Gå til innhold

Mye lyd, men lite action...


Sommersol

Anbefalte innlegg

Ååå så kos sammen på håndballkamp. Som sagt som endel av ei gruppe, men i samme bussete og side om side på kampen. Litt vanskelig når vi higrer etter kroppskontakt, men godt å sitte tett i ett bussete. Melding etter at vi gikk hver til vårt; det var så godt å kjenne varmen fra deg, blir så glad av å være sammen med deg :rødme: :rødme:

Så i natt klarte vi ikke mer. Han måtte jobbe i natt, og kom kl 04.00 :rødme: Nyyyyyt å få en deilig mannekropp oppi senga til seg i søvne :yvonne:

Rart hvor kort veien er fra himmel til helvete for tiden, eller motsatt blir det. Fra helvete til himmelen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trøtt trøtt trøtt... :sove:

Sammen med venninner igår kveld, og det ble veldig veldig seint. Skal det samme i kveld også, men kjenner at jeg ikke bør bli så sein idag. Samtidig vet jeg at jeg er dårlig på å komme meg hjem når det er så koselig, uansett hvor trøtt jeg er :sjenert: Men det er jo fordi det er så koselig :tommelsmil:

Vi har bestilt oss tur. Tar med alle barna og reiser bort 3 dager, og nå er det ingen vei tilbake for alt er bestilt, betalt og informert barna om.

Grugleder meg.

Hadde en strabasiøs dag igår, men den endte bra, og idag blir likeså. Men får lagt inn en kjapp spasertur med venninne NÅ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fant jeg virkelig roen. Barnefri helg, eller iallefall døgn..

Var sammen med barna på happening som miste deltok på til sene kvlden igår. Gikk rett til køys da de var vel plassert hos pappaen. Sovna før midnatt og sov til 10. Det er sjelden kost til meg å være. Så fikk jeg riktig ånden over meg. Puslet rundt i huset og gjorde noe fornuftig helt til Han kom litt ut på ettermiddagen :kline:

Han har jo selvfølgelig ikke barnefri, men vi fikk noen timer sammen alene :wow:

Ville helst våkne sammen en dag vi ikke må opp 06.45 da men det fikk vi ikke til denne helgen heller. Men vi fikk da kjent litt på hverandre :rodme:

Planlagt tur fikk vi også, og konstatert at det kom til å bli en prøvelse. Tre døgn sammen uten å kunne tafse i d hele tatt :sjokk: How to do???

Da han gikk fortsatte jeg og pusle litt, lagde meg litt mat, handlet litt og falt sammen i sofaen. Og her er jeg enda, uten å dø av kjedsomhet. Sikkert fordi jeg har vært hypersosial hele uka, og har litt planer i morgen. Sett en typisk amerikansk jentefilm, og likte det. Hjernedø underholdning, helt topp idag. Så nå tusler jeg i seng og sier meg ganske fornøyd med denne dagen. :tellesauer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye skrivelyst for tiden. Ting står egentlig litt stille, samtidig så det skjer mer enn noen sinne.

Oppgjøret er endelig iferd med å bli ferdig, men jeg vet at det kommer mer. Jeg vet at det ikke blir så enkelt.

Men det er som om vi er i ett vakum. Venter bare, på at ting skal skje, og på at vi skal på tur. For da er det ingen vei tilbake....

Eller går ting veldig bra. Jeg spiser som en sunnhetsguru, trener som han der Yngve i Puls, og trives godt i kroppen min for tiden. Det hjelper :)

Var hos gyn. idag, det var alt for lenge siden sist. Det gikk også bra, men i den forbindelse dristet jeg meg ut på litt shopping. Da fikk jeg se at jeg har ett stykke igjen med den kroppen ;)

Resultat av shopping ble nye treningssko og treningstopp :trene:

Ny bukse, cardigan og topp, + litt hold-in og push-up og diverse :omg:

Alt dette betalte jeg kun 500,- og ingenting var på salg. Hipp hurra for gavekort :hoppe:

Jeg har funnet en ny yndligsbutikk, med yndligsekspiditør :hoppe: . Det er ei gammal klassevenninne av meg, og hun er så flink. Ser hva jeg kler, og kan til å med finne rett størrelse på første forsøk.

