Gå til innhold

*Enigma*s algoritmer 2


*Enigma*

Anbefalte innlegg

Vanskelig, men jeg syns du skal gå for det! Du kommer aldri til å finne ut av det hvis dere ikke møtes ihvertfall.

Hva er egentlig det verste som kan skje? Det blir totalkræsj og han kaster deg ut? Det kommer forhåpentligvis ikke til å skje ihvertfall. ;)

Også har jeg hørt at de har hotellrom i Stockholm hvis det værste skulle skje :lol:

Håper du får en kjempeflott helg, der det ikke kommer opp større dilemmaer enn om du skal spise opp den siste sjokoladebiten eller ikke :klemmer:

Takk jenter! Er litt teit å være så usikker, men jeg har så lang tid å grue meg på også. :ler: Reiser ikke dit før helga 12. - 14. mars. Ser ut til at jeg drar. Vi fikk 10 000 kr i bonus, så da har jeg pengene til det også. Har jo veldig lyst til å finne ut om det her kanskje kan bli noe mer. P er en utrolig fin fyr egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wolfmoon

Jeg synes han høres ut som en fantastisk fyr jeg, om ikke annet så får du en tur til Stockholm liksom, ikke værst bare det :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes han høres ut som en fantastisk fyr jeg, om ikke annet så får du en tur til Stockholm liksom, ikke værst bare det :klemmer:

Hehehe, jaaa, han er vel kanskje egentlig det. :sjenert: En Stockholmstur er jo heller slett ikke å forakte. Stockholm er en herlig by. :)

Høres uansett deilig ut med en tur og en oppmerksom fyr, så jeg stemmer for å reise også :klemmer:

Han er veldig oppmerksom, snill og omtenksom. Dessuten kan han lage mat, og har lovet meg en drøm av en middag når jeg kommer på fredag kveld, og han tar meg med ut på gourmetrestaurant på lørdagen, så jeg kan jo nesten ikke si nei. :fnise:

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh, det høres fantastisk ut. Hvis du ikke vil ha han, så kan jeg godt ta han jeg altså ;):laugh:

Hehehe, du kan få ham hvis jeg finner ut at han ikke er noe for meg. Det er det som er så vanskelig, jeg liker jo fyren kjempegodt, men har jeg de riktige følelsene, eller er det bare fordi jeg får oppmerksomhet og faktisk har truffet en fin, hyggelig, morsom fyr som tydeligvis synes jeg er en bra person ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wolfmoon

Either way, så er det bra. Og vanligvis så finner man ikke ut av slikt i løpet av noen dager heller. Ting tar den tiden de tar, også får man heller bare prøve å nyte det på veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så sliten jeg er ... Over 63 timer denne uka, og så rett på ny uke. En uke der jeg får mellom 30 og 40 nye mennesker å forholde meg til i tillegg til de jeg har hatt til nå. Mellom 30 og 40 nye mennesker som skal installeres med nytt utstyr, og som kommer til å trenge hjelp fra meg.

Som om ikke det er nok må jeg nå forholde meg til å ha sjefen min på pulten midt i mot. Jeg som har sittet så skjermet og for meg selv, og stort sett hatt privatliv, nå skal jeg ha sjefen omtrent oppå meg til enhver tid. :sukk:

Jeg kjenner godt at jeg er dønn sliten både fysisk og psykisk. Kroppen er tung og gjør vondt, og det skal ingenting til før jeg blir skikkelig lei meg. Gleder meg veldig til helga igjen, og det er ikke engang mandag ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, har du kapret deg et mannebeist siden sist jeg var innom? Så spennende! Håper han er ekstremt, nesten uvirkelig, fantastisk. Tror du trenger en slik en nå. Diise K'ene, vettu... Utslitende til de grader.

Tips: Ikke fortell svenskevitser på åpen gate i Stkhlm. Og ikke forklar dem med "det er for at svensker er så dumme, vettu!". Jeg snakker åpenbart av erfaring, og har til dels fortsatt ydmykelsen av en vannsprut i ansiktet friskt i minne. Det siste var ikke sant, da. Ingen som spruter vann på meg og lever lenge nok til å fortelle naboen om det, for å si det sånn!! Nei, nå bare skrøner jeg igjen... :ler:

Jeg er også ovrarbeidet og sliten om dagen, så har ikke så mange gode tips. Men tror du får igjen for strevet ved en senere anledning! Jeg liker karma når den er til noens fordel. God uke på deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, har du kapret deg et mannebeist siden sist jeg var innom? Så spennende! Håper han er ekstremt, nesten uvirkelig, fantastisk. Tror du trenger en slik en nå. Diise K'ene, vettu... Utslitende til de grader.

