slik, tror jeg at jeg har funnet drømmejobben. er ganske glad og letta nå ja. Gleder meg til neste dag jeg skal dit allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk dere goinger :klemmer:

Det var en flying start ja, og gleder meg allerede til i morgen. Håper bare dette holder videre. :)

I dag har jeg begynt å forberedt til å lage gode matpakker på jobb. Vært på IKEA og kjøpt matboks, og en haug med småbokser, som jeg kan ha dressinger, tzatziki, og annet godt i.

Nå er jeg skikkelig motivert til både jobb og mat framover. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matliste på hva jeg har spist i dag:

Lun salat med kjøttdeig og pesto til frokost/lunch

1 pannekake lagd av egg og fløte med kyllingsalat til middag.

HAr stekt en pannekake jeg kan ta til kvelds om jeg blir sulten også, men akkurat nå føler jeg meg veldig mett. Tar vel den pannekaka til lunch på jobben i morgen tenker jeg.

HAr sett en oppskrift på kringle på lavkarbo.no som jeg har lyst til å prøve meg på, så kanskje det blir prosjektet i kveld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Muffin. :klemmer:

Her er motivasjonen sånn på topp at jeg møtte opp ei time for tidlig på jobb i dag :dåne: Trodde jeg skulle begynne kl 08.00, men oppdaget at det ikke var noen her, og nå så jeg at jeg ikke skal begynne før 9...

Arg. Skulle gjerne bruke den timen til å :sove: litt i stedet for å sitte her da, menmen. .

Hadde en diskusjon med Romeomannen i går, om vi kanskje skulle tatt en undesøkelse på sykehus om hvorfor det ikke blir noen mini på oss, men han virket ikke så veldig villig. ( Det har han ikke gjort før da vi har snakket om det heller, så får vel prøve å bearbeide han litt mere da.) Han vil jo gjerne ha flere barn, men han føler det som et nederlag, om han skulle oppdage at det er han det er noe "galt" med.

Så nå føler jeg meg litt låst egentlig. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Jeg håper så inderlig at det blir en liten mini på dere snart :hjerte:

Det er nok tøft for mennene dette å få den beskjeden om at det kan være dem som det er noe galt med, det gjør noe med selvfølesen og egoet dems, men jeg er sikker på det at bare han får grubblet og stundet lenge nok på situasjonen går han nok med på en time på sykehuset.

Du får bare oppmuntre at plutselig kan det komme en liten Romeo ganske fort, og at det er bedre å få det overstått enn å gå å gruble :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det ordner seg sånn at dere finner ut hvor "flaskehalsen" ligger. DEt beste er jo å vite hva man har å forholde seg til, det er først da man kan gjøre noe med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det kunne vært kjekt å se hvordan ting ligger an. Romeo har vært så "rar" og stille i dag, så vet ikke helt hva han tenker egentlig.

Får prøve å la det synke inn litt, så får vi se hvordan dette går. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi får se hva det blir til Nilla :klemmer:

I kveld har jeg og kjære kost oss med et glass hvitvin som vi kjøpte i Tyskland da vi var der i ferien. :)

Deilig å bare slappe av sånn innimellom. Jeg er litt sånn som er travelt opptatt, og ting skal skje hele tiden. . .

Akkurat nå står Tvn på Nrk. Kanuttengutten ser på Landsskytterstevnet i håp om å se min onkel, og et søskanbarn av meg som deltar. Men det ser ikke ut til at de dukker opp på skjermen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dem jeg ja. Både tanta, onkelen og søskenbarnet ditt. ;)

Hvitvin er deilig! Kanskje du skulle kjøpt med mer av den hvitvinen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du dem i dag? hm, da kanskje vi begynte å se for sent. kom ikke på det før kl var nesten halv elleve jeg.

Hvitvin er deilig ja, så kanskje man skulle investert litt mere av den. ;) Vi kjøpte med en trelitring med en søt type også, men den jeg drikker nå var så god. den hadde vi ikke smakt før. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dem nå helt på slutten, under den hurtigskyte-runden. I gule jakker rett over der skytterne lå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...