Gå til innhold

Står dere når dere tørkere dere etter toalettbesøket?


Gjest Gjest_Kvinne_*

Anbefalte innlegg

Vel...når jeg har tisset så kan det dryppe litt før jeg har tørket meg ja, så derfor føler jeg ikke akkurat for å reise meg opp før jeg har tørket meg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Kvinne_*
Vel...når jeg har tisset så kan det dryppe litt før jeg har tørket meg ja, så derfor føler jeg ikke akkurat for å reise meg opp før jeg har tørket meg...

Da er det bare å gjøre det raskt. Det hender noen ganger at det kan dryppe et dråpe på toalettringen, men det er sjeldent. Som regel skjer det de gangene jeg går på toalettet når jeg har drukket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjøre det raskt? Jeg har det som regel ikke så travelt når jeg er på do jeg. Gidder ikke å stresse når jeg er på do jeg da - ergo så sitter jeg når jeg tørker meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kvinne_*
Gjøre det raskt? Jeg har det som regel ikke så travelt når jeg er på do jeg. Gidder ikke å stresse når jeg er på do jeg da - ergo så sitter jeg når jeg tørker meg.

Har det ikke travelt jeg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest Tio

Her var det engasjemang ja. :) (Skrives engasjemang sånn forresten?)Hiver meg på. For jeg bare lurte på, til dere som sitter, noe jeg selv også gjør, gjør dere som meg tro ? Eh..jo jeg løfter jo den ene skinka fra setet når jeg skal tørke bak. Vipper den opp på en måte fra setet. Ellers kan jeg ikke se hvordan en kan tørke seg bak når en sitter uten å støte hånden mot doringen. Noe som for meg virker noe uhygenisk.

Må prøve ut det der med å stå gitt. Selv om jeg tviler på det blir på at det blir en favoritt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter. Når jeg tørker meg lener jeg meg på det ene kneet sånn at den ene rumpeballen og låret løftes opp fra ringen. Da får jeg fri adgang uten at armen kommer borti doringen.

Jeg har en dårlig uvane at jeg bruker for mye dopapir hver gang jeg tørker da. Dessuten tar jeg alltid opp papiret og ser hvor mye bæsj som sitter på det sånn jeg vet ca hvor mye papir som trengs neste tørk. Det verste er når jeg har spist sterk taco dagen før. Da får jeg skikkelig rennebæsj og kan tørke og tørke i det uendelige før det blir ordentlig rent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg står, eller ikke sånn rett opp og ned da men reiser meg litt for å komme bedre til bak. Men reiser meg også litt når jeg tørker etter nr 1.

MEN: jeg tørker meg med handa mellom frembeina og så bakover, ikke slik jeg ser en del gjør med å tørke seg meg å ha handa bak ryggen og så tørke. Når jeg bare reiser meg litt gjør det at jeg kommer lettere til og får da ikke handa i nærheten av urinrør/vagina. Om jeg sitter blir det litt trangt å tørke seg bak uten å reise seg litt opp men jeg reiser meg ikke så mye at man merker at rompeballene begynner å klemme seg sammen heller.

Haha, trodde forresten jeg var den eneste som reiste meg litt opp. Jeg tror ikke TS står heilt, men at hun nok er slik som meg som reiser seg litt opp men ikke helt til stående stilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A. Caron
Jeg står, eller ikke sånn rett opp og ned da men reiser meg litt for å komme bedre til bak. Men reiser meg også litt når jeg tørker etter nr 1.

MEN: jeg tørker meg med handa mellom frembeina og så bakover, ikke slik jeg ser en del gjør med å tørke seg meg å ha handa bak ryggen og så tørke. Når jeg bare reiser meg litt gjør det at jeg kommer lettere til og får da ikke handa i nærheten av urinrør/vagina. Om jeg sitter blir det litt trangt å tørke seg bak uten å reise seg litt opp men jeg reiser meg ikke så mye at man merker at rompeballene begynner å klemme seg sammen heller.

Haha, trodde forresten jeg var den eneste som reiste meg litt opp. Jeg tror ikke TS står heilt, men at hun nok er slik som meg som reiser seg litt opp men ikke helt til stående stilling.

Jøss, er du firbeint du? Og "ser" du så mange tørke seg i ræva? (ler meg skakk av denne tråden, dette blir bare bedre og bedre) :skratte:

Endret av A. Caron
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle likt å visst hvordan man klarer å få alt rent om man står å tørker seg.

Jeg som sier jeg reiser meg litt kan da meddele at jeg har ei lita rumpe, som har ganske fin passform/"løft" slik at det ikke er så mye rumpeballsammenklemming før jeg står helt beint opp og ned, selv da er anus relativt enkelt å komme godt til. Anus er hos meg så langt nede at rompeballene nesten ikke har starta og de er i all fall ikke skikkelig sammenklemte bak der.

