Gå til innhold

Står dere når dere tørkere dere etter toalettbesøket?


Gjest Gjest_Kvinne_*

Anbefalte innlegg

Trusa er et sted mellom kne og lår. Jeg er ikke den typen som trekker trusa ned på anklene eller som tar den av meg.

Blir aldri stressa. Og som sagt mange ganger, har aldri opplevd at det renner.

Joda, jeg sitter jo på toalettet, men jeg sitter ikke når jeg tørker meg.

Forsøkte faktisk i dag å tørke når jeg sitter, men synes det var kronglete, og kom ikke riktig til.

Ok. Så du må sikte da, for å kunne se om det drypper. Som du selv sier så vil du se det i trusa om det kommer flekker. Må da være tuklete å finne en stilling sånn at du blir stående rett over trusa med underlivet så den kan ta i mot da. Ja ja. Hver sin smak :fnise:

Skulle ikke forundre meg om det snart kommer en tråd om hvorvidt man sitter eller står når man gjør sitt fornødne :ler:

Og til dere som mener at det må da komme en flom av mensblod når man tørker seg bak stående, så er det ikke sånn at mensenkrana står på for fullt hele tida, det tar da ikke så lang tid å tørke seg.

Nei nei. Men menskrana skrur seg av og på selv da, jeg sier bare at det må være tuklete og unødvendig å måtte vente til det har drypt fra seg før man kan reise seg og tørke seg bak. Hva om det skulle komme mer foran da? Åja. Deet stemmer, da er jo trusa der for å ta i mot... :roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei nei. Men menskrana skrur seg av og på selv da, jeg sier bare at det må være tuklete og unødvendig å måtte vente til det har drypt fra seg før man kan reise seg og tørke seg bak. Hva om det skulle komme mer foran da? Åja. Deet stemmer, da er jo trusa der for å ta i mot... :roll:

Hvis man bruker tamponger er jo ikke dette noe problem, og hvis man bruker bind vil det jo være et bind i trusa. Ikke gjør ting vanskeligere enn det er :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man bruker tamponger er jo ikke dette noe problem, og hvis man bruker bind vil det jo være et bind i trusa. Ikke gjør ting vanskeligere enn det er :roll:

Jeg prøver bare å forstå dette :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man bruker tamponger er jo ikke dette noe problem, og hvis man bruker bind vil det jo være et bind i trusa. Ikke gjør ting vanskeligere enn det er :roll:

Hva gjør dere først, tørker dere bak eller tar i tanmpongen? For hvis dere tar i tampongen først så står dere jo faktisk oppreist med bæsj i rumpa en liten stund. Men hvis dere tar bak først så renner det foran. Må da være lettere å ordne al dette over do! :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør dere først, tørker dere bak eller tar i tanmpongen? For hvis dere tar i tampongen først så står dere jo faktisk oppreist med bæsj i rumpa en liten stund. Men hvis dere tar bak først så renner det foran. Må da være lettere å ordne al dette over do! :klø:

Jeg pleier ikke å bytte tamponger over do uansett, og når jeg tar den ut, setter jeg en ny en inn igjen med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier ikke å bytte tamponger over do uansett, og når jeg tar den ut, setter jeg en ny en inn igjen med en gang.

Veldig ok å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig ok å vite.

Litt interessert må du vel være ettersom du leser hva som blir postet og tar deg bryet med å svare :fnise:

Hinata: Ok. Jeg prøver bare å forstå. Er veldig glad jeg har lært å gå på do på den måten jeg har, for å si det sånn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kvinne_*
Ok. Så du må sikte da, for å kunne se om det drypper. Som du selv sier så vil du se det i trusa om det kommer flekker. Må da være tuklete å finne en stilling sånn at du blir stående rett over trusa med underlivet så den kan ta i mot da. Ja ja. Hver sin smak :fnise:

Nei, jeg må ikke sikte. Og driver heller ikke med å finne en stilling for å bli stående rett over trusa.

Er det bare hos meg at det ikke drypper etter at jeg har urinert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kvinne_*
Meget usmakelig dette. Tråden bør fjernes eller flyttes tilSnikk-Snakk.

Hvorfor leser du den da? Ingen som tvinger deg til å lese den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg må ikke sikte. Og driver heller ikke med å finne en stilling for å bli stående rett over trusa.

Er det bare hos meg at det ikke drypper etter at jeg har urinert?

Sannsynligvis ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da har jeg kommet opp i tre "ståere" i denne tråden. Inkludert kjæresten til en som skrev. Ts, Hinata (som har gått over til sitte) og kjæresten til en.