Buksa var myemyemye dyrere enn jeg hadde tenkt, og jeg er fremdeles litt usikker på den, men den var fiiiiin. Men problemområdet mitt er magen, og det var det også på denne. Hun i butikken synes jeg overdramatiserer den magen, men det nytter ikke når jeg føler meg gravid :gravid:

Har iallefall lånt den hjem noen dager.

Til helga skjer ikke så mye. I morgen skal jeg har samling av venninner, så tenker jeg det blir fredlig og rolig med kun to håndballkamper på programmet. Kanskje tar vi alle barna med oss og bowler sammen for første gang på søndag, eller kanskje ikke. Tiden vil vise med det som med alt annet akkurat nå :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med helg:) Jeg føler meg alltid så flink, frisk og energisk når jeg står tidlig opp. Har vært våken siden 7. Lå i senga å kikket på noen episoder av "slanke"puls på nett-tv, før jeg sto opp. Har vært i dusjen, satt på klær, vasket kjøkkengulv og ryddet soverom. Nå er det nyhetsmorgen, frokost og kaffe :kaffekopp: Før det bærer avgåde på håndballkamp.

Er i grunnen ikke rart jeg var våken kl 7 idag. Jeg tror jeg sov før halv 11 igår kveld. Hadde besøk av venninner på fredag. Åpnet ett par flasker vin, så kom noen av venninnenes menn innom, og vi åpnet enda noen flasker vin. Det endte kl 5 om morgen, så derfor ganske trett igår ja. Men veldig veldig kos.

Det som ikke var så kos, var at det falt noen ikke like søte kommentarer om mitt forhold til Ham. Jeg bl veldig lei meg, og fortalte Ham dette igår. Jeg kjente at jeg rett og slett trega på hele greia. Men alt ok idag :kyss2:

Igår kveld (før jeg slukna) var det film og litt digg med barna. Jeg kjenner at jeg lever sunt for tiden, for jeg kan ikke spise mye før jeg blir rett og slett uvel. Gjør ingenting det altså :smilorange:

Jeg kjenner også at jeg ikke skal spise digg både fredag og lørdag. Det går ikke. Så et innslag om Kristine Koth på Puls. Tøffeste dama, hun skal være mitt forbilde når det gjelder kropp, trening og kosthold. Sunne verdier på det området den dama, også så flott hun er blitt :tommelopp:

Får besøk litt senere idag. Så har jeg planer om å gå en tur, for det har blitt lite trening denne helgen. Men veldig flink i uka da :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg brukt 8000,- jeg ikke har... På 10 minutter :hakeslepp:

Jeg hadde overnattingsgjest i natt, og gikk lei den dårlige senga mi, så jeg raste avgårde og kjøpte en ny. Siden jeg er verdens enkleste kunde, både på krav og å overtale, endte jeg med en Jensen-seng til 8000,- i stedet for den til 3000,- som jeg hadde tenkt.

Og det verste av alt er at jeg får den jammen ikke før om 3 uker :(

Den senga jeg har, er to enkle rammemadrasser satt sammen, og med en overmadrass. I tillegg til det irritasjonsmomentet at den sklir fra hverandre ved den minste bevegelse :rodme:, då er den kun brukt på en ene siden i nesten 3 år, så den er rett og slett blitt litt skjev :erter:

Så de få timene som blir brukt til søvn når jeg har besøk, blir det heller dårlig søvn. Så nå tror jeg at jeg skal bruke ventetiden på å pusse opp rommet mitt. Hvis jeg gidder...

Å jeg er fremdeles veldig flink både i kosten og med trimmen. Igår var det step og styrke, idag ble det en times spasertur. Og i morgen blir det 2 timers trening. Gøy og jeg utnytter energien :)

Nå er jeg dautrøtt, så jeg tror jeg finner dyna :tanpuss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant dyna, men så begynte Han og melde, og da har jeg ryggrad som ei manet så det ble seint likevel. Så idag MÅ jeg tidlig i seng..

