Gå til innhold

*Enigma*s algoritmer 2


*Enigma*

Anbefalte innlegg

du kan se alt på surfthechannel, bare bruke det passordet jeg sendte deg! du må se - sesong 6 er dødsgøy! :hoppe: du kan se på mens du vasker opp! :fnise:

Hehehe, da blir det lite effektiv oppvask tror jeg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:danser:

innom og danser litt på en torsdagsdag :fnise:

Søta :ler:

God helg, Enigma :klem:

God helg, Alive! :)

:klemmer:

tenker på deg!

:klemmer:

Sliten nå. Har slitt med søvn i det siste, og endt opp med å skru av alarmen for å stå opp også plutselig så har det gått en halvtime - time. Helt håpløst!

Tror det blir en veldig rolig helg. Trening og så pledd, sofa og film. Ingen spesielle planer enda, orker ikke tenke så langt engang. Men nuh er det trening og så hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:goodbye:

Sånnt sovemønster er håplst når du har rotet deg inn i det.

Jeg har problemet med at jeg våkner rundt kl 4 og får ikke sove igjen, helt til rompa lander i sofaen på kvelden. da :veslejenta: ganske kjapt.

Hvilket fører til at jeg våkner tidlig. også har vi den onde sirkelen rullende...

Gjort noe spennende i helga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Sånnt sovemønster er håplst når du har rotet deg inn i det.

Jeg har problemet med at jeg våkner rundt kl 4 og får ikke sove igjen, helt til rompa lander i sofaen på kvelden. da :veslejenta: ganske kjapt.

Hvilket fører til at jeg våkner tidlig. også har vi den onde sirkelen rullende...

Gjort noe spennende i helga?

Håpløst med søvn ja. Jeg holder meg heldigvis unna å sove i sofaen, så det er jo håp om at jeg kanskje kan endre mønsteret mitt igjen. Nå har jeg jo heller ingen som kan forstyrre det lenger, så ...

Ikke gjort noe spennende. I går fikk jeg trent og handlet mat, etter det satt jeg stort sett på sofaen bortsett fra en runde med oppvasken. Ser ikke ut til at jeg får gjort så mye fornuftig i dag heller. Skal dra og trene nå, også åper jeg at jeg kanskje kan få ryddet litt, hvis jeg ikke ender opp som i går: på sofaen under teppet. Det var hardt å i det hele tatt prøve å få gjort noe annet i går, så må vel prøve å tvinge meg selv til å være flink i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg tenkte har jeg ikke fått gjort så mye fornuftig i dag, annet enn en 80 min langkjøringsøkt. Sitter og ser SYTYCD og har nettopp spist middag. Pannestekt pangasiusfilet, hjemmelaget potetmos med masse hvitløk og litt cottage cheese, og perfekt stekte babygulrøtter og sukkererter til. :sikle: Det var fantastisk godt. Siden jeg ikke er så begeistret for kokte poteter har jeg en tendens til å glemme hvor godt det er med hjemmelaget potetmos, bakt potet eller ovnsstekte potetbåter. Må bli litt flinkere til å lage det. Har ingen store planer om å forlate sofaen resten av kvelden, men finner jeg ikke noe å se på på tv, så kan det hende jeg sparker meg selv i ræva og gjør litt fornuftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hørtes godt ut! :) potetmos er min absolutte potet-favoritt også.. spesielt med hvitløk i! eller pastinakk eller sellerirot :)

ellers vil jeg si at 80 min trening er ganske fornuftig da :jepp:

fikk du gjort noe igår eller bare sløvet du?

jeg brukte litt tid på å forstå hva SYTYCD var :ler: prøvde meg lenge på noe sex and the city varianter :gjeiper:

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hørtes godt ut! :) potetmos er min absolutte potet-favoritt også.. spesielt med hvitløk i! eller pastinakk eller sellerirot :)

ellers vil jeg si at 80 min trening er ganske fornuftig da :jepp:

fikk du gjort noe igår eller bare sløvet du?

jeg brukte litt tid på å forstå hva SYTYCD var :ler: prøvde meg lenge på noe sex and the city varianter :gjeiper:

Det var veldig godt, må bli flinkere til å lage potetmos til fisk. :) Hvitløk er et must i så og si alt jeg lager.

