Gå til innhold

*Enigma*s algoritmer 2


*Enigma*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ooooh, det høres kjempebra ut :klemmer:

Jepp! Jeg gleder meg så sinnsykt! For det første får jeg jo en ukes betalt opphold i USA, dette er jobb, ikke ferie, jeg får dekket flybilletter, hotell og mat. Oppholdet kommer til å være utrolig lærerikt, foredragsholderne er blant de aller beste i verden på sine felt, jeg har gode muligheter for nettverksbygging og det blir arrangert fester og aktiviteter for deltakerne. Reiser sammen med to andre fra jobb, det kan bli festlig. Ingen av dem er folk jeg normalt er mye sammen med, men de er jo for så vidt veldig snille nerder da, så det kan jo bli ganske gøy også.

Hotellet jeg har valgt har både svømmebasseng og treningsstudio, så jeg slipper å få treningsabstinenser der. :ler:

Skal reise litt rundt sammen med noen venner av meg som bor der, og håper selvfølgelig å treffe en viss kg-person som holder til der nå. :) Ååååh, jeg er så glad for at jeg fikk lov å dra! :strix: Det viser jo også at firmaet har lyst til å satse på meg. Jeg må ligge lavt i terrenget på jobb da, siden dette er ting som kan skape misunnelse. Men det demper ikke min glede. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du får reise!!!

Jaaa! :hoppe: Jeg er litt gira for å si det sånn. :ler:

Urk, føler meg litt teit på mange måter. Snakker jo med P nesten hver kveld, jeg er livredd for at han ikke skal synes jeg er bra nok, og han synes jeg setter aaaalt for høye krav til meg selv. Litt ironisk ja. :ler:

Samtalen med ernæringsfysiologen i dag gjorde ikke ting så inmari mye bedre. Jeg vet ikke hvor mange ganger i løpet av samtalen hun snek inn at jeg kanskje burde søke hjelp. :sjenert: Følte meg ikke veldig smart da ... Jeg skal forsøke å "skjerpe" meg da, bare etter at jeg har vært i Stockholm, orker ikke tanken på å kanskje gå opp i vekt før jeg drar dit og føle meg dritt når jeg skal møte P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Jeg gleder meg så sinnsykt! For det første får jeg jo en ukes betalt opphold i USA, dette er jobb, ikke ferie, jeg får dekket flybilletter, hotell og mat. Oppholdet kommer til å være utrolig lærerikt, foredragsholderne er blant de aller beste i verden på sine felt, jeg har gode muligheter for nettverksbygging og det blir arrangert fester og aktiviteter for deltakerne.

Wow, så gøy! :hoppe:

Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hva du jobber med. :lur: (skjønner hvis det er hemmelig!)

Det viser jo også at firmaet har lyst til å satse på meg. Jeg må ligge lavt i terrenget på jobb da, siden dette er ting som kan skape misunnelse. Men det demper ikke min glede.

Det er bra! Høres ut som et stusselig arbeidsmiljø (eller ihvertfall deler av det, kanskje) om dette er noe du må ligge lavt med. Kjipinger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, så gøy! :hoppe:

Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hva du jobber med. :lur: (skjønner hvis det er hemmelig!)

Det er bra! Høres ut som et stusselig arbeidsmiljø (eller ihvertfall deler av det, kanskje) om dette er noe du må ligge lavt med. Kjipinger!

Jeg sender deg PM jeg, Chan. :) Det er veldig bra at de vil satse på meg, det er jeg kjempeglad for, og jeg setter enormt stor pris på sjefen min som virkelig gjør alt han kan for at jeg skal trives og utvikle meg.

Det er forskjell på hva folk får i bedriften, og noen vil jo alltid være misunnelige, selv om de kanskje får andre ting som jeg ikke får. Det er vel heller det at mennesker er smålige, og sjefen min vil ikke ha noe bråk som kan gjøre at det blir problemer med å få igjennom slike "belønninger" en annen gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

USA! :strix:

Så flaks at du har en viss KG-person å besøke der borte da. H*n må være virkelig heldig, som bor i et slikt flott rike og kontinang! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med tur til USA, det blir sikkert kjempe lærerikt!

Jeg håper og tror det kan bli veldig lærerikt, og jeg gleder meg sånn! :strix:

USA! :strix:

Så flaks at du har en viss KG-person å besøke der borte da. H*n må være virkelig heldig, som bor i et slikt flott rike og kontinang! :nigo:

Jepp, veldig heldig, for ikke å snakke om at jeg er heldig som har noen å besøke og til å guide meg rundt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm ..., hva er det med menn om dagen egentlig? Jeg er visst søt og snill, og en bra jente. Whatever that means. Akkurat hva en jente aller helst vil høre, eller? Den kom uoppfordret da i det minste.

Isj, jeg er vel kanskje kravstor. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

U S and A :bolledeig: Dette blir braaaa!!

Jepp!!! Jeg gleder meg så jeg omtrent går rundt meg sjøl. :bolledeig: Kikker masse på nettet for å finne ut hva jeg skal gjøre mens jeg er der, og må kjøpe meg reiseguider for San Francisco, New Orleans og New York. Noen som har noen gode å anbefale? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skuffa!!! Prøvde New Dream Brownies & karamell og den smakte jo ingenting. Noe av det kjipeste jeg har spist på lenge. :tristbla: Fatter ikke hvorfor jeg åt opp hele og ikke bare satte meg til å spise noe bedre. :gjeiper:

Vel, det var i alle fall første og siste gang jeg kjøpte den isen sjøl. I det hele tatt en småkjip lørdag. Filmen jeg ser er heller ikke noen høydare, selv om den har en haug utrolig billige og latterlige poenger og punch lines.

Blei i grunnen litt småkvalm av en sånn boks med is gitt. Får vel holde meg til belgisk sjokolade-varianten hvis jeg skal spise mer av dream-isen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, brownies og karamell-isen er ekkel, rett og slett! Men belgisk sjokoladeisen... *drømme* Fanken, nå fikk jeg lyst på is :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser:

Dream yoghurtis med pekan og karamell er himelsk!

Hâgen-Dazs tør jeg ikke kjøpe for ofte, kunne levd på den....

Kunne du tenkt deg og donert den jobben din til meg, forresen?

Lov og spørre mener jeg.....

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser:

Dream yoghurtis med pekan og karamell er himelsk!

Hâgen-Dazs tør jeg ikke kjøpe for ofte, kunne levd på den....

Kunne du tenkt deg og donert den jobben din til meg, forresen?

Lov og spørre mener jeg.....

:sjenert:

Hmm, kanskje jeg kan vurdere å prøve karamell og nøtter da. Häagen dasz er jo livsfarlig, akkurat som Ben&Jerry's og en Frozen yoghurt de selger på 7-eleven (ikke den softis-yoghurtisen nei).

Du er klar over at det faktisk er jobb jeg skal på, ikke sant? Ikke ligge ved bassenget eller fly rundt og oppleve New Orleans. Men hvis du synes nærmere 12 timer pr. dag med tekniske forelesninger, workshops og lab-er høres fint ut, så go ahead. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk det høres litt fint ut jeg da :fnise: Rar sånn.

Har såå lyst til å smake den pekan og karamell-isen. Forbaskede nøtteallergi!

Mövenpick har forresten også noen typer is som er livsfarlige... Classico, tror jeg de heter. En med karamell, en med sjokolade, og en med espressosmak... Takk og lov at de er så dyre, så det ikke frister såå mye å kjøpe de :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...