Har vært på knallhard trening idag. Det er da jeg merker forskjell på treninger, jeg var helt ferdig etterpå. Deilig følelse :trene:

Veldig veldig trett, har lyst til å legge meg, men har lovd barna å se House sammen med dem :sovne::sovne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så stor skrivekløe for tiden. Har forresten ikke hatt det på lenge. Før elsket jeg å skrive. Det sammen gjelder lesing. Det skal så veldig mye til for at en bok fenger meg, og jeg leser derfor altfor lite. Sliter også litt med konsetrasjonen. Jeg skylder det litt på PC og TV. Ser egentlig lite aktivt på TV, men det står på, mens jeg sitter med Macen på fanget. Det må liksom skje noe hele tiden. Har ikke ro til å lese. Liker ikke det, så til helgen skal jeg lese ei bok :enig:

Ikke det at jeg har så veldig mye tid til overs i helga. Har egentlig barnefri, men har lovet at to tantebarn kan overnatte her i morgen. Det er lenge siden de har overnattet og jeg har litt dårlig samvittighet. Får litt bedre tid til dem også når mine er borte. Det eneste er at jeg er sikker på at Han plutselig får barnefri i morgen, så går nok en helgekveld uten barn ad dondas :(

Jaja ingen sorger tas på forskudd her.

På søndag må jeg hente minste tidlig, for da skal vi på ett arrangement som vare hele dagen. Blir nok gøy, men som sagt liten tid til lesing.

Nå hadde jeg litt skrivelyst og tenkte at jeg skulle få ned noen av tankene mine om dette med å etablere seg på nytt i voksen alder, men plutselig ville minste bake ei kake, og man er da god mor ;)

Ups slanking var det noen som nevnte det????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss O'Hara
Jeg ser at barna resignerer mer og mer, vil helst bare være hjemme hos meg. Mener at de ikke savner pappa i det hele tatt. Tror dem på det, for den mannen de nå besøker annenhver helg er ikke den pappaen de en gang hadde. Han skylder på meg, men Gud skal vite at jeg har prøvd, og at jeg fremdeles prøver og oppfordrer hele tiden til samvær.

Kjenner igjen dette. Nå var min så liten at han aldri hadde en pappa hjemme heller, men jeg har sørget (med blod, svette og tårer) for at de har en relasjon. Det kunne fort vært ingenting der. Nå i ettertid lurer jeg på om jeg gjorde det riktige. Mamma ga opp pappa i sin tid, og jeg slapp i hvert fall å være dratt i to retninger, og jeg savnet aldri en pappa da jeg vokste opp... så etter mange års kamp for å få eksen til å forstå hva han går glipp av med å forsømme relasjonen, leker jeg med tanken å gi opp. Poden sier oftere og oftere at det er oss han vil være med, enda vi nå har flyttet tilbake for å være nær familien :sukk:

Skal ikke være lett.

Barn vet. Og de preges av foreldre uansett hvordan vi legger kabalen, så hvis den ene forelderen svikter, så får den bare gjøre det, for før eller siden får man ikke skånet ungene for det likevel :( man kan bare være god nok på sin egen side, tror jeg.

Skjønner forholdet ditt har hatt litt berg- og dalbaner :) Kanskje du er litt tøff mot deg selv innimellom? :)

Ønsker deg god helg :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innspill Miss. Når det gjelder forholdet ja, er det nok slik du selv sier, ikke alt jeg kan skrive her, men det er veldig berg og dalbane. Er egentlig ikke i tvil om Ham, men alt rundt, og der er det mye gitt... Det er så ufattelig mange hensyn å ta :matt:

Hva xen angår :grine: Jeg blir så matt. Jeg har så lyst til bare å gi faen. Gi faen i å oppmuntre, oppfordre og blidgjøre. Men samtidig ønsker jeg at de skal iallefall ha ett minimum av kontakt. Og av ulike årsaker vet jeg at hvis de mister kontakten helt, vil xen legge all skyld på meg. Det gjør han allerede :roll:

Jeg vet at barna ikke lider noen nød hos ham, og den største årsaken til at de ikke vil dit, er rett og slett at de har det for behagelig her. Men jeg trenger disse bittebittesmå pustehullene. Ja jeg vet at det er mange som klarer seg uten dem, men jeg trenger det lille døgnet jeg får uten ansvar. Noen få timer annenhver helg.

