Gå til innhold

*Enigma*s algoritmer 2


*Enigma*

Anbefalte innlegg

Gjest Wolfmoon

Wolfmoon er absolutt klar for å komme på besøk i Januar 2011, og tar gjerne med Enigma også :jepp:

Og Enigma, du er bra nok, ellers hadde han ikke giddi å invitere deg. Du føler deg stor med muskler, men tenk på meg da som er stor og helt uten muskler. Det skal jeg si deg at er mye verre :laugh:

Håper du kommer deg gjennom uka, og at du får slappet ordentlig av i helga :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hjelper vel ikke om jeg sier at du er en av de peneste/mest sexy jentene jeg kjenner? For det er du :klemmer:

Og jøye meg for en uke du har foran deg :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Enigma, du er bra nok, ellers hadde han ikke giddi å invitere deg. Du føler deg stor med muskler, men tenk på meg da som er stor og helt uten muskler. Det skal jeg si deg at er mye verre :laugh:

Håper du kommer deg gjennom uka, og at du får slappet ordentlig av i helga :klemmer:

Men det er liksom det som er så vanskelig å få inn i huet da, at han faktisk liker meg og vil at jeg skal komme. Jeg skjønner ikke hva jeg har gjort for å gjøre sånt inntrykk, han har bare truffet meg 2 ganger. At jeg var ekstremt flørtete osv. 2. gang hjalp vel kanskje litt, men han var i grunnen ganske flørtete før det også, etter bare ett møte.

Denne uka her er vel egentlig barnemat i forhold til forrige uke sånn jobbmessig, rent bortsett fra at jeg har forrige ukes helvetesopplegg i kroppen og er dønn sliten da. :ler: Regner med at jeg skal komme meg gjennom, selv om jeg lengter fryktelig etter helg.

Det hjelper vel ikke om jeg sier at du er en av de peneste/mest sexy jentene jeg kjenner? For det er du :klemmer:

Og jøye meg for en uke du har foran deg :dåne:

Det var forrige uke som var nesten 64 t denne uka blir vel bare litt over normal uke. Forrige uke sitter tungt i kroppen, men man overlever, og torsdag er det seminar fra midt på dagen med påfølgende alkohyler og tapas, og fredag er det innflyttingsfest på et utested i byen etter jobb. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Skjønner deg godt, også med snøvær i dag også da, det var definitivt ikke med i mine beregninger iallefall :sukk:

Heldigvis (:roll:) driver de å graver utenfor vinduet mitt igjen, så da frister ikke senga like mye kan du si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner deg godt, også med snøvær i dag også da, det var definitivt ikke med i mine beregninger iallefall :sukk:

Heldigvis (:roll:) driver de å graver utenfor vinduet mitt igjen, så da frister ikke senga like mye kan du si!

Hadde jeg vært våken nok til å oppfatte at jeg overhodet ikke var i form før jeg kreket meg på jobb så hadde jeg nok blitt hjemme. Så jeg synes ikke det er heldigvis at senga ikke frister. :ler: Vel, vel. Jeg overlever nok, får fylle opp med te, te og mer te i løpet av dagen, så kommer man seg vel gjennom dagen på et vis.

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring vennen :klemmer:

God bedring! :klemmer: Må lese meir om denne mannen som eg las om raskt her. Er så ute for tida.

Takk for det! :) Formen er litt bedre nå. Frk edderkopp: du finner nok ikke så voldsomt mye om mannen her, av diverse grunner har jeg lagt ut ytterst lite. ;) Mulig det kommer mer etter midten av mars ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! :) Formen er litt bedre nå. Frk edderkopp: du finner nok ikke så voldsomt mye om mannen her, av diverse grunner har jeg lagt ut ytterst lite. ;) Mulig det kommer mer etter midten av mars ...

Oj det hørtes hemmlig og spennande ut. Gleder meg til midten av mars. Eg heier på deg som alltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj det hørtes hemmlig og spennande ut. Gleder meg til midten av mars. Eg heier på deg som alltid!

Hemmelig og spennende ja. ;) Godt du heier på meg, trenger det tror jeg. :)

Jeg heier også! :duskedame: Kan være manager til og med, hvis du trenger!!

:hug:

Hehe, du kan alltid få være manageren min, vennen. :klemmer: Tror jeg kan trenge en manager gitt, jeg roter jo bare til ting på egenhånd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og Enigma, du er bra nok, ellers hadde han ikke giddi å invitere deg. Du føler deg stor med muskler, men tenk på meg da som er stor og helt uten muskler. Det skal jeg si deg at er mye verre :laugh:

Kan jo ikke gjøre annet enn og være enig i den der... :sjenert:

Men det er liksom det som er så vanskelig å få inn i huet da, at han faktisk liker meg og vil at jeg skal komme. Jeg skjønner ikke hva jeg har gjort for å gjøre sånt inntrykk,

Tror ikke det er meninga at du skal skjønne det.

Etter 13 år med A skjønner jeg fremdeles ikke helt hvorfor han er sammen med meg.

Han må jo snart oppdage at jeg er vanlig og kjedelig!!

:sjenert:

Kost deg i helga, forresten?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo ikke gjøre annet enn og være enig i den der... :sjenert:

Tror ikke det er meninga at du skal skjønne det.

Etter 13 år med A skjønner jeg fremdeles ikke helt hvorfor han er sammen med meg.

Han må jo snart oppdage at jeg er vanlig og kjedelig!!

:sjenert:

Kost deg i helga, forresten?

:klemmer:

Nei, man skal vel sikkert ikke skjønne det. Jeg må vel bare være glad for at noen liker meg. :ler:

Helga var helt grei. Bestod av trening og avslapping på sofaen. Var totalt slakt etter 2 uker med bare jobbing, og fredagskveld ute med kollegaene. For ikke å snakke om en natt med spysjuke natt til lørdag. Og nei, det var ikke fylla som hadde skylda. Drakk egentlig ikke særlig mye, og ikke pleier jeg å bli sjuk av drikking heller. Da skal jeg ha drukket særdeles mye, og blandet masse rart. :)

Du er et flott menneske :hjerte:

Takk, søte LH. Jeg håper du vet at du er et fantastisk menneske også. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

You'll never know

What heaven means

Until you've been down to New Orleans

The dream has become reality. I'm registered, it's paid for. I'm going! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA! Så gøy :bolledeig:

Jaaa! :bolledeig: Tech-Ed 2010 here I come!!! også 3,5 uke ferie i USA etterpå. :sjarmor:

Jeg vil gjerne følge med her og! :)

Det er koselig, velkommen skal du være. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...