Gjest dragonfly123 Skrevet 5. desember 2009 #61 Skrevet 5. desember 2009 altså min mening er at man burde være sammen m den man elsker og har det fint sammen med, uansett. men er forskjell på kjæreste/mamma rolle. sånn som madonna som er over femti og fikk seg en som knapt hadde fylt 20* nå fikk dere en nærmere betegnelse av hva jeg mener med *spy* Jeg for min del er sammen/forlovet med en som er 15 år eldre en meg, har aldri vært så lykkelig:-) Og har aldri vært rusfri før nu. Har aldri hatt så stor lykke eller satt så stor pris på å leve som de 2 1/2 siste årene med han:-) Gjenntar *spy* er for min del denne madonna fetisjen, og ja beklager men jeg synes det er emr naturlig når mennene er eldre, men sier heller ikke at det er fett da den ene er 5o og den andre er såvidt 20 sånn somm madonna bare omvendt, vakke d jeg sa. leste just om en på 95 som ville ha ei på 15 på nettet, det er ikke til og spy av men til og gi juling av!!!!!!!
Gjest Bianca26 Skrevet 5. desember 2009 #62 Skrevet 5. desember 2009 I know! Og da er jeg ca 25 og kan tafse på unggutta så mye jeg orker Fra spøk til blodig alvor. Hvis dere unggutta syns dette er plagsomt, så får dere bare si klart i fra til de som klår på dere. Hvis ei dame på min alder hadde klådd på lillegutten min, som er 21, hadde jeg kjeppjaget henne altså! Men du er jo bare 25. Er verre om du var førti og klådde på en på 21
Gjest Bianca26 Skrevet 5. desember 2009 #63 Skrevet 5. desember 2009 Der tar du nok feil, for det er ganske likt fordelt. Kom med en god grunn til at det er *spy* når kvinnen er eldre enn mannen. Likt fordelt? der er jeg totalt uenig. Har kanskje sett ca en dame på over førti som fortsatt så bra ut. Mange menn over førti som er faktisk penere nå enn de var yngre. Ser ikke det samme hos kvinner. Og jeg er jente selv
Gjest gabriela Skrevet 5. desember 2009 #64 Skrevet 5. desember 2009 Jeg vet om mange menn som foretrekker eldre kvinner, og synes de er mer sexy. Menn på min alder synes ofte kvinner på deres egen alder er for dramaqueen og usikker på seg selv. Jeg synes det er ganske 50/50 egentlig.
Gjest Bianca26 Skrevet 5. desember 2009 #65 Skrevet 5. desember 2009 Jeg vet om mange menn som foretrekker eldre kvinner, og synes de er mer sexy. Menn på min alder synes ofte kvinner på deres egen alder er for dramaqueen og usikker på seg selv. Jeg synes det er ganske 50/50 egentlig. Jeg synes det er fornermende ovenfor unge kvinner. gamle kjerringer, ikke ta fra oss mennene våre. Dere har mest sannsynlig sønner på samme alder, tenk hvor flaue de blir
gbnj Skrevet 5. desember 2009 #66 Skrevet 5. desember 2009 Jeg synes det er fornermende ovenfor unge kvinner. gamle kjerringer, ikke ta fra oss mennene våre. Dere har mest sannsynlig sønner på samme alder, tenk hvor flaue de blirSkal ikke menn få velge hvem de vil ha?