Har tantebarn på overnatting. Vi har hatt en veldig koslig kveld sammen. Laget mat og sett film. Men først fikk jeg jammen trent. Og i natt får jeg besøk, men ikke før natta nesten går over til morgen. Noen har nemlig jernhelse og jobber både dag og natt...

Gleder meg til varm mann kryper opp i senga mi :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror virkelig jeg begynner å bli gammel altså :sjokkert: Tenk å våkne helt av seg selv kl 06.30 på en søndag. Ikke får jeg sove igjen heller. Vel måtte jeg ha på vekking idag, men det var nå ikke før 07.45 :eeeh:

Igår skulle Han komme etter jobbing på natta. Antok at han var ferdig ved 5-6 tiden. Hvem våknet av seg selv 04.30?? Joda det var Frk Sommersol, som lå våken og ventet i to timer. Men da han kom :sengekos::danser::rodmer::kline::hjerter::hjerte::legrine::sjarmor::danse: For en morgen..

Men soving ja, jeg tror jeg er i ferd med å bli A-menneske. Liker jeg det?? Tja har alltid sett på dem som effektive og frikse, men føler meg ikke helt slik.

Denne helga har vært veldig rolig (som de siste.. tja 10 helgene) Tantebarn på fredag, koslig besøk hos søss igår, begge kvelder i seng før midnatt og 0 alkoholenheter. Ganske deilig.. (ja de er det jeg sier, jeg begynner å bli gammel) Men har ikke forbrunnet (heter det det??) en eneste kalori hele helgen, og sikkert inntatt mer enn hele uka tilsammmen. Kjenner det på hele kroppen at det er ikke det den liker. Men i morgen er det mandag igjen.

Idag skal vi på arrangement som tar hele dagen. Men jeg skal bare være passiv forelder, og Han kommer så vi får være sammen hele dagen. Og akkurat i skrivende stund er all usikkerhet når det gjelder Ham forsvunnet helt. Hvis det er èn ting i hele verden jeg er trygg på, så er det at han vil ofre alt for meg. Neste uke skjer det store ting, ting som forhåpentligvis, gjør ting mye enklere. Skal bli godt.

Får vel kaste denne energiske A-menneskekroppen i dusjen. Har planer og å slo knockout på både Ham og barn med DEN matpakken idag.. Hvis jeg gidder. Men kaffe skal han iallefall få :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er jobbmotivasjonen min? Jeg har jo ikke ett snev igjen. Tror det må være 4. uka jeg sliter nå. Orker ikke begynne på det jeg må, meg gidder ikke gjøre noe av det jeg bør heller, eller kan for den del. Ingenting fenger for tiden.

Jeg har gode dager hva tid angår, helt annerledes enn jeg er vant til på denne tiden av året. Kanskje det er fordi jeg har så god tid. Jeg har fått en assistent, og det trengtes. Men hun jobber 80% stilling, og er særdeles effektiv og flink. Men jeg har jo masse og ta meg til, men det er oppgaver som krever litt tankevirksomhet av meg, og det har jeg visst ikke kapasitet til for tiden.

Jeg vil anta at av hver time jeg jobber, jobber jeg kanskje effektivt 20-30 min. Alt tar så lang tid. Hjernen faller ut, jeg tar meg selv i å åpne internett i tide og utide. FB i arbeidstiden, og KG som nå... Ikke bra.