Jeg kan slenge på en fjerde. Oppdaget selv dette fenomenet, gjennom at jeg SÅ at en person sto og tørket seg! :sjokk:

Trodde seriøst alle satt. Foruten de soom har hull i gulvet toalett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_gjest_*

Personlig synes jeg det blir mindre grisete å stå. Da er det lettere å tørke seg forfra og bakover, har mer kontroll. Er redd for å få bæsj på fingrene hvis jeg tørker sittende, da ser jeg ikke hva jeg gjør i det hele tatt og har mindre bevegelsesfrihet. Og jeg synes ikke det er nødvendig å stikke hånda så nærme dovannet...

Mulig jeg også har rar rumpe, men det er da ikke vanskelig å spre rumpeballene når jeg står? Synes det er like enkelt å gjøre det stående som sittende.

Har aldri hatt problemer med at det drypper tiss eller avføring, bare å gjøre seg ordentlig ferdig først det. ;) Er det vanlig å begynne å tørke mens det fortsatt drypper for de som tørker sittende?

Tror jeg ble vant til det da jeg var liten, skal ikke si at det gjelder for alle, men det var enklere å lære å tørke slik da jeg var ganske liten.

Ser i alle fall ut som om begge synes det er utenkelig og upraktisk å tørke på den andre måten. :fnise:

Forresten pleier jeg nesten aldri å gjøre "nummer to" på toalettet på jobb eller når jeg besøker noen, fordi jeg ikke liker å etterlate meg lukt (men det er kanskje en annen tråd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da har jeg kommet opp i tre "ståere" i denne tråden. Inkludert kjæresten til en som skrev. Ts, Hinata (som har gått over til sitte) og kjæresten til en.

Jeg kan slenge på en fjerde. Oppdaget selv dette fenomenet, gjennom at jeg SÅ at en person sto og tørket seg! :sjokk:

Trodde seriøst alle satt. Foruten de soom har hull i gulvet toalett.

Du glemte meg som er halvt stående, reiser meg et godt stykke fra ringen men står ikke beint opp og ned.

Tenkte over dette i dag morres. Dette er noe jeg har starta med de siste årene. Det jeg la merke til var at toalettet vårt er veldig smalt, og det er nesten umulig å tørke seg sittende hos oss. Jeg er tynn og har ikke særlig med lår men lårene mine presses sammen og dekker nesten hele åpningen i det smale toalettet vårt. Jeg tror det er derfor jeg har starta med å stå, men nå står jeg på alle toaletter. Syntes det er mye enkelre å komme skikkelig til. Ingen drypp, fordi jeg starter med å legge papir mot med en gang jeg starter reisinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oppdaget selv dette fenomenet, gjennom at jeg SÅ at en person sto og tørket seg! :sjokk: Trodde seriøst alle satt. Foruten de soom har hull i gulvet toalett.

Så flott at du deler med alle andre om disse tingene! Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du deler med alle andre om disse tingene! Stå på!

Disse tingene? Er jo flere her inne som kjenner noen som står, eller som gjør det selv.

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kvinne_*
Personlig synes jeg det blir mindre grisete å stå. Da er det lettere å tørke seg forfra og bakover, har mer kontroll. Er redd for å få bæsj på fingrene hvis jeg tørker sittende, da ser jeg ikke hva jeg gjør i det hele tatt og har mindre bevegelsesfrihet. Og jeg synes ikke det er nødvendig å stikke hånda så nærme dovannet...

Mulig jeg også har rar rumpe, men det er da ikke vanskelig å spre rumpeballene når jeg står? Synes det er like enkelt å gjøre det stående som sittende.

Har aldri hatt problemer med at det drypper tiss eller avføring, bare å gjøre seg ordentlig ferdig først det. ;) Er det vanlig å begynne å tørke mens det fortsatt drypper for de som tørker sittende?

Tror jeg ble vant til det da jeg var liten, skal ikke si at det gjelder for alle, men det var enklere å lære å tørke slik da jeg var ganske liten.

Ser i alle fall ut som om begge synes det er utenkelig og upraktisk å tørke på den andre måten. :fnise:

Forresten pleier jeg nesten aldri å gjøre "nummer to" på toalettet på jobb eller når jeg besøker noen, fordi jeg ikke liker å etterlate meg lukt (men det er kanskje en annen tråd)

Flere som står, det liker jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært så utrolig bevisst på hvordan jeg tørker meg før etter at jeg så denne tråden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...