Gjest Bianca26 Skrevet 5. desember 2009 #67 Skrevet 5. desember 2009 Skal ikke menn få velge hvem de vil ha? Klart det, men jeg tror ingenting på at de aller fleste 20 åringer vil ha damer på 40 +. Det må jo være mindretallet. Og dere damer på 40?+, hvorfor vil dere ha guttunger på samme alder som deres egne unger? Jeg mener at godt voksne burde se på folk i 20 årene som barn jeg, for husk at dere var voksne da de ennå brukte bleier. Aldersforskjellen er fortsatt den samme
gbnj Skrevet 5. desember 2009 #68 Skrevet 5. desember 2009 (endret) Klart det, men jeg tror ingenting på at de aller fleste 20 åringer vil ha damer på 40 +. Det må jo være mindretallet. Og dere damer på 40?+, hvorfor vil dere ha guttunger på samme alder som deres egne unger? Jeg mener at godt voksne burde se på folk i 20 årene som barn jeg, for husk at dere var voksne da de ennå brukte bleier. Aldersforskjellen er fortsatt den sammeHva har det med saken å gjøre om det er flertallet/mindretallet som vil, skal ikke hver enkelt få velge det han vil? Menn er på sitt kåteste rundt 20, og kvinner i tredveårene. Er man fullvoksen, så er man fullvoksen! Endret 5. desember 2009 av gbnj
Gjest Bianca26 Skrevet 5. desember 2009 #69 Skrevet 5. desember 2009 Menn er på sitt kåteste rundt 20, og kvinner i tredveårene. Det er forskjell på 30 og 40+ bare så det er sagt Og jeg har hatt sex med menn både i 20 års alderen og 30 års alderen, og etter min erfaring var det mennene på 30 som var kåtest, så gjennomsnittet gjelder ikke alle
gbnj Skrevet 5. desember 2009 #70 Skrevet 5. desember 2009 Det er forskjell på 30 og 40+ bare så det er sagt Og jeg har hatt sex med menn både i 20 års alderen og 30 års alderen, og etter min erfaring var det mennene på 30 som var kåtest, så gjennomsnittet gjelder ikke alleMen de fleste, så når kåte eldre kvinner vil møte noen som er på deres "nivå", så er 20-åringer et godt (ut)valg.
Proudness Skrevet 5. desember 2009 #71 Skrevet 5. desember 2009 Cougar, altså damer som er 40 år + og søker menn som er minst 8 år yngre. Mange beregner også det slik: Damens alder/2 + 7år = Maksimumsalderen på mannen før han ikke regnes som cougar utbytte lengre. 46 år gammel dame /2 = 23 + 7 år = 30 år. Altså elskeren kan ikke være mer en 30 år gammel før hun ikke lengre regnes som cougarinne lengre. Det er noe helt spesielt med eldre kvinner, vi tiltrekkes av de vi unge hingstene. De stråler med selvsikkerhet og bryr seg lite om de fått noen ryker her og der eller noe appelsinhud. De har også en spesiell seksuell energi som er blandet med erfaring og for enkelte sikkelig kåtskap ettersom det har gått en stund siden de gjorde det sist. Dette som en konsekvens av at 50% av alle ekteskap ryker, i tilegg til at mange aldri blir gift. Så jeg personlig sier ikke jeg nei til en middelaldrende kvinne så lenge hun ser noenlunde bra ut. Syns de er bare helt fantastisk at de ønsker å dele sin erfaring med meg.
Gjest Bianca26 Skrevet 5. desember 2009 #72 Skrevet 5. desember 2009 Men de fleste, så når kåte eldre kvinner vil møte noen som er på deres "nivå", så er 20-åringer et godt (ut)valg. Ja kvinner på 30 er kåte, men det går vel nedover når overgangsalderen nærmer seg. Dessuten vi jenter i 20 åra er kåte som bare det. En 20 åring er ikke på samme mentale nivå som en på 40, dessuten det er faktisk forsket på at menn går etter jenter som er fruktbare, så kom ikke her 40 + og tro at dere er bedre enn oss unge..
gbnj Skrevet 5. desember 2009 #73 Skrevet 5. desember 2009 Ja kvinner på 30 er kåte, men det går vel nedover når overgangsalderen nærmer seg. Dessuten vi jenter i 20 åra er kåte som bare det. En 20 åring er ikke på samme mentale nivå som en på 40, dessuten det er faktisk forsket på at menn går etter jenter som er fruktbare, så kom ikke her 40 + og tro at dere er bedre enn oss unge..Hvis en kvinne er kåt(uansett alder), så vil hun finne en kåt make iblandt 20-åringer statistisk sett, så sannsynligheten er størst for at 20 åringer er kåte. Ja, 20-årige er helt sikkert kåte, men er de villige til å gjennomføre samleie med en jevnaldrende, som har lyst på dem, dvs eldre kvinnner kan være mer rett på sak/vet hva de vil, dvs pule, ikke leke/være forvirret og usikker? Sex er fysisk, det mentale har liten/ingen betydning. Menn knuller 40-åringer fordi de liker begge å knulle, ikke for å befrukte noen og få barn. Jeg er forøvrig mann.