Har veldig mange tanker i hodet for tiden, vil så gjerne være andre steder. Gleder meg til turen, men samtidig veldig spent. Føler at etter den turen starter en ny epoke. Gleder meg til det. Tror jeg får svar da. Svar på spørsmål jeg egentlig ikke her, iallefall ikke konkret. Ting vil falle på plass, eller kanskje helt fra hverandre. Hvem vet?

Bare 10 arbeidsdager igjen. Skal uansett bli veldig godt med noen dager fri.

Var veldig flink igår. Arrangement som varte fra 09.30 til 18.00 i en støyete idrettshall, og det kjentes i hodet når jeg kom hjem. Ingen av mine gode trofaste venninner kunne gå tur med meg når jeg kome hjem. Men som det disiplinerte, fliske A-mennesket jeg er, slengte jeg på meg skoene og la ut på en times veldig rask gange. Ja jeg småløp til og med noen meter :)

Gjorde veldig godt på hodeverken som snek seg frem i pannebrasken. Så kom han med en film til meg. Hadde barn, så var bare innom som snarest, men fikk jo oppholdt oss i samme "rom" hele dagen likevel :)

Tidlig kveld igår, og veldig frisk og uthvilt idag. Føles godt på en mandag, har hatt nok av dem der helgen sitter igjen i hele kroppen.

Så da får jeg vel bruke den friskheten da, til å jobbe litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk jammen jobbet godt igår, og ikke så aller verst idag heller. Måtte ekstra tidlig opp idag, eldste skulle avgårde før 7. Hadde god tid på morgenen med minste og fikk også gjordt endel husarbeid. Nå er det snart klart for håndballtrening. Er litt i tvil om jeg gidder å trene selv etter det. Kan gå på zumba, kan løfte jern :trene: eller gå en tur. Kanskje gidder jeg ingenting (børbørbørbør).

Sesongpremiere på fruene i kveld. Gleder meg. Så håper jeg at det som ble lovd å skje idag skjer, ellers blir jeg meget meget skuffet. Har ikke hørt lyden fra Ham siden søndagskveld. Men som han ville påpekt, han har ikke hørt fra meg heller :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig flink med mat og trening for tiden, men sliter med søvnen. Våknet 04.30 og har ikke nubbsjans på å sovne igjen. Føler meg utsovet, men har bare sovet i 5 timer, så får det nok igjen i kveld :(

Rett etter at jeg hadde skrevet forrige innlegg fikk jeg SMS igår, så ringte han på kvelden :yvonne:

Det som skulle skje er igang, dog ikke det tempoet som håpet, men det burde vi jo begynne å bli vant til. Jeg smører og smører og smører om dagen. Smører meg med tålmodighet. Ikke spør for mye, ikke "mase". Han sier at han ikke synes at jeg maser, men føler det selv..

Gikk tur i går, med vennninne fra ungdommen. Vi møtes i forening èn kveld i mnd, det er ei veldig god venninne, men igår merket jeg at vi har mistet noe på veien. Kommunikasjonen var ikke den samme. Har ikke lagt merke til det før, men så har vi ikke vært så flinke til å ha kontakt uten om disse "møtene" og da er vi jo alltid flere.

Litt trist igrunnen, men sånn er livet. Vi er vel i en fase i livet nå, der vi vil gå i forskjellige retninger. Vi begynner alle å få store barn, så det er ikke den største delen av livet vårt om ikke lenge. Da vil vi måtte finne andre ting som opptar oss. Andre samtaleemner og andre, kanskje helt nye, interessefelt. Jeg tror min gode venninne og jeg er her for øyeblikket og har utviklet oss i ulike retninger...

