Gå til innhold

Står dere når dere tørkere dere etter toalettbesøket?


Gjest Gjest_Kvinne_*

Anbefalte innlegg

Gjest A. Caron
Så at dette ble nevnt i den debatten om bremsespor, hvor det blant noen virket som om det var uvanlig at man står og tørker seg.

Så hva gjør dere?

Jeg står når jeg tørker meg, og det gjør jeg både når jeg har gjort nr. 1 og nr. 2. Har alltid gjort dette, og har ikke tenkt på at det er noen som gjør de mens de sitter. Ser for meg at det kan være noe kronglete.

Du, (og dette er ingen kritikk altså) men har du prøvd å sitte mens du tørker deg?

Saken er at ved å stå så klemmes rumpeballene mer sammen, noe som gjør det mer utilgjengelig å få gjort ordentlig rent innimellom der. Sitter man, vides de ut og gjør det hele lettere... :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Saken er at ved å stå så klemmes rumpeballene mer sammen, noe som gjør det mer utilgjengelig å få gjort ordentlig rent innimellom der. Sitter man, vides de ut og gjør det hele lettere... :)

Nettopp! :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke helt hvordan man skulle gnukke hånda i bæsj når man tørker seg stående. Har aldri skjedd med meg.

Jeg husker ikke hvordan foreldrene mine tørket meg, men jeg må da ha lært dette en plass da jeg alltid har gjort dette (altså så lenge som jeg kan huske).

:fnise: HUff, dette vil høres usaklig ut:

Når man sitter å bæsjer så spriker rumpeballene litt, ikke sant. Da er det jo veldig lett å komme til med papiret uten å få noe fjas på hendene. Om jeg skulle reist meg opp, for så å tørke meg, går jo rumpeballene sammen igjen og jeg må på en eller annen mystisk måte klare å skille de to stakkarene fra hverandre, for så å angripe med papiret... Jeg har bare to hender altså, hvordan i alle dager skal jeg få den tredje til å tørke meg med ?

Jeg prøver ikke å være nedlatende eller noe, jeg bare forstår ikke dette :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva jeg føler meg som, må være en marsboer eller noe sånt.

Synes det er rart at det kun er meg som gjør dette. Er sikkert flere, men akkurat nå virker det som om det bare er meg. Kanskje jeg er en slik klok person som har funnet på en revolusjonerende måte å tørke seg på.

Jeg har tørket meg stående i mange år, men fant ut etterhvert at det er enklere å tørke seg sittende.. Løfte på ene rumpeballen så lyser herligheten ut mot dopapiret

:fnise:

Endret av Hinata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kvinne_*

Jeg lurer på hvorfor dere tror at man får hånda full av bæsj når man tørker seg stående. Jeg bruker da papir når jeg tørker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Forundret_*

Ja! Eller, man kan legge en rumpeball på hver side av doskålen slik at rumpen blir vidåpen, altså ikkeno søl på fingrene! :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fifty - fifty. Står etter ener'n og sitter etter toer'n.

Det vil si... Jeg tørker vel ikke etter å ha skvettet ... rister, klasker, drar og vrenger er nok mer korrekt å si. :sjenert:

Det var litt mange detaljer dette her, Kamikatze. Du har ikke flere du ønsker å ele med resten av forumet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kvinne_*
Du, (og dette er ingen kritikk altså) men har du prøvd å sitte mens du tørker deg?

Saken er at ved å stå så klemmes rumpeballene mer sammen, noe som gjør det mer utilgjengelig å få gjort ordentlig rent innimellom der. Sitter man, vides de ut og gjør det hele lettere... :)

Nei, ikke det jeg kan huske. Det har aldri vært i mine tanker at det er unormalt å ta det stående. Så har derfor aldri forsøkt.

Har heller aldri hatt problemer med å få det rent bak etter avføring, så da har det aldri blitt sett på som et problem å gjøre det stående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så at dette ble nevnt i den debatten om bremsespor, hvor det blant noen virket som om det var uvanlig at man står og tørker seg.