Gjest Bianca26 Skrevet 5. desember 2009 #74 Skrevet 5. desember 2009 Hvis en kvinne er kåt(uansett alder), så vil hun finne en kåt make iblandt 20-åringer statistisk sett, så sannsynligheten er størst for at 20 åringer er kåte. Ja, 20-årige er helt sikkert kåte, men er de villige til å gjennomføre samleie med en jevnaldrende, som har lyst på dem, dvs eldre kvinnner kan være mer rett på sak/vet hva de vil, dvs pule, ikke leke/være forvirret og usikker? Sex er fysisk, det mentale har liten/ingen betydning. Menn knuller 40-åringer fordi de liker begge å knulle, ikke for å befrukte noen og få barn. Jeg er forøvrig mann. men det er uansett kvalmt at en på 40 vil ligge med en gutt på 20. Hva er galt med å ha sex med en mann på 40 da? er ikke de også mer erfarne og mindre usikre enn gutter på 20?
Gjest Bianca26 Skrevet 5. desember 2009 #75 Skrevet 5. desember 2009 Hvis en kvinne er kåt(uansett alder), så vil hun finne en kåt make iblandt 20-åringer statistisk sett, så sannsynligheten er størst for at 20 åringer er kåte. Ja, 20-årige er helt sikkert kåte, men er de villige til å gjennomføre samleie med en jevnaldrende, som har lyst på dem, dvs eldre kvinnner kan være mer rett på sak/vet hva de vil, dvs pule, ikke leke/være forvirret og usikker? Sex er fysisk, det mentale har liten/ingen betydning. Menn knuller 40-åringer fordi de liker begge å knulle, ikke for å befrukte noen og få barn. Jeg er forøvrig mann. Ja menn knuller ikke for å lage barn, nei de tenker ikke det oppi huet, men instinktivt er det derfor man vil ha sex uten at man vet det selv. Vi er skapt for å formere oss og det er derfor vi er skapt for å bli kåte og ha lyst på sex. Dermed går menn etter damer som biologisk sett ser fruktbare ut
gbnj Skrevet 5. desember 2009 #76 Skrevet 5. desember 2009 (endret) Ja menn knuller ikke for å lage barn, nei de tenker ikke det oppi huet, men instinktivt er det derfor man vil ha sex uten at man vet det selv. Vi er skapt for å formere oss og det er derfor vi er skapt for å bli kåte og ha lyst på sex. Dermed går menn etter damer som biologisk sett ser fruktbare utJeg har ingen tro på at jeg vil lage barn tre ganger om dagen, syv dager i uka, 52 uker i året, så sex(ikke bare samleiet, men helheten) er nok mer enn bare befruktning! Endret 5. desember 2009 av gbnj
Proudness Skrevet 5. desember 2009 #77 Skrevet 5. desember 2009 Ja menn knuller ikke for å lage barn, nei de tenker ikke det oppi huet, men instinktivt er det derfor man vil ha sex uten at man vet det selv. Vi er skapt for å formere oss og det er derfor vi er skapt for å bli kåte og ha lyst på sex. Dermed går menn etter damer som biologisk sett ser fruktbare ut Tilgang er også en vesentlig faktor, det er generelt sett vanskeligere med tilgang på en 40 år gammel dame for en 20 år gammel mann pga. hans/hennes sosiale kretser. Det ser vi på byen også, tenåringene henger på ett sted, 20-30 åringene på ett sted og 40 åringene på ett sted.
Gjest Bianca26 Skrevet 5. desember 2009 #78 Skrevet 5. desember 2009 Jeg har ingen tro på at jeg vil lage barn tre ganger om dagen, syv dager i uka, 52 uker i året, så sex(ikke bare samleiet, men helheten) er nok mer enn bare befruktning! å herreguuud du forstår ingenting
gbnj Skrevet 5. desember 2009 #79 Skrevet 5. desember 2009 (endret) men det er uansett kvalmt at en på 40 vil ligge med en gutt på 20. Hva er galt med å ha sex med en mann på 40 da? er ikke de også mer erfarne og mindre usikre enn gutter på 20?Hvis en kvinne på 40 vil pule en 20-åring som vil pule 40-åringen igjen, så trenger ikke du å bry deg! Menn på 20 er kåtere enn menn på 40! Endret 5. desember 2009 av gbnj
Gjest Bianca26 Skrevet 5. desember 2009 #80 Skrevet 5. desember 2009 å herreguuud du forstår ingenting Hvorfor tror du kroppen er lagd på en slik måte at vi blir kåte da? Det er ikke uten grunn
Fremhevede innlegg