Dere som sier dere sitter og føler at det ikke blir reint, må dere anta at alle andre har nøyaktig lik anatomi, rumpe og teknikk som dere selv og at de selvsagt ikke blir reine med sin teknikk? Hva med å heller anta at de faktisk har en teknikk og et håndlag som passer til sin kropp slik at de også blir reine?

Når det kommer til å reise seg når man har tisset så reiser jeg meg men står fremdeles over doskåla og står ikke helt beint opp og ned på gulvet. På den måten drypper det ikke. Jeg har også lagt papiret foran før jeg reiser meg og har på en måte starta tørkinga i det jeg reiser meg litt opp. Igjen, vi har en teknikk for dette som gjør at man ikke drypper og søler.

Det er itneressant hvordan alle mener at de som ikke gjør som dem selv umulig kan bli rene. Det ligger i håndlaget, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, er du firbeint du? Og "ser" du så mange tørke seg i ræva? (ler meg skakk av denne tråden, dette blir bare bedre og bedre) :skratte:

Ok, fremme på beina da, til forskjell fra bak beina liksom.

Slik man ser andre gjøre? Ja, jenter går av og til på do sammen, og da har noen tørka seg bak. Jeg kommer også fra en ganske åpen familie hvor noen av og til går på do med døra oppe om de tror ingen er i nærhetn (men så er jeg i nærheten likevel og da får de ikke akkurat reist seg og lukka døra liksom)

Men for uten om min firbeinte feil, hva er så rart med at andre har annerledes toalettvaner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A. Caron
Ok, fremme på beina da, til forskjell fra bak beina liksom.

Slik man ser andre gjøre? Ja, jenter går av og til på do sammen, og da har noen tørka seg bak. Jeg kommer også fra en ganske åpen familie hvor noen av og til går på do med døra oppe om de tror ingen er i nærhetn (men så er jeg i nærheten likevel og da får de ikke akkurat reist seg og lukka døra liksom)

Men for uten om min firbeinte feil, hva er så rart med at andre har annerledes toalettvaner?

Mente ikke å være spydig altså, det var bare noen litt komiske syn som rant meg i tankene utav det du skrev. Og toalettvanene til folk får da være akkurat slik de vil, jeg synes bare hele denne tråden har et ganske så komisk bilde over seg.

Ingen pekefinger fra min side altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedgrunnen til at jeg faktisk sitter og aldri har tenkt tanken på stå, er at jeg liker å ta meg god tid på do. Gjerne med en avis eller en god bok. Liker å sitte og slappe av ordentlig av i noen minutter på det varme badegulvet. Også ta et tørk her og der innimellom. :happy:

Endret av ramm
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fascinerende! Aldri hørt om noen som står når de tørker seg bak. Eller, nå har jeg hørt det også :fnise:

Men hva hvis du har rennaræv da? da vil det jo renne nedover lårene?

Jeg står også. Har aldri tenkt over at det kan gjøres på noen annen måte. For meg virker det utrolig upraktisk å sitte mens man tørker seg. Ser for meg veldig begrenset handlingsrom i forbindelse med tørkingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Forundret_*

Spennende at det finnes flere av dere som står. Har dere lært dette når dere var små når mor eller far tørka dere, eller har dette kommet etterhvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, du er tydeligvis ikke spesielt dannet, er du vel.

Jovisst. Jeg er dannet der det hører hjemme. Det er ikke i denne tråden. :)

Jeg må forresten oppdatere med hva samboeren sa da jeg fortalte o denne tråden:

"Hæ? Sitte når man tørker seg? Det har jeg aldri hørt om!"

Så trådstarter er tydeligvis ikke helt alene. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kvinne_*
Jeg står også. Har aldri tenkt over at det kan gjøres på noen annen måte. For meg virker det utrolig upraktisk å sitte mens man tørker seg. Ser for meg veldig begrenset handlingsrom i forbindelse med tørkingen.

Nå ble jeg glad. Da er jeg ikke alene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Kvinne_*
Haha, trodde forresten jeg var den eneste som reiste meg litt opp. Jeg tror ikke TS står heilt, men at hun nok er slik som meg som reiser seg litt opp men ikke helt til stående stilling.

Joda, TS står heilt. Jeg begynner tørken framme på vei opp, men når jeg tørker bak så er jeg helt oppreist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, TS står heilt. Jeg begynner tørken framme på vei opp, men når jeg tørker bak så er jeg helt oppreist.

Er du serr? Står du å tørker deg?? Hva hvis du er lei i magen, eller når du har mensen? Må da være upraktisk.. :klø:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kvinne_*
Jeg må forresten oppdatere med hva samboeren sa da jeg fortalte o denne tråden:

"Hæ? Sitte når man tørker seg? Det har jeg aldri hørt om!"

Så trådstarter er tydeligvis ikke helt alene. :ler:

Enda flere. Dette er bra. Nå føler jeg meg ikke så alene lenger;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...