Gå til innhold

*Enigma*s algoritmer 2


*Enigma*

Anbefalte innlegg

Det høres bra ut. Bare send meg en melding i morgen når du ser hvordan du ligger an du :nigo:

Eller evt i dag siden kl akkurat ble 12 ;)

Hehehe, du er litt seinere oppe enn meg. Var litt sliten gitt. :ler: Jeg sender melding jeg, skal få i meg en matbit og få dusja og fiksa meg etter spinninga. Du skal slippe å få selskap av meg i svett treningstøy. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oi oi, forstår du har hatt litt å stri med over helgen.. håper du føler deg litt bedre da. fylleangst er IKKE gøy.

PRøver å fange deg opp på msn i morgen jeg. ser ut som du sover nå :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida, hva er det du har gjort?!

Så noen av kollegene dine, med sånne fine kort hengende rundt halsen, men så ikke snurten av deg der oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det bra med deg? :klemmer:

Har en del fri neste uke, mtp kino, hvordan er det for deg evt?

Nervene begynner å roe seg nå, ting er vel ... greit? Typisk meg å klare å gjøre ting enda mer komplisert etter først å ha rotet det grundig til. :roll:

Jeg vet ikke om jeg har noe liv framover. :laugh: Det blir mye overtid, men tirsdag, onsdag og torsdag har jeg ingenting. Mandag og fredag kan det bli overtid, uten at jeg kan si noe sikkert enda, og jeg jobber i helga. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom for å ønske deg en god helg! :klem:

:klemmer:

Håper du koste deg på fjellet idag! :klem:

Det var helt nydelig! Ca -6 grader, strålende sol, utrolig bra føre! Rett og slett en helt herlig dag sammen med Purple! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Hørtes ut som en helt fantastisk dag, jeg vil absolutt være med neste gang :jepp: Og nå har jeg litt mer orden på økonomien også, så da kan det hende jeg har råd i tillegg :fnise:

Ha en flott uke :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt, trøttere, trøttest! Vi holdt på 2 timer lenger enn planlagt på overtidsjobbing i går, ingen styring på om det blir mer overtidsjobbing denne uka, utenom helga, det kan det godt bli. Ingen helg denne uka ... Jeg vil bare sove!!! :sukk:

K tok kontakt med meg i går. Why!? Når begynte han å snakke med meg, uten at jeg har tatt kontakt først? Særlig nå, etter fyllemeldinga, og utblåsninga jeg hadde forrige helg. Er forvirra og usikker om dagen, noe som forverres av at jeg er så inni helvete trøtt og sliten og ikke minst, problemene som forfølger meg fra helga. Lære seg å tenke før man handler kanskje ... :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

so you've had some detours

some stupid men

now we know what not

to do again

Never ever open up your heart again, don't fall in love, it'll only ruin you. Be the cynical, cold-hearted bitch instead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

What to do, what to do? Jeg har blitt invitert til Stockholm ... Drar man, eller lar man være? Vet ikke om det er så smart, samtidig frister det. Hva er det verste som kan skje? Dilemma, dilemma ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oh, Stockholm invitasjon, det er kult da :jepp:

Samtidig skjønner jeg dilemmaet, så jeg har ingen gode svar :klemmer:

Veldig hyggelig å bli invitert så klart, men jeg er litt usikker på hva han egentlig er ute etter og hva han vil. Altså, i invitasjonen inngår selskap og husvære, som han sa: "enten delt eller privat, det er opp til deg ;)"

Han sniker stadig inn små og store komplimenter i samtalen, han understreker hele tiden hvor hyggelig han synes det er å snakke med meg, hvor glad han blir av å snakke med meg, eller om han får en melding fra meg.

Jeg aner ikke hvilke forventninger han har, eller om han i det hele tatt har noen forventninger. Jeg takler ikke komplimentene hans, føler meg så dum, og han sier dem sånn halvveis spøkefult bestandig, sikkert fordi han er like usikker som meg. Æsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig, men jeg syns du skal gå for det! Du kommer aldri til å finne ut av det hvis dere ikke møtes ihvertfall.

Hva er egentlig det verste som kan skje? Det blir totalkræsj og han kaster deg ut? Det kommer forhåpentligvis ikke til å skje ihvertfall. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Også har jeg hørt at de har hotellrom i Stockholm hvis det værste skulle skje :lol:

Håper du får en kjempeflott helg, der det ikke kommer opp større dilemmaer enn om du skal spise opp den siste sjokoladebiten eller ikke :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...