Gå til innhold

*Enigma*s algoritmer 2


*Enigma*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Wolfmoon

Oppegående og på spinning i dag du eller?

Jeg hadde det veldig morsomt i går, men har selvfølgelig ikke igjen noen stemme i dag :roll: Også kom jeg på i natt at jeg har billetter til riverdance i kveld. Godt at det ikke var i gårkveld :laugh:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i går, det var koselig! :klemmer: Jeg var oppe og på spinning i dag jeg. 1 t spinning, halvtime core og 15 min løping, så nå er formen fin. Den var mildt sagt ikke det før spinningtimen. :ler:

Resten av dagen skal jeg prøve å være flink. Søsteren min kommer så jeg skal rydde og ordne litt her.

To do-liste:

- Vaske opp

- Rydde vekk klær

- Handle

- Betale regninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Problematique

Oioi, så spennende med hemmelig beundrer da! :nigo: Snakk om kompliment!

Håper du koser deg idag selv om søsteren din kommer :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i går! Ble det sent på dere?

Du er så flink til å stå opp og trene, selv dagen derpå!

Takk for i går ja, vi dro vel fra Dubliner kl 2. Var rimelig hardt å stå opp i morges, men da jeg først kom igang med treninga gikk det greit. :)

Oioi, så spennende med hemmelig beundrer da! :nigo: Snakk om kompliment!

Håper du koser deg idag selv om søsteren din kommer :klemmer:

Hehe, jada, veldig hyggelig kompliment at noen legger merke til meg. :) Så får vi se da, om jeg hører noe mer fra fyren. :ler:

Søsteren min skal heldigvis ut i kveld, i morgen drar jeg på langkjøring spinning, så kommer sikkert ikke til å se så mye til henne. Vi skal ut og spise middag sammen før hun drar da. Det kan jo bli hyggelig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler meg som Iris i The Holiday. Kan ikke noe for det, liker virkelig den filmen. Normalt ikke min type film, men den har noe ved seg som jeg virkelig liker.

Sikkert ikke den filmen jeg burde se i kveld, men det får så være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy

ikke så kjent med den filmen.

men så spennede med hemmelig beundrer da! om ikke annet er det en liten boost på selvfølelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke så kjent med den filmen.

men så spennede med hemmelig beundrer da! om ikke annet er det en liten boost på selvfølelsen!

Ser ikke egentlig på ham som en hemmelig beundrer da. Vi bare pratet på Sukker og jeg fant ut at han trente på samme senter som meg og hadde lagt merke til meg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Because you're hoping you're wrong. And every time he does something that tells you he's no good, you ignore it. And every time he comes through and suprises you, he wins you over, and you lose that argument with yourself, that he's not for you.

Iris, The Holiday. (Just a bit altered.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den filmen er veldig, veldig fin :)

Ja, jeg liker den filmen veldig godt! :)

Den filmen er veldig fin ja :jepp: Men jeg vil mye heller være hun andre da, for da får jeg Jude Law :laugh:

Hehe, en ting er jo hva man vil være, en annen ting er hva man kjenner seg igjen i. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du er Iris, så gleder jeg meg til du finner din Jack Black! :hoppe:

Søtnosen! :klemmer:

Søsteren min har dratt. Føler meg litt mamma når jeg passer på at hun får i seg skikkelig og sunn middag før hun drar. :fnise: Hun har blitt fryktelig tynn, nå har hun alltid vært tynn, men det synes at hun ikke akkurat spiser stort om dagen. Da er det jo greit at jeg kan gi henne ordentlig middag, og at hun spiste godt. Det blir jo også litt begrenset hva slags mat hun spiser når hun må lage mat til en 3-åring til vanlig.

Ellers er det deilig å ha leiligheten for seg selv igjen. Er litt sliten og trøtt, og det er godt å være aleine.

Teite meg fikk masse dumme tanker i forhold til fyren fra Sukker i går. Kikket litt ekstra på bildene og leste gjennom meldingene og lurte på hva søren han i det hele tatt gidder å sende meldinger til meg for. Sånne gutter er jo ikke interessert i meg. Vel, vel, det hjalp litt å våkne til en melding på Sukker i morges. Jeg har til og med inspirert fyren til å melde seg på Sentrumsløpet. :ler: Rart hva slags påvirkning jeg har på folk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...