Gå til innhold

*Enigma*s algoritmer 2


*Enigma*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klaske:

Sånne mennesker blir jeg sprø av, altså.

Entirely my fault. Jeg burde ikke tenkt tanken engang om at kanskje han kom til å bli med. I should have known better, så det å i det hele tatt ha et minimalt håp om at han ville bli med var bare teit. Moving on.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Problematique

Jeg mener generelt at jeg blir sprø av sånne mennesker. Kjenner et par slike selv, som alltid sier ja, men som aldri kommer på noe fordi de har dobbeltbooket seg. Det er irriterende! Og jeg snakker på en generell basis nå; jeg synes du har en utrolig tålmodighet, for jeg hadde klikka av det for lenge siden, for jeg takler ikke sånt.

Endret av Problematique
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener generelt at jeg blir sprø av sånne mennesker. Kjenner et par slike selv, som alltid sier ja, men som aldri kommer på noe fordi de har dobbeltbooket seg. Det er irriterende! Og jeg snakker på en generell basis nå; jeg synes du har en utrolig tålmodighet, for jeg hadde klikka av det for lenge siden, for jeg takler ikke sånt.

Hehe, du vet ikke hvordan jeg takler det da. ;) Eller, jeg takler det jo ikke, ikke i det hele tatt. Men han sa jo ikke direkte at han faktisk skulle være med. Han viste interesse. På generell basis, sånn med folk jeg kjenner og som jeg er trygg på sier jeg i fra, så får de heller bli sure. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er en MØKKAMANN!! :slår:

dustegutt rett og slett.

hadde det ikke vært for at jeg var på andre siden av kloden, hadde jeg gjerne blitt med! Hotellet er flott, absolutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sliten, og null matlyst. Fikk i meg en Fjordland kyllingsuppe, måtte hive oppi hvitløk, pepper, paprika og masse persille for at det skulle bli særlig spiselig da. Heiv oppi bittelitt cottage cheese også, for å få i meg litt mer proteiner, og ørlite grann mer kcal. Middag på 250 kcal når man har trent er ikke akkurat imponerende, men.

Søsteren min kommer i helga. Ikke veldig begeistret for det. Ikke veit jeg om hun kommer på fredag eller lørdag heller. Vil ikke ha henne her! Jeg vil slappe av, være i fred!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke den beste dagen for deg i dag, gitt! :klemmer:

Det er godt at det er i motbakke det går oppover, at bak skyene er himmelen alltid blå, og at alt alltid ordner seg til slutt! :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke den beste dagen for deg i dag, gitt! :klemmer:

Det er godt at det er i motbakke det går oppover, at bak skyene er himmelen alltid blå, og at alt alltid ordner seg til slutt! :ironi:

Rofl! Takk! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at (også) du får en myye bedre dag i dag enn i går!

:klemmer:

Dagen ble ikke så aller verst. Treninga var mye morsommere, og det var veldig hyggelig å treffe Purple på trening. Er alltid i så godt humør etter å ha truffet henne på trening. Uansett hvor dårlig humøret er på forhånd da, så bedrer det seg etter en hyggelig prat med henne. Ja, det gjelder de andre kg-jenteneeller M jeg treffer på trening også altså, det er bare Purple jeg har truffet mest i det siste.

Isj, kollegaene mine er ordentlig kjipe altså. Det er så få som skal være igjen på kick-off(som jeg har noe til overs for) at selv om jeg fant ut at Purple skal være der akkurat samme helg som meg, så dropper jeg å bli til søndag. Jeg har ikke lyst til å tilbringe lørdagskvelden aleine, eller i selskap med kollegaer jeg ikke har stort til overs for. Så en liten mulighet til å bli igjen da Purple sa hun skulle være der samme helga, men når jeg fant ut hvem som skulle være igjen forsvant den lysta like kjapt som den oppstod.

Vel, vel. Purple har "lovet" å bli med meg i Kvitfjell i vinter, siden toget nå stanser ved stolheisen, så da får vi satse på at det blir litt skikjøring på meg likevel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom og hilser på :vinke:

:vinke: Så koselig da! :)

Er fryktelig klar for helg nå, altså. Skulle gjerne kunne dratt hjem akkurat nuh. Får vel være flink og sitte til 16, det er jo ikke mangel på ting som må gjøres. Bare er inmari rastløs, og har ikke lyst til å sitte på kontoret. Det er jo så mye annet og morsommere man kan gjøre. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt det ikke er så lenge igjen til du er ferdig på jobb da. Er det ikke i dag du og Wolfmoon skal på Dubliner??? *misunnelig - litt i hvertfall* :lol: Dere må ha det fint i kveld i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn! Her sitter jeg og "snakker" med en fyr på Sukker, han visste tydeligvis at jeg trente på Torshov, men jeg tenkte ikke noe særlig over det. Stusset bittelitt, men tenkte at jeg kanskje hadde skrevet det på profilen min eller noe sånt. Dermed spør jo jeg hvor fyren trener osv. og får til svar:

Har du ikke skjønt det enda ;-), har jo hintet flere ganger her, trener på Myrens og du er jo der så ofte at jeg jo selvfølgelig ikke gått glipp av deg! Jeg har tydeligvis ikke gjort særlig inntrykk på deg ;-)

:rodme:

Nå må jeg jo være litt ekstra oppmerksom de neste dagene og se om jeg kanskje ser fyren. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn! Her sitter jeg og "snakker" med en fyr på Sukker, han visste tydeligvis at jeg trente på Torshov, men jeg tenkte ikke noe særlig over det. Stusset bittelitt, men tenkte at jeg kanskje hadde skrevet det på profilen min eller noe sånt. Dermed spør jo jeg hvor fyren trener osv. og får til svar:

:rodme:

Nå må jeg jo være litt ekstra oppmerksom de neste dagene og se om jeg kanskje ser fyren. :gjeiper:

Såpass ja. Litt spennende da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dagen ble ikke så aller verst. Treninga var mye morsommere, og det var veldig hyggelig å treffe Purple på trening. Er alltid i så godt humør etter å ha truffet henne på trening. Uansett hvor dårlig humøret er på forhånd da, så bedrer det seg etter en hyggelig prat med henne. Ja, det gjelder de andre kg-jenteneeller M jeg treffer på trening også altså, det er bare Purple jeg har truffet mest i det siste.

Så koselig å høre! :klem: Det er koselig å treffe deg der også!

Kjipt det med turen da, men vi får prøve å få til Kvitfjelltur en gang. Det hadde vært gøy! Bare husk at jeg er sørlending på ski... ;)

Damn! Her sitter jeg og "snakker" med en fyr på Sukker, han visste tydeligvis at jeg trente på Torshov, men jeg tenkte ikke noe særlig over det. Stusset bittelitt, men tenkte at jeg kanskje hadde skrevet det på profilen min eller noe sånt. Dermed spør jo jeg hvor fyren trener osv. og får til svar:

:rodme:

Nå må jeg jo være litt ekstra oppmerksom de neste dagene og se om jeg kanskje ser fyren. :gjeiper:

Iiiik, skummelt! Er han kjekk da? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Jeg vil også være med på Kvitfjell på ski, eller egentlig helst til Hafjell da, men der stopper vel ikke toget kanskje :laugh:

Gleder meg til å se deg etterpå, dette blir gøy :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

OOOOoooooooooooooooooo :lur: Spennende med han fyren på senteret. Har du bilde? Hihihi.

Håper du og Wolfmoon koser dere på Dubliners :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...