Gå til innhold

Mye lyd, men lite action...


Sommersol

Anbefalte innlegg

Tusen takk for det Miss og fairy, rosa vibber er guuud :yvonne:

Blir en uke uten rosa nå. Han har barna, og vi har bestemt oss for å roe litt der. Noen andre har bestemt at det er for tidlig, og jeg ønsker å respektere det. Han er litt uenig, føler vel at andre har styrt livet hans nok, men jeg tror vi tjener på det i lengden..

Så da blir det ikke rosa i påsken, men det er greit det også.

Jeg har tatt påskeferie, og håper det blir en påske med masse energi. Har mye jeg skulle har gjort, men som jeg trenger masse energi for å få gjennomført. Det er arbeid jeg egentlig liker dårlig, så jeg skulle gjerne fått det gjort før sommeren liksom, så slipper jeg tenke mer på det :tunge1:

Ble vekket av jobb idag, så derfor tidlig oppe. Det lover bra for energien. Så nå venter jeg på at resten av verden skal våkne, for det bråker litt det jeg skal til med. Kaffe, KG og FB i mellomtiden.

Har ikke veldig mange planer for påska. Får middagsgjester på torsdag, invitert ut sammen med barna på fredag, ellers intet. Men omgivelsene mine er hjemme, så vi skal nok finne på noe.

Kanskje jeg skulle hatt meg en tur på biblioteket idag, slik at jeg har noe back up i sola. Sliter med å finne noe som fenger for tiden. Ønsker å lese, men får ikke opp interessen nok. Har helt sikkert noe ulest i hylla, men spørs om det fenger. Jeg er akkurat likedan når jeg står forran bokhylla mi som når jeg står forran klesskapet mitt. Føler ikke jeg har noe, har alltid lyst på noe nytt :tunge1:

Nå litt mer :kaffekopp: før jeg starter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å for en deilig påske, og det ser bare ut til å fortsette :) Været er jo helt fantastisk, og jeg har fått gjort mer utearbeid (som jeg trodde jeg ikke likte), enn jeg har gjort tilsammen de siste 10 årene :biggrin:

Jeg har aldri likt grovarbeid. Går fort lei og andre må overta. Men nå er det bare mitt, og jeg har fått hjelp i form av skikkelig utstyr og veiledning. Og da ble det jammen ganske gøy. Eller gøy var vel å overdrive litt, men det gir iallefall en enorm mestringsfølelse. :tommelsmil: Denne jenta klarer seg selv tenk ;)

Har hatt fri siden tirsdag, og det har vært deilig. På onsdag hadde jeg besøk av mange gamle venninner som er hjemme for påsken. Igår var storfamilien på middag, og det er alltid veldig koslig.

Idag er det brettspill med barna og andre familier med barn. Er så evig takknemlig for den omgangskretsen min, som har de kosligste tradisjoner og som jeg er endel av selv om min familie ble redusert.

I morgen er det poker og mat med tantebarna. Veldig uskyldig poker da, men de bare elsker å "lure" ei lettlurt tante :)

Savner selvfølgelig Ham, men kjenner at jeg nok ikke er helt klar til å opptre som par i alle disse familesamlingene enda. Både innad i familien og utad som familie. Vi må nok gå ett stykke til før vi er der. Heldigvis... Jeg føler det er å ta forholdet inn i en annen dimensjon ved å gjøre det. Ikke at vi ikke skal være sammen utad, men ikke som familie... enda..

Vi vil være kjærester litt først, men vi ser selvfølgelig at den dimensjonen kommer, og ønsker oss dit engang. Samtalen igår gikk jo på kjøp av ny bil og at vi måtte tenke oss om og tenke sammen. Og i det siste har det gått mye i oppussing av hus, og hvordan vi må gjøre det hvis vi skal ha plass til alle sammen i ett hus... :sjokkert::sjokkert:

Men nå får jeg vel utnytte energien jeg har vært velsignet med de siste dagene, og jobbe litt mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matmessig har vel ikke denne påsken vært så bra. Jeg er helt håpløs når det gjelder mat og måltider. Da slippes alt liksom løs, og ikke bare spiser jeg mye, men det jeg spiser er omtrent 100% dritt også.