Så hva gjør dere?

Jeg står når jeg tørker meg, og det gjør jeg både når jeg har gjort nr. 1 og nr. 2. Har alltid gjort dette, og har ikke tenkt på at det er noen som gjør de mens de sitter. Ser for meg at det kan være noe kronglete.

Jeg ser for meg at Jon-Are er urenslig og kjeder seg. Typisk klientpotensiale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Men.. man trenger jo ofte mer enn en runde dopapir da, og da blir det jo ganske kronglete å bøye seg ned for å få tak i mer. Spesielt på sånne offentlige do der det er en diger rull inni et deksel som bare har åpning under..

BTW, fantastisk tråd ja! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Forundret_*
Det var litt mange detaljer dette her, Kamikatze. Du har ikke flere du ønsker å ele med resten av forumet da?

Tror dessverre det er vanlig at menn rister, slenger og klasker pikken, uten å bruke papir :filer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kvinne_*
:fnise: HUff, dette vil høres usaklig ut:

Når man sitter å bæsjer så spriker rumpeballene litt, ikke sant. Da er det jo veldig lett å komme til med papiret uten å få noe fjas på hendene. Om jeg skulle reist meg opp, for så å tørke meg, går jo rumpeballene sammen igjen og jeg må på en eller annen mystisk måte klare å skille de to stakkarene fra hverandre, for så å angripe med papiret... Jeg har bare to hender altså, hvordan i alle dager skal jeg få den tredje til å tørke meg med ?

Jeg prøver ikke å være nedlatende eller noe, jeg bare forstår ikke dette :sjenert:

Vel, ropeballene mine har ingen lås som smekker igjen når jeg reiser meg. Har derfor ingen problem med å få papiret dit det skal npr jeg står.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, ropeballene mine har ingen lås som smekker igjen når jeg reiser meg. Har derfor ingen problem med å få papiret dit det skal npr jeg står.

:skratte:

Huffda, mine rumpeballer det er noe galt med? :filer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kvinne_*
Men.. man trenger jo ofte mer enn en runde dopapir da, og da blir det jo ganske kronglete å bøye seg ned for å få tak i mer. Spesielt på sånne offentlige do der det er en diger rull inni et deksel som bare har åpning under..

BTW, fantastisk tråd ja! :lol:

Vel, toalettpapiret hos meg er alltid innen rekkevidde, og det er ikke problematisk å få tak i mer om det skulle være behov for det.

På offentlige toaletter har jeg alltid mer papir klart før jeg reiser meg.

Artig at folk liker tråden da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kvinne_*
:skratte:

Huffda, mine rumpeballer det er noe galt med? :filer:

Kanskje det. Men er vel heller det at du aldri har testet det ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var litt mange detaljer dette her, Kamikatze. Du har ikke flere du ønsker å ele med resten av forumet da?

Det var dette du fant for godt å kalle for detaljert i denne tråden? :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dette du fant for godt å kalle for detaljert i denne tråden? :ler:

Åhh.. jeg som følte at min beskrivelse av hvordan å tørke seg stående i rumpa etter å ha bæsjet burde vært for detaljert... :sjenert:

:popcorn: Elsker tråden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det. Men er vel heller det at du aldri har testet det ut?

Nei, har forsåvidt ikke det :fnise: Du får prøve å sitte å tørke da, så skal jeg gi ståing et hederlig forsøk :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kvinne_*
Nei, har forsåvidt ikke det :fnise: Du får prøve å sitte å tørke da, så skal jeg gi ståing et hederlig forsøk :jepp:

Jeg kommer nok ikke til å gjøre det, da jeg ikke ser noe galt i gjøre det stående.

Må si at jeg fremdeles er overrasket over at jeg er så uvanlig på dette området, i alle fall sammenliknet med dere som er her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...