Gå til innhold

Står dere når dere tørkere dere etter toalettbesøket?


Gjest Gjest_Kvinne_*

Anbefalte innlegg

Å så morsom du er. Trodde da virkelig at det gikk an å diskutere temaer her uten at man skulle bli gjort til latter.

For et dritthumør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Kvinne_*
For et dritthumør!

Synes rett og slett at bør gå an å diskutere en drittsak som dette uten at jeg som trådstarter skal bli gjort til latter. Synes det er trist dersom du synes at dette skal bli en tråd som skal skli helt ut og ikke omhandle temaet. Om du vil gi meg tips om musikk så får du benytte en egen tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler litt av sangen* Men; jeg sitter etter nr2, og står/tar det mens jeg reiser meg etter nr1. Når jeg har gått på do med venniner (som sitter) har jeg alltid sittet selv også, men syns det er VELDIG komlete å komme til foran da :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kvinne_*
*ler litt av sangen* Men; jeg sitter etter nr2, og står/tar det mens jeg reiser meg etter nr1. Når jeg har gått på do med venniner (som sitter) har jeg alltid sittet selv også, men syns det er VELDIG komlete å komme til foran da :sur:

Nesten som meg da (endelig). Synes det er kronglete å ta mens man sitter, men det gjelder både for nr. 1 og nr. 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thihi, herliig!

Jeg sitter også. Har prøvd å stå dersom toalettet har vært for ille, og det var utrolig kronglete ja. Følte liksom jeg måtte løfte litt på benet/spre beina for å komme til, og det er jo ikke så enkelt hvis man har et oar jeans rundt anklene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk litt der at det å reise seg er mest praktisk i noen tilfeller, f.eks ved avføring av "clean cut" typen. Nei gud dette var spesielt å skrive :hoho: Anyway.. :P Da er det jo ikke noe "rester" å tørke.

Faktisk syns jeg også det er litt ekkelt å "stikke hånda ned i do", det er trangt og man risikerer å komme borti doen og få dovann på seg og det som er (:skratte:).

Ved avføring av den typen der det er litt mer å tørke pleier jeg å ta første tørket sittende, og "fintørket" stående :P Det er bare å spre beina litt, så går det fint ;)

:hoho:

Endret av Niema
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle likt å visst hvordan man klarer å få alt rent om man står å tørker seg.

Jeg sitter alltid, klarer ikke stå å tørke meg jeg - rompeballene "smekker" liksom sammen. Er jo lettere å sitte når de spriker litt, enn å stå der å prøve å holde dem fra hverandre samtidig som man tørker.

Er vel kanskje jeg som har ei diger røv da :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter jeg også, men kan finne på å stå hvis det er et ekkelt toalett. Spesielt hvis jeg er i Øst-Europa og er så heldig å finne et toalett som bare består av et hull i bakken, og det gjerne kommer fluer opp av hullet... Da kan jeg finne på å reise meg før jeg tørker. Og det er jammen meg IKKE praktisk. Kanskje jeg mangler teknikken...;)

Bare jeg som liker hull-i-bakken toalettene? Fremfor skitne, ekle, vanlige toaletter som vanligvis er alternativet de stedene?

Syns det er greit å ikke risikere å komme ani noe med rompen :fnise:

Forøvrig sitter jeg når jeg tørker meg, og det har aldri falt meg inn at det går an å stå:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, er det noen jenter som står og tørker altså? Har jeg aldri hørt om faktisk! Fascinerende!

Jeg sitter. Ser for meg at det er fryktelig kronglete å skulle begynne å reise seg og styre på! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Jeg sitter. Tenker på det samme mtp rompeballene om man reiser seg. Må jo bli vanskelig. Men jeg har ikke noe ønske om å prøve, da jeg ser for meg at det kan bli litt søl. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke upraktisk å stå? Jeg mener, det må jo begynne å dryppe før man er i stående stilling og begynner å tørke, og dermed må man tørke mer enn seg selv også.

Jeg sitter.

Tenkte akkurat det samme! :fnise:

Endret av Pomeline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter :)

Eneste gangene jeg er i nærheten av å stå er om jeg er på offentlige toaletter som er for ekkle til å sitte på. Synes det er veldig kronglete og rart :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan man seriøst STÅ OG TØRKE SEG???? :sjokkert: Må jeg innrømme at jeg ikke en gang har vurdert.. Jeg sitter, ellers drypper det vel og renner og griser alle veier, vel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pingle! :popcorn:

Vel, du er tydeligvis ikke spesielt dannet, er du vel.

Denne Jon-Are tråden er en vits. Ekkelt - hører ikke hjemme i et forum som dette.

Jon-Are får finne seg et ungdomsforum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kvinne_*
Skulle likt å visst hvordan man klarer å få alt rent om man står å tørker seg.

Jeg sitter alltid, klarer ikke stå å tørke meg jeg - rompeballene "smekker" liksom sammen. Er jo lettere å sitte når de spriker litt, enn å stå der å prøve å holde dem fra hverandre samtidig som man tørker.

Er vel kanskje jeg som har ei diger røv da :D

Jeg får det rent, har aldri hatt problemer med å ikke få det rent. Har heller ikke behov for å holde rompeballene fra hverandre når jeg tørker meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Kvinne_*
Jøss, er det noen jenter som står og tørker altså? Har jeg aldri hørt om faktisk! Fascinerende!

Jeg sitter. Ser for meg at det er fryktelig kronglete å skulle begynne å reise seg og styre på! :fnise:

Nå har du hørt om det. Det finnes i alle fall en. Jeg ante virkelig ikke at det er så få andre som gjør det. Og jeg lurer fremdeles på hvor jeg har lært dette.

Jeg opplever det overhodet ikke som kronglete å tørke meg mens jeg står. Det tar et par sekunder, opp med buksa, slå ned, vaske hender. Ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kvinne_*
:hoho:

Jeg sitter. Tenker på det samme mtp rompeballene om man reiser seg. Må jo bli vanskelig. Men jeg har ikke noe ønske om å prøve, da jeg ser for meg at det kan bli litt søl. :ler:

Aldri noe søl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A. Caron
Vel, du er tydeligvis ikke spesielt dannet, er du vel.

Denne Jon-Are tråden er en vits. Ekkelt - hører ikke hjemme i et forum som dette.

Jon-Are får finne seg et ungdomsforum.

Haha, og dette er IKKE et ungdomsforum??

Kun ett lite blikk på alle temaene som tas opp her, og man skjønner umiddelbart at majoriteten består av om ikke fjortiser, så i allefall svært få mennesker over 25...

Du ser jo selv hva som fenger her, bare av denne fise-tiss-bæsj-promp-tråden, i tillegg til alle penisstørrelsedebattene :ler:

Jaja, jeg synes nå det er litt underholdende da lell, (knise-fnise)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kvinne_*
Kan man seriøst STÅ OG TØRKE SEG???? :sjokkert: Må jeg innrømme at jeg ikke en gang har vurdert.. Jeg sitter, ellers drypper det vel og renner og griser alle veier, vel?

JA, DET KAN MAN.

Og nei, det griser ikke. Synes det er rart at mange tror det. Renner det fritt hos dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...