Jeg har jo hatt ett mer eller mindre vellykket mat og livstilsopplegg de siste mnd. Det har bestått i mindre karbs og mer styrketrening. I påsken har jeg vel spist opp alle karbsa jeg har spart tidligere. Men forskjellen føler jeg er at jeg har gjort det med iallefall litt viten og vilje. Det er ikke slik at jeg har følt at jeg har stritta imot, men ikke klart å stå å motstå fristelsen. Kanskje bare trøst dette altså, men det får så være. En annen trøst er at jeg merker meget godt at kroppen min har godt av litt mindre raske karbs. Jeg merker på midjen at det har blitt mye loff og ris, det gir god motivasjon til å fortsette nå etter påske. Men jeg kan nok ikke holde på slik som dette hver gang jeg har en dag og tre fri. :popcorn:

Har fått gjort litt idag også, siste hånd på verket ute, og klesvask, sengetøyskifte og støvsuging inne. Tur har jeg gått og fotball har jeg sett. En seier og ett tap for "mine" lag. Tenkte meg på hjemmekamp idag, men lot det være i "respekt"

Jeg kan gå på alle andre hjemmekamper, noen fighter tar en bare ikke opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff jeg sover dårlig når jeg må dele senga mi med noen  Men er ikke nevneverdig trett da heldigvis. Men to netter med minimalt med søvn må jo sette sine spor etter hvert. I går lå jeg og funderte over hvorfor jeg sov så dårlig. Jeg har ikke dårligere plass eller noe, men jeg tror det er noe med lydene. Jeg er vanligvis ikke veldig vâr på lyder, men nå er nok ikke vant til å ha dem så tett innpå.

I natt lå også Han våken. Var ikke i form, lå og kastet på seg og var veldig urolig. Det endte med at han gikk hjem til seg selv ved halv 3 tiden, da sovnet jeg. Men vi venner oss vel til hverandre etter hvert, får vi iallefall håpe... En annen ting er jo også at èn av oss alltid sover i fremmed seng. Det er jo også en kime til dårlig søvn.

Fikk nå trent i går, og det var veldig deilig. En halv time kondisjon og 35 min styrke. Merket godt at formen synker raskt når den ikke vedlikeholdes. Særlig på styrkedelen. Kondisen holdes jo stort sett vedlike ved kontinuerlig turgåring.

Kjenner at natta begynner å sige på nå. Stemmer for 6 timers dag jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et fantastisk vær vi har for tiden. Sol fra blå himmel, og sommertempraturer. Me like :biggrin:

Våren i vår del av landet konfirmasjonstid, og det begynne jammen meg og bli dyrt. Jeg har veldig mange gode venner, og veldig mange bekjentskaper. Hvem skal vi gi til og hvem er for "fjerne"

Nå har jeg jo selv hatt konfirmant, så har jo en viss peiling i forhold til hvem som gav til "oss" men noen bekjentskaper kommer og noen går, også i løpet av få år.

Så har en alltid gråsonene da. Kjenner bror og gav til ham, skal vi også gi til søster nå? Nytt bekjentskap som er blitt veldig tett, men ikke med barn. Skal vi likevel gi? Vanskelig. Jeg er veldig glad i å gi til andre, men akkurat denne pengegalloppen har jeg lagt meg på en litt "streng" linje. Hvis jeg er i tvil så gir jeg ikke. Jeg tenker at mottakeren bør kjenne navnet mitt når den leser kortet, eller jeg spør meg selv: "vil mor konfirmant tenke at det var rart at ikke Sommersol kom med noe". Som regel er svaret nei, og den eneste konsekvensen det får at jeg ikke gir til noen, er at mine ikke får av dem heller.

Men likevel, til tross for min strenge linje, har jeg nå lagt 1500,- i konvolutter med kort som også har kostet meg 200,- :hakeslepp: Det er mye på en inntekt det...

Ellers har denne uka vært preget av våropprydning diverse steder på dugnad. Hvis dugnad teller på kontoen for snill pike, bør perleporten stå vidåpen den dagen jeg skal gjøre opp regnskapet :ler:

Men dugnad er også sosialt og gøy. Treffer masse folk og drikker like mye kaffi og prater som en rydder, nesten...