Begravelse i morgen, og jeg er veldig i tvil om jeg skal gå. Det føles ikke helt naturlig, så jeg tror jeg lar være. Men blir en tung og vedmodig dag likevel. RIP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er flink flink flink :trene: :trene: :trene:

Har naziregime på meg selv for tiden. Kun for at jeg føler for å lide litt på alle områder. Eller jeg lider faktisk ikke på mat og treningsområdet. Det går så bra atte.. Men kjærligheten er satt på vent noen dager, og det liker jeg dårlig. Iallefall når jeg ikke blir informert. Da blir jeg usikker og stressa med en gang. :grine:

Men det påstås å gå over om noen dager. Jaja den som lever får se, kjenner at jeg ikke er så stressa som jeg har pleid. Er egentlig ganske trygg på Ham, men trives ikke med tilværelsen slik den er nå på det området.

I tillegg fikk jeg, via bakvei, info om at turen vår kan bli litt amputert, eller i verste fall utsatt eller avlyst :( Men Han har ikke nevnt noe enda, men kanskje vet han det ikke. Eller forhåpentligvis er han så travel at han ikke har hatt tid til å gjøre noe med det.

Har jo trent idag også jeg, og idag merket jeg at formen er veldig god om dagen. Kunne glatt tatt en time til. I morgen er det løfting av jern som står på programmet. Så som sagt er jeg flink til å trene, men jeg er fullstendig usosial om dagen. Takker nei til de fleste ting, og føler jeg sitter i benken på vent. I tilfelle liksom. Men det skal ikke vare lenge. Han bad om noen dager, og det skal han få, men det er max...

Sto i dusjen å tenkte på noe jeg skulle skrive å filosofere litt rundt (sjeldent fortiden) men nå har jeg glemt det :hakeslepp:

Går å legger meg tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen god morgen idag. Ikke bare mørkt ute, men rett og slett svart og øsende pøsende regn. Hodet blytungt, minsten brygger på noe og holder senga og på toppen av det hele kjenner jeg en begynnende urinveisinfeksjon :(

Lurer på hva og hvor mye jeg skal gjør ut av det? Gå til legen? Se det an? Sist jeg hadde UVI var jeg gravid og endte på sykehus. Men da gikk det til nyrene. Har ikke veldig lyst på en slik gjentakelse, men kjenner at det er ikke like heftig denne gang.

Stakkars minsten, har bursdag i morgen og føler seg ikke sprek. Tror vi må avlyse selskapet og heller ta det ved en senere anledning. Jeg må vel likevel til å bake litt idag. Er dårlig på akkurat det. Men må man så må man, alt for barna :) Mange er avhengig av minste i helga, så håper h*n blir frisk.

Får finne litt guts og jobbe litt tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dagen ble bedre enn forventet. Skyene på himmelen forsvant iallefall, og jammen tittet ikke solen litt frem også. Jeg har vært uvanlig effektiv idag. Laget to kaker, trent, handlet og vasket en del tøy. Akkurat det med kakene er vel det jeg er mest stolt over. Jeg liker ikke å bake, og er heller dårlig på det også. Men jeg tror de ble ganske bra begge to.

Vi har nemlig 13 åring i hus i morgen. Da har jeg visst ikke barn i huset lenger. Bare ungdommer. Det blir ei travel helg med masse aktiviteter innimellom feiringa.

Er litt sur på Ham idag (igjen??) Jeg håper og tror og vet vel egentlig, at det er stor ting på gang, men jeg hører ingenting fra ham. Han bør etterhvert vite at jeg er mye lettere å ha med å gjøre hvis jeg bare blir informert bittelitt. En liten mail eller SMS kan da vel ikke ta så lang tid?? Hører jeg ingenting i morgen blir jeg rett og slett muggen. Vet jeg ser ham på lørdag, men da i det offentlige rom, og der kan jeg ikke spør om de tingene jeg vil bli informert om. Når jeg er sur på ham har jeg bare lyst til å sove. Men det går dårlig. For søvn avler visstnok søvn, og jeg tåler visst ikke så mye av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blei ei fin helg. Masse sosial, håndballkamper, selskap og tur til nabobyen på søndagen. Tenåringen var også veldig fornøyd med tingenes tilstand.

