Gå til innhold

LineGourmet har blitt mamma

LineGourmet

Anbefalte innlegg

CD 15, temp ? el-test?

Jeg droppa tempingen i dag tidlig. Jeg sov urolig pga alkoholen og var våken både kl 4 og 5, så jeg droppa hele shiten. Ville bare ha blitt forstyrret måling uansett.

Fin kveld i går. :rødme:

Og ser ut til at vi er i ferd med å bli innesnødd her i dag. :kalle:

Tar en el-test senere i dag :)

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ~Milla~

Dere snør også snart inne?!

Vi også, snør noe innmari her... men herlig er det. Tror jeg skal driste meg ut en liten tur :)

Har svar i dagboken min, til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei LineG.Spennende inne hos deg! Følger med videre jeg hvis det er greit :popcorn:

Heihei Rosapus, bare hyggelig med nye besøkende :) Ser du også har en dagbok på gang, jeg kommer innom :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 15, temp ? el-test?

Jeg droppa tempingen i dag tidlig. Jeg sov urolig pga alkoholen og var våken både kl 4 og 5, så jeg droppa hele shiten. Ville bare ha blitt forstyrret måling uansett.

Fin kveld i går. :rødme:

Og ser ut til at vi er i ferd med å bli innesnødd her i dag. :kalle:

Tar en el-test senere i dag :)

:goodbye:

Superpositiv el-test i dag også. Har vært litt øm i eggstokkene i dag (eller er det livmoren?). Antar eggløsningen skjer i natt da. Blir interessant å se hva tempen viser i morgen tidlig.

Vi hoppa litt i høyet i dag også. :sengekos: Stakkars sambo, jeg fikk så dårlig samvittighet etter at han hadde levert varene. :sukk: Han sliter skikkelig med press/plikt/prestasjonsangst. Hadde det ikke vært for at jeg er såpass målbevisst så hadde vi avbrutt før vi hadde begynt. Og jeg får dårlig samvittighet for at jeg presser han igjennom. Det er nesten på grensen til overgrep, eller skal vi si sex-trakassering? :dåne: Men vi klarte det :)

Spist pizza og sett en skikkelig dårlig film :rolleyes:

Håper alle har en strålende helg fortsatt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 16/EL, temp 36,21

Målte til riktig tid i dag. Jeg syns ikke denne temp-stigningen er så tydelig akkurat. Tenker at hvis temp på rundt 36,05 til 36,10 er normalen før el så burde jo stigningen komme seg til minst 36,3 et sted... Kanskje jeg ikke har el?

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanskelig å si om du har hatt EL utifra opplysningene. Jeg brukte ha en tydelig temperatur senking på EL-dagen for så å stige dagen etterpå (hvor mye varierte). Legger du inn temperaturene dine i Feritilityfriend?

Jeg brukte måle i munnen jeg. Det beste er vel å måle i rompa, men det ville jeg bare ikke :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måler i munnen ja. Når det gjelder den tempen så kan det jo godt tenkes at den ikke øker før i morgen også ;) Vi får se :)

KG har vært helt farout i dag, ikke særlig givende å sitte å se på at sidene laster... :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 DPO (cd 17) temp 36,42

Sniker meg kjapt inn på jobben her :gjeiper: Jeg ble så glad i dag tidlig når jeg så at tempen hadde økt :ler: Det kan jo da se ut som jeg virker 100 % og har en utrolig stabil syklus. Så om ikke dette klaffer denne måneden så må det da klaffe snart? :jepp: Fryktelig positiv ser dere.. hehe..

Det beste ville faktisk vært å bli gravid i april, da hadde jeg gått i perm i midten av desember og hadde fått med meg høysesongen og mye bonus. Men jeg gråter ikke om det skjer før da.. :goodbye:

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hoppa litt i høyet i dag også. :sengekos: Stakkars sambo, jeg fikk så dårlig samvittighet etter at han hadde levert varene. :sukk: Han sliter skikkelig med press/plikt/prestasjonsangst. Hadde det ikke vært for at jeg er såpass målbevisst så hadde vi avbrutt før vi hadde begynt. Og jeg får dårlig samvittighet for at jeg presser han igjennom. Det er nesten på grensen til overgrep, eller skal vi si sex-trakassering? :dåne: Men vi klarte det :)

Må man så må man! Han vet jo at det er fordi du vil ha barn med HAN!! :) Det er vel et av de beste komplimenter er det ikke?