Han har jo hatt barnefri denne uka, noe som har gitt seg utslag i veldig lite søvn. Har tatt det inn igjen på terressen om ettermiddagen, men på torsdag kjente jeg at det var nok, så da sov han hjemme. Stakkar han følte seg litt snurt da jeg sa det, men var igrunnen enig og kjente at han trengte det selv også. Han sover ikke dårlig sammen med meg, men det er jo så mye annet som også skal gjøres etter leggetid og da blir det ofte (les alltid) veldig seint før soving står på planen :sjarmor:

Igår hadde han barna, så da samlet jeg en jentegjeng og spiste ute i det flotte været. Fikk så mye skryt og gode ord for mine initiativ at jeg neste ble flau. Men fikk også sagt i litt fine ordlag at jeg noen ganger kunne tenkt meg at de andre ble litt flinkere slik at det ikke alltid er meg som må finne på noe. Men det har nok sikkert bare blitt slik, og enda verre nå når jeg har vært alene.

De var vel egentlig enige, men samtidig mente de at jeg var så travel, at de ofte tenkte at jeg sikkert hadde planer fra før. Det synes jeg er feil og tenke, spør meg heller da så får jeg avgjøre selv hva jeg vil. Og dessuten er jeg veldig ofte uten planer synes jeg selv, så jeg tror de misoppfatter akkurat det.

Men jeg skal fortsette og ta initiativ jeg, både med og uten menner, som jeg alltid har gjort både når jeg har vært med og uten mann ;)

Idag er det fotball på gang med minste. Barna er egentlig hos far, men det skjer jo aldri at de er der en hel helg. Han følger jo ikke opp noen ting selv om det skjer den helga de er hos ham, så da blir det sjelden en hel helg "fri".

Ikveld er det meningen at Han skal ta meg med ut på noe gøy. Hva nå enn det er. Jeg har sagt at det må bli noe fredelige greier pga planer i morgen, så jeg tipper vi skal ut og spise. Samtidig som jeg har en liten mistanke om at alt faller igrus pga barn som ikke vil ditt og datt og xer som synes at det er helt ok. :eeeh:

Men nå er det klart for en time i sola før vi er ready for take of :ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det falt ikke i grus :rodmer:

Det ble nydelig fiskemiddag ute på restaurant og frokost og kaffe i sola på igår :hjerte:

Nå går vi inn i ei barneuke, så da blir det minimalt med kontakt. Men han klarer ikke holde seg helt borte sier han :sjarmor: Men begge har travle dager så det spørs nå om vi får det til. Han skal også til med en ganske stor jobb hjemme på huset, og i tillegg til alt annet han er opptatt med, blir det som for meg lite tid igjen.

Men nå er vi inne i rytmen og det er ok. Jeg trenger endel tid for meg selv også jeg. Vi holder hans barn utenfor foreløpig, og har tenkt å gjøre det iallefall frem til sommerferien. Jeg ønsker det mest for å vise litt respekt (selv om vi har vist MYE respekt allerede)

Så denne uka blir trening prioritert. Travelt på jobb blir det også. Men jeg kjenner at jeg lider av beslutningsvegring og litt tiltaksvegring også. Har flere ting jeg absolutt burde tatt tak i, både på jobb og privat. Men urghh :eeeh: skruer av når jeg tenker på det...

Går på trening heller jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens trening; 35 minutt styrke + 60 min kondisjon (aerobic) :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trening: 1 t og 15 min rask gange :)

Dagens middag:ovnsstekte koteletter på seng av poteter, gulrøtter, purre, løk og hvitløk mmmmm..

Ellers ikke særlig på hjertet. Fruene og tidlig kveld idag tror jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så fryktelig trett for tiden. Sover nesten 8 timer hver natt, men våkner likevel ganske trett. Idag var det verre enn noen gang..

Gikk til sengs rett etter fruene igår, tok med meg bok og PC for følte det var litt tidlig og sovne. Men jeg åpnet hverken bok eller PC. Fikk en mld fra Ham ca kl 23.00 men da var jeg allerede sovnet :sjokkert:

Likevel var jeg sliiiiiten og måtte dra meg ut av senga i dag morges. :sove:

Vanligvis henger jeg ok sammen bare jeg kommer meg utav senga, men idag følte jeg at jeg måtte slepe meg selv fra bilen og inn på kontoret.

Som om ikke det er nok har jeg vondter i hele kroppen for tiden. Føler jeg er skjev i hele ryggen. Så nå har jeg bestilt kiropraktortime til i morgen. Er redd jeg er kommet i den alderen en må ha reservedeler :grine:

Men nok klaging. Vi har hatt ett fantastisk vårvær de siste ukene. Litt grålig idag, men egenlig ganske pent likevel.