Tips: Ikke fortell svenskevitser på åpen gate i Stkhlm. Og ikke forklar dem med "det er for at svensker er så dumme, vettu!". Jeg snakker åpenbart av erfaring, og har til dels fortsatt ydmykelsen av en vannsprut i ansiktet friskt i minne. Det siste var ikke sant, da. Ingen som spruter vann på meg og lever lenge nok til å fortelle naboen om det, for å si det sånn!! Nei, nå bare skrøner jeg igjen... :ler:

Jeg er også ovrarbeidet og sliten om dagen, så har ikke så mange gode tips. Men tror du får igjen for strevet ved en senere anledning! Jeg liker karma når den er til noens fordel. God uke på deg :klemmer:

Tja, det kommer an på hva du mener med kapre meg et mannebein. Jeg har ligget litt lavt i terrenget når det gjaldt akkurat dette mannebeinet, han er delvis grunnen til min vanvittige fylleangst for en liten tid tilbake.

Han er en flott fyr, så mye kan jeg si, og han er altså svensk. En snill, morsom, omtenksom fyr, som overøser meg med komplimenter og gir meg masse oppmerksomhet. Aberet, eller, det er egentlig flere, men det største er altså at han bor i Stockholm. Vi får se hvor ting går i mars. :)

Har dratt mange svenskevitser på de ansatte på de svenske kontorene våre, av en eller annen merkelig grunn blir de ikke satt så stor pris på. :fnise: Første gangen jeg ba dem bruke svenskeknappen (uten å tenke over det altså, det var ikke med vilje) ble det stille en lang stund før personen spurte: hva? Hva sa du? Jeg gjentok jo, dum som jeg er. :ler: Ny pause: Vet du hva du egentlig sier til meg nå? Denne gangen var det jeg som ble stille før jeg febrilsk forsøkte å unnskylde. Fikk noen saftige norskevitser tilbake, og blir stadig mobbet.

Overarbeidet og sliten ja. Bare denne uka er over skal jeg være overlykkelig. Så blir jeg vel like lykkelig av marslønninga som av februarlønninga. Denne måneden ble jeg lykkelig pga. en hyggelig bonus, i mars når lønninga kommer er følelsen av å omtrent segne om glemt og jeg kan glede meg over overtidsutbetalingen. Med rimelig mange timer med 50-100% overtid så blir det absolutt en hyggelig slump penger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, regnet på det i går, og jeg har bare 25 dager på meg til jeg skal til Stockholm. Hvordan i alle dager skal jeg bli klar til det? Jeg burde gå ned i vekt, føler at jeg generelt ikke ser ut om dagen, føler meg slett ikke vel, så skal jeg til Stockholm og bli "vurdert". Faen! Jeg burde egentlig avlyse hele greia ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

uff.. dumt at du ikke føler deg vel. det er så kjedelig når man har det sånn..

men hvorfor burde du gå ned i vekt? har du gått opp masse ellernoe?

savner deg, tenkte på det her forleden at om jeg virkelig blir her i tre år, noe jeg føler på meg nå at du gjør, så hadde det vært utrolig kult om du kom på besøk! spesielt hvis Wolfmoon også skal nedover til disse trakter.

takk for at du backet meg så mye opp før jeg reiste, og at du fortsatt stikker innom på msn og sjekker hvordan det går. det betyr mye! jeg hadde glemt å logge når du skrev igår/tidligere i dag, så var derfor jeg ikke svarte :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff.. dumt at du ikke føler deg vel. det er så kjedelig når man har det sånn..

men hvorfor burde du gå ned i vekt? har du gått opp masse ellernoe?

savner deg, tenkte på det her forleden at om jeg virkelig blir her i tre år, noe jeg føler på meg nå at du gjør, så hadde det vært utrolig kult om du kom på besøk! spesielt hvis Wolfmoon også skal nedover til disse trakter.

takk for at du backet meg så mye opp før jeg reiste, og at du fortsatt stikker innom på msn og sjekker hvordan det går. det betyr mye! jeg hadde glemt å logge når du skrev igår/tidligere i dag, så var derfor jeg ikke svarte :klemmer:

Har ikke gått opp nei, har vel egentlig heller gått ned, men føler meg "svær" i forhold til andre jenter på min høyde. Muskler og sånn, jeg vet, men ... Egentlig er det jo superteit, jeg har fått et par kommentarer fra ham, og de har bare vært positive, og vært mer i retning av at jeg nærmest gir ham komplekser fordi jeg er veltrent. Men jeg føler meg ikke sånn og er livredd for å ikke være bra nok.

Savner deg også, og synes det er synd at du er så langt borte, samtidig er jeg kjempestolt av deg for at du faktisk hadde guts til å dra. :tommelopp: Skal nok ikke se helt bort fra at du får besøk hvis du blir der nede i 3 år, men i år blir det USA!!! :hoppe:

Følger med deg på bloggen din, må jo være sikker på at det går bra med deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...