Det beste ville faktisk vært å bli gravid i april, da hadde jeg gått i perm i midten av desember og hadde fått med meg høysesongen og mye bonus. Men jeg gråter ikke om det skjer før da.. :goodbye:

:fnise: Litt gøy for i dag tidlig så drev jeg å tenkte på svangerskapsperm osv, og så tenkte jeg på når det må være absolutt best å ha termin og da kom jeg frem til nyttårsaften!! For meg som går turnus er det det hverfall! :nigo:

Krysser fingrene for deg denne syklusen LineGourmet!

:strix: :strix: babystøv til deg fra meg! :strix: :strix:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man så må man! Han vet jo at det er fordi du vil ha barn med HAN!! :) Det er vel et av de beste komplimenter er det ikke?

:fnise: Litt gøy for i dag tidlig så drev jeg å tenkte på svangerskapsperm osv, og så tenkte jeg på når det må være absolutt best å ha termin og da kom jeg frem til nyttårsaften!! For meg som går turnus er det det hverfall! :nigo:

Krysser fingrene for deg denne syklusen LineGourmet!

:strix: :strix: babystøv til deg fra meg! :strix: :strix:

:klem:

Ah, thank you, thank you very much for the baby dust :kul::ler: Trivelig at du stakk innom søsterliten, håper at alt går bra fremover med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en drøm om å bli gravid innen mai iår :sjenert:

Jeg har en drøm om faktisk bare å bli gravid før det er for sent, men jo - helst innen mai her også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 DPO (cd 18), temp 36,47

Ikke så mye å si i dag. Har vært helt utafor og enormt tiltaksløs på jobb idag. Det er jo vinterferie og litt stille :sukk: Håper på en bedre dag i morgen :)

Hjemme igjen føler jeg at jeg er tilbake på normalen :ler:

Måtte lese igjennom de 8 sidene på innlegget som handlet om hun som fingret seg selv og typen stakk ut i sinnet og hun var gravid og røyket og hadde nettopp slutta med hasj og speed :roll:http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=474118

Først og fremst så tenker jeg at de bekymringer jeg har om livet og alt mulig annet, om jeg skulle bli gravid, er småtteri i forhold til det dette paret burde bekymre seg om. :dåne:

Og for det andre så syns jeg det er helt utrolig hvordan noen tråder utvikler seg i forhold til drittslenging og usakelige svar altså! Jeg tenker at det kan være forståelig at det dumper innom en og annen barnslig og umoden kommentar i blandt. Men sånn heksejakt og regelrett ufin krangling i tråder syns jeg folk burde holde seg for god for altså. Det hender stadig vekk at jeg blir provosert av ting jeg leser, men hvis jeg kjenner at jeg ikke klarer å formulere meg på en konstruktiv måte så gir jeg heller faen i skrive noenting! :angry:

Og for det tredje så er det skremmende hvordan alt for unge mennesker som ikke har orden på livet sitt i det hele tatt blir gravide og velger å beholde. Hva slags forutsetninger har de for å oppdra et barn liksom? Og i dette tilfelle - som mor som barn og til barn igjen?

Uups - hadde visst en del å si rundt akkurat denne tråden :fnise:

*Den lange ventetiden mellom EL og IKM* :murvegg::filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har full kontroll fortiden! Det er jo supert og lover jo veldig bra!

Enig, kjedelig med ventetiden mellom EL og IKM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg observerte deg i den tråden :lur: Jeg hadde på følelsen av at du satt en eller annen plass og ristet litt på hodet akkurat som meg. Jeg får også lyst å kommentere slike saker, jeg starter gjerne også, men må forkaste det hele. Det blir liksom for dumt. Noen ganger skjønner jeg ikke at andre mennesker ikke i det hele tatt klarer å se seg selv utenifra. Rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 DPO (cd 20), temp 36,58

En liten økning i tempen der igjen og jeg måtte løpe inn på pernille-info å lese mer om trifasisk kurve :fnise: Ja, det er alt for tidlig til at det skulle være et tegn. Dessuten så er jeg en anelse forkjøla (men bare bitte litt, ikke noe å snakke om) + at det er helt normalt med en variasjon på 0,15.. Herre gud ass :eeeh:

Vært hektisk på jobb i dag = bra :)

Vært innom posten og hentet pakke fra Nelly.com. Det var jo så lite å gjøre her på søndag med sirup i forum etc så jeg shoppet i stedet :gjeiper: Det er grunn for at jeg generelt ikke handler så mye på nett, og det er fordi at om jeg hadde kunnet kjent på plaggene og prøvd de - så hadde jeg ikke kjøpt dem :fnise::filer:

Helg i morgen! Wuhu! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...