Fotballsesongen ruller og det er liv og røre i verden rundt meg. Liker veldig godt. Helgene fremover er fullbooket, med en salig blanding av plikter og sosiale happenings. Liker det slik.

Monn tro hva ellers denne dagen vil bringe. Litt spennede møte på jobb i ettermiddag, så får jeg se om kroppen klarer den treninga jeg hadde tenkt og gå på i kveld. Er redd jeg må finne på noe alternativt :(

Men jobbe litt må jeg uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sprudler i boka til Sommersol for tiden :strix:

Herlig å lese :jepp:

Vårtrøttheten går over snart, skal du se. Helt vanlig det, etter vinterdvalen, å ha det slik. Ikke minst også hvis en har vært litt i "spenn" over ting og tang, som har løst seg .. da kan en slappe av litt og kroppen slår til med å sove :veslejenta:

Lykke til med jobbmøtet, Sol :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos og se deg igjen fairy, håper du har hatt en fin påske :)

Sprudler ja jeg gjør nok det, og det beste av alt er at jeg føler at det ikke er så veldig avhengig av andre, men mest meg selv :Nikke: Men jeg gir trening og riktig mat den største æren :Nikke:

Dagen trening: En gruppetime med intervall, en sang step og en sang styrke :trene: Kanongøy. Jeg er så svett etterpå at jeg kan vris. Klissvåt i håret og lilla i fjeset. Men jeg føler meg som et nytt menneske etterpå :hoppe: treningsendorfiner :hoppe:

Etterpå gikk jeg en veldig rolig tur med venninne. Rolig fordi hun ikke er i form. Men vi gikk da i halvannen time, hadde jeg blitt hjemme hadde jeg nok sittet i sofaen. Jeg er ute å samle D-vitamin sier jeg til barna.

Middagen idag var vel kanskje ikkje den mest fornufige eller sunne, men med den gyldne middelvei går vel det også. Stekte pølser og pose potetmos. Men jeg lastet oppå med wokede grønnsaker så da var det vel ikke så verst. Var søtsugen idag, men tenkte på at jeg skulle i selskap i helgen, så da får søtsakene vente til da. Så jeg nekter meg ikke, bare sparer det til de store begivenhetene.

Det skjer så mye sosialt i livet mitt, ikke bare nå, men på det jevne. Derfor må jeg være litt nøye med hva jeg kan skjeie (det heter da ikke det???) ut med. Sist helg feks var jeg ute på tapas med venninner, på lørdag var Han og jeg ute og spiste og på søndag var det selskap med tre retters pluss kaker. Denne helga er det ut og spise med vennelag på lørdag og selskap med koldtbord og kaker på søndag. Slikt er ikke uvanlig, i tillegg til at jeg går i tre "foreninger" som vi kaller det litt flåsete. Der serveres både det ene og det andre hver 4. uke og gange 3 blir det ganske ofte. Men jeg føler at jeg har funnet en fin måte og løse det på. Jeg tar iallefall mer av enn jeg legger på meg.

Så når jeg nå etterhvert begynner å få kommentarer på at jeg har begynt å få midje igjen, spør de ofte hva jeg har gjort. Da svarer jeg at jeg har sluttet og slanke meg, og trives med det. Måtte det vare :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte litt idag, på det å gå inn i ett nytt forhold. Det ligger jammen endel utfordringer i det altså. Jeg trodde at jeg hadde tenkte veldig mye igjennom dette, men det var kun det praktiske jeg kunne være forberedt på. Jeg har selv vært barn i en slik sammensatt familie, faktisk opp til flere, så jeg vet litt om de utfordringene.

Men jeg har jo aldri vært voksen i en slik situasjon. Jeg har jo faktisk aldri vært forelsket som voksen :sjokkert:

Men akkurat for øyeblikket sliter jeg litt med tankene om xen. Jeg er ikke sjalu. Det som skjer nå bryr jeg meg ikke særlig om. Jeg merker på ham at det er han ferdig med, så det ser jeg ikke på som noen "trussel" det har jeg faktisk aldri gjort. Selv om jeg nok kanskje kunne hatt grunn til det.