Bortsett fra treninga ble det ikke gjort noe fornuftig, og bortsett fra en møkkaøkt i dag så får jeg ikke gjort noe fornuftig i dag heller. Sliten, trøtt og overhodet ikke motivert til å gjøre noe som helst. Trening er det eneste jeg har motivasjon og ork til om dagen. Er litt tom om dagen, litt i limbo. Ikke glad, ikke like deppa som jeg har vært i det siste, sliter med å virkelig føle noe. Er egentlig bare likegyldig og tom.

Hehe, SYTYCD ja. Var litt lat så orket ikke skrive hele tittelen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj.. høres ikke noe kjekt ut å føle seg tom.. :(

vil at du ska ha det bra jeg, håper du får det snart.. syns du har hatt det nok kjipt!

har du sett filmen I love you, man?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

æsj.. høres ikke noe kjekt ut å føle seg tom.. :(

vil at du ska ha det bra jeg, håper du får det snart.. syns du har hatt det nok kjipt!

har du sett filmen I love you, man?

Mhm, så den i sommer. :) Festlig film!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

And you asked me what I want this year, and I try to make this kind and clear just a chance that maybe we'll find better days

*trekker pusten og teller til 10* Ikke la sånne "bagateller" ødelegge dagen din nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen, er så i tvil om hva jeg skal gjøre nå. Ikke har jeg så himla lang tid på å bestemme meg for hva jeg skal gjøre heller. Here's the deal:

Vi skal på kick off siste helga i januar, fra fredag til lørdag. Det er mulig å bli over til søndag for dem som vil bruke lørdagen til å stå på ski. Hotellet er fantastisk, og jeg har skikkelig lyst til å bli igjen for å stå på ski. Greia er jo at det ikke er så inmari kult å gjøre aleine. Snakka litt med K i går, og han viste seg veldig interessert i å komme oppover, uten at jeg egentlig inviterte ham.

Saken er at han sier jo aldri ordentlig ja eller nei, han hinter og fabler om ting, men å gjennomføre ting er litt verre. Så nå sitter jeg her og lurer på om jeg skal spørre ham om han blir med, eller ikke. J er så klart fornuftig og ber meg drite i K. Selv om han sier ja nå er det ikke sikkert han gjennomfører det engang. Det er jo det siste jeg ønsker, å bli "ydmyket" i forhold til folk i bedriften, med å måtte avlyse i siste liten fordi K ikke sier i fra osv. Been there, done that. :tristbla:

Samtidig så er han en mulighet til å bli der oppe, ha en knall helg på ski, på et utrolig flott hotell, med god mat og det hele.

Bør jeg høre på J, som vel ikke vil at jeg skal bli såra, og gå glipp av en skihelg, eller skal jeg høre med K, og kanskje, kanskje få den skihelga? Det blir mye hvis og dersom her, men om han sier ja, så vil jeg jo ikke helt tørre å tro på det før han faktisk står der, og jeg vil ikke tørre å glede meg i frykt for å gå på trynet. Æsj, det er jo ikke sikkert han vil si ja engang ...

What to do, what to do?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Jeg må si at jeg er enig med J her jeg altså, K har vist så mange ganger at han ikke er til å stole på i forhold til slike ting, at det neppe er noe vits i å gi han enda en sjanse. Ellers skjønner jeg godt at du synes det er vanskelig og at du har lyst til å gi han enda en sjanse, men jeg tviler på at det er verdt det :(

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, er visst ingen grunn til bekymring, for han har allerede andre planer for den helga visstnok. :roll: Why am I not surprised?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...