Veldig travel uke men trives godt med det. Det passer veldig godt også, så slipper jeg all tenkinga. For nå er han under samme tak som xen en periode, og det liker jeg dårlig. Det er bare snakk om ei lita uke, og det er veldig ufrivillig men dog. Og jeg oppdaget igår at jeg likte det dårlig. Det overresket meg veldig, for jeg er ikke sjalu verken av natur eller har vært det i denne prosessen. Men igår kjente jeg på ettellerannet. Måtte sende sms og få litt "trøst"

Er veldig glad for at vi snart skal reise sammen, trenger det nå.

Laget forresten istand en veldig søt gest for ham igår. Vil ikke skrive om det her, for det er så lett gjenkjennelig, men det gjorde suksess. Fikk akkurat den effekten jeg ønsket. Fornøyd med meg selv :)

Idag er det samling med venninner igjen. Noen kaller det klubb eller forening, men vi kaller det bare samling. Føler oss ikke så gamle da ;)

Men først laaaaang dag på jobben. Ligger veldig langt etter for å nå deadline fredag, så derfor er det ekstra lurt å henge på KG i arbeidstiden... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk da gjort en hel del på jobb idag. Kommer nok som vanlig i mål, er bare det at jeg liker aller best og være litt i forkant. Vær ferdig litt før deadline, slik at andre slipper stress pga meg.

Jeg har som jeg har sagt tidligere mange mange gode venner. Både menn og kvinner. De siste 4 årene har jeg brukt dem for alt det de er verdt, og jeg har fått det jeg har hatt behov for. Jeg spør veldig sjelden om hjelp, men får alltid hjelp til det jeg trenger hjelp til likevel. Jeg velger å tro at det er fordi omgivelsene mine vet at jeg ville gjort det samme for dem.

Da jeg for snart 4 år siden flyttet, var det gjort på 2 timer. Alle mine beste venner i verden var der for meg. Det var en veldig tøff flytting så jeg trengte både fysisk hjelp og annen hjelp. Men de sto i kø, fordi jeg hadde vært åpen og fortalt hva som hadde skjedd og hvordan jeg hadde det.

Da jeg året etter flyttet igjen, var forholdene anderledes. Mye roligere og flyttinga bar preg av glede, stor glede faktisk. Men vennene var de samme, og det var innsatsen deres også. Igjen flyttet vi på 2 timer, og jeg hadde hjelp innom i huset i ukesvis etterpå.

Nå kjenner jeg ett menneske som sliter veldig. Dette menneske viser ingen i hele verden at det sliter, og får derfor heller ingen hjelp. De eneste personene som vet at hun sliter kan ikke hjelpe. Det er så trist å se. I tillegg gjøres prossessen veldig lang slik at det tærer på alle innvolverte parter.

Jeg vet at for noen er det å være litt åpen veldig vanskelig, men jeg skulle ønske alle hadde sett at ofte er det til veldig stor hjelp. De fleste der ute vil oss ikke vondt, de vil bare hjelpe.

Jeg er så glad i vennene mine, og derfor gir jeg av meg selv og får igjen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er god, jeg er god, jeg er god :);) Jeg kan det meste bare jeg prøver, og jeg klarer meg utmerket alene :trene:

Nå har jeg satt opp den nye senga mi, helt og fullstendig alene. Det høres kanskje ikke ut som noen stor sak, men å baksere ei seng på 150 og 220 alene med ørten madrasser som skal oppå hverandre er tungt..

Men når alt skal gjøres alene blir ting litt tungt. For nå er jeg sliten, men har fremdeles veldig mye jeg skulle gjort. Pakke feks... Hater å pakke, og iallefall når jeg skal fly og må tenke vekt. Fordelen denne gang er at vi ikke skal være særlig lenge, så jeg trenger ikke ha så mye med meg.

Men jeg er så klar for noen dager ferie nå. Litt lei på jobb, og klar for ett miljøskifte. Kun morgendagen igjen i denne uka, skal bli deilig..

Off har ikke helt tiltak til å skrive for tiden. Vet ikke helt hvordan ting er. Eller jeg vet, men vet ikke helt hva jeg vil. Litt tom for tiden, på alle områder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...