Men jeg merker meg ting han gjør ofte, som en rutine nærmest. Jeg tar meg i å lure på om han gjorde slik med henne også. Som måten han kysser meg godnatt, jeg føler det er så mye nærhet og kjærlighet i det. Så lar jeg meg selv ødelegge det med å tenke og lure på om han gjorde det på samme måte med henne :klaske: Er det mulig liksom??? :rodme:

Jeg er nærmere 40 enn 30.. Burde være alt for gammel for slike tulletanker. Det gjør ikke så mye med meg, jeg mistror jo ikke Ham eller noe, men bare det at jeg tenker slike tanker. Helt utrolig. Og det er jo bare èn av dem... Men jeg velger å tro at det nok går over, på ett eller annet tidspunkt.

Det er jo ikke tanker som går meg på nervene eller noe, ikke kommer jeg til å få vite svaret heller, for jeg kommer ikke til å spør ham, så da går jeg nok lei av å tenke på det. Håper jeg...

Måtte bare skrive det ned slik at jeg kan le av hvor tåpelig jeg en gang var.. Håper jeg :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: Takk, jhatt det kjempefint med :hjerte: Mannen min :)

Herlig med trening og kosthold en trives med :hoppe: Sånn har jeg det også for tiden; og andre merker det enda bedre enn meg at jeg er mer harmonisk og full av virketrang når jeg trener regelmessig :trene: Hurra for oss! :danser:

:fnise:

Du, det du tenker om Xen er nok helt normalt ... :sjenert:

Det som er så fint, er at det går over når dere to har utviklet nye vaner sammen; egen histore og egne rutiner ... da faller slike autopilot ting av seg selv .. dvs .. det som blir igjen evt, er da en del av kjernen *hans*, og du er da den heldige som får oppleve ham slik :rodmer:

Det er iallefall min erfaring -- been there done that :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe godt å høre at det er normalt fairy, men jeg liker det likevel ikke. Føler meg som en ekte fjortis.

Dagens trim vare en times tur, ikke veldig fort men fortere enn igår:)

Middag var bad. Har hatt en dag der jeg rett og slett ikke blir mett. Begynte så godt med en energibar og en banan avgårde på kamp. Men da jeg kom hjem vanket det både hvetebrød med kjøttdeig og litt potetgull. Men gidder ikke gråte over det. Spist er spist. På den annen side blir det mye utskeiing i helga, så jeg burde klart meg gjennom denne dagen også :tristbla:

Har vært hos kiropraktor og blitt "friskmeldt" idag, jeg er frisk og sprek og sterk som en fole mente han. Vondtene mine var heller ingenting å bekymre seg over, men han kunne hjelpe meg å bli kvitt dem:)

Hatt ok energinivå idag. Veldig trett nå, men det skal en vel være. Savner Ham litt, pusten hans i nakken min. Men nå tar jeg kveld, så er det nok snart mandag og da klager jeg vel over den pusten i nakken :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det jammen mandag igjen og denne helga har som vanlig gått veldig fort.

Koselig sammenkomst på fredag med tapas til middag, 0 trening. Koselig sammenkomst på lørdag, med koldtbord til middag og hjemmelaget karamellpudding til dessert :gjeiper: 0 trening.

Søndag var det grillings til middag, ikke særlig sunn grillings dessverre. Men fikk da halvannen time forholdsvis rask gange som trim da. Hadde veldig koselig besøk av medlemmer av storfamilien min på terrassen på ettermiddagen, men kake som følge :tristbla:

På kvelden var det endelig dags for besøk av Ham igjen :rodmer: Nesten en uke siden sist vi møttes, og det merktes. Kanskje jeg skulle registrert Ham-besøk som trim :fnise:

Men alt i alt en koselig helg med mye mat, søt mat og lite trim.

Men nå er jeg klar for trening. Blir travel uke, så får ikke veldig mye tid til trening, så må gripe de mulighetene jeg får. Senere i kveld må jeg bake kake *hate it* så får jeg nok Ham-besøk *love it* så er mandagen sjekka ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk besøk og sov som vanlig veldig dårlig. Hos meg er det barn tilstede omtrent 24/7. Og spesielt når han kommer, er de der med en gang. Eldste er så voksen at h*n legger seg på samme tid som oss, og jeg synes det er dumt og alltid "jage" tidlig til sengs når han er der.

Det resulterer jo i at det er visse saker vi ikke får diskutert, før vi har lagt oss. Dette vet jeg selvfølgelig er en vanlig problemstilling i de fleste hjem med barn, og da spesielt ungdommer. Men jeg innbiller meg at om det hadde vært faren som satt i sofaen, ville det ikke vært så interessant og bruke så mye tid sammen med de voksne.

Så da må vi snakke om disse sakene når vi har lagt oss da, og da blir det veldig seint. Igår var det litt oppdatering om hvordan tingenes tilstand er på hans side. Hvordan barna har det, 17.mai og ferie...

17.mai er den verste dagen og være skilt synes jeg. Og nå får han merke akkurat det med full tyngde, siden det er første året. Mange vanskelige problemstillinger. Men vi fikk da snakket om det og det hjelper jo litt bare det.

Men da ble det sent da, og jeg er veldig veldig trett idag.

Han må kanskje ha barn idag. På ett vis ville det vært ok, for da kan jeg legge meg tidlig og sove litt bedre, på den annen side får jeg jo aldri nok av å ligge tett inntil ham :rodmer:

Middag igår ble ikke sælig sunn, snitzel og potetkuler. Kyllingsnitzel vel og merke, og jeg spiste bare ett par kuler og mest salat, men likevel ikke veldig bra. Men jeg er så himla matlei for tiden. Gidder verken planlegge eller lage mat :filer:

Men trening var bra: 35 min styrke og en hel time med knalltøff kondisjonstrening.. Spreke meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Phjuuu travelt idag, og igår. Så 0 trening tirsdag og onsdag. Fajitas idag og kyllingkjøttboller igår.

Jaja det var iallefall ikke frityrstekt ;)

Dautrøtt så må ta kveld :sovne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var jammen denne uka over, heldigvis. Har vært en dårlig uke med tanke på kosthold og trening. Jeg har omtrent ikke trent og bare spist uten å tenke både på hva og hvor mye...

Men jeg tenker at det må jo bare være en av ukene som utgjør middelveien min :fnise: Kan ikke ha mange av dem da...

Helga har vært fin. Ut sammen med en blanding av venner og kollegaer på fredag. Fantastisk kjekk gjeng, og fin form dagen derpå :)

Lørdag sov jeg leeeeenge, veldig leeeenge. Var deilig det, men følte at jeg mistet halve dagen.

Så bar det på shopping med venninne. Brukte kun penger jeg ikke har, er totalt på ræva når det gjelder økonomi for tiden, men fikk da iallefall bikini og noen nye BHer og det var rett og slett en nødvendighet.

Besøk av Ham på kvelden, med middag sammen med barna :hjerte:

Idag har jeg gått tur alene, og tar en time på trening snart. Da har jeg jo gjort litt opp for den dårlige uka, eller iallefall for den chipsen jeg var så teit å stappe inn for 5 min siden... :krangle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmprff sjokoladekake i lunsjen idag.. Dårlig start på uka :(

Uggen feeling for tiden. Han sliter, og det kjenner jeg kraftig på. Merket det spesielt godt på lørdag, han var så distansert. Vet at han gruer fryktelig for 17.mai

Føler seg dratt i alle retninger og synes den dagen er tøff. Jeg skjønner ham veldig godt. 17.mai er den ulitmate familiedagen, og den dagen i året der vi er mest synlige for alle andre. Vanskelig. Men jeg føler også at han sliter litt på andre måter, men sier ingenting til meg.

Jeg har jo vært ute for dette før, og antar at det er som tidligere, mitt hode som jobber for mye på høygir.

Men nå er det barneuke for ham, og da får vi litt naturlig avstand. Kjenner jeg trenger det. :tristbla:

Kan ikke skjønne at det skal være nødvendig å være så vanskelig :tristbla:

Begynner å bli klar til 17.mai. Eller så klar som det er mulig å bli.. Skal bare gjennomføre en fotballkamp først. Føler for ei treningsøkt også, men ser ut som om det blir dårlig med tid til det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss O'Hara

Håper du kom deg gjennom 17. mai. Enig, den dagen er veldig spesiell når man ikek er "kjernefamilie". Har ti års erfaring nå, så det begynner å lette, men det har vært mange 17. maier som har vært passe klamme :forvirret:

Håper dere finner ut av det! Menn er ikke så gode på å dele bekymringer, er min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...