Gå til innhold

Står dere når dere tørkere dere etter toalettbesøket?


Gjest Gjest_Kvinne_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må si jeg er fascinert av dette. Flesteparten, om ikke alle som har svart i tråden, sier at de sitter når de tørker seg.

Stiller meg fremdeles spørsmålet om hvorfor...

Fordi det er det jeg har lært. :opplyser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok ikke til å gjøre det, da jeg ikke ser noe galt i gjøre det stående.

Må si at jeg fremdeles er overrasket over at jeg er så uvanlig på dette området, i alle fall sammenliknet med dere som er her.

neimenaltså, når så mange i denne tråden mener sitting er best, kanskje forandring fryder, også for deg? Mulig du får en helt ny doopplevelse etter dette vettu :goodbye:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg ha lært noe annet. Lurer på hva mine foreldre og søsken gjør.

Du kan jo alltid spørre. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo alltid spørre. ;)

Det skal sannelig jeg og gjøre.. Tar det over juleribba når hele familien er samlet? :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kvinne_*
neimenaltså, når så mange i denne tråden mener sitting er best, kanskje forandring fryder, også for deg? Mulig du får en helt ny doopplevelse etter dette vettu :goodbye:

Hadde jeg opplevd det som problematisk å tørke meg slik jeg gjør, så hadde jeg nok sett vitsen med å forsøke noe annet. Men det gjør jeg altså ikke. Men jeg skal nok gjøre det sittende den dagen jeg er så gammel at det er problematisk å stå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_kvinne_*
Dette er jo et spennende tema, skulle hatt en vote på dette. Kanskje det kommer frem skap-ståere :lur:

Kanskje noen kunne ha lagt en slik vote? Jeg skulle gjerne ha gjort det, men aner ikke hvordan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Forundret_*
Hadde jeg opplevd det som problematisk å tørke meg slik jeg gjør, så hadde jeg nok sett vitsen med å forsøke noe annet. Men det gjør jeg altså ikke. Men jeg skal nok gjøre det sittende den dagen jeg er så gammel at det er problematisk å stå.

Da er du sikkert så skrøpelig at du ikke når til bak. Du får sikkert en hjelpepleier til å tørke deg stående :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveldsunderholdning eller?

Jeg sitter. Om jeg skulle reise meg, ser jeg for meg å ha en fot på sete for å få tørket godt nok.

Er det kanskje derfor det er mye søl på setet på offentlige toaletter? :lur:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kvinne_*
Da er du sikkert så skrøpelig at du ikke når til bak. Du får sikkert en hjelpepleier til å tørke deg stående :fnise:

Da får jeg nok hjelp av dem ja. Noe jeg selv har hjulpet andre eldre med da jeg jobbet på sykehjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Kvinne_*
Kveldsunderholdning eller?

Jeg sitter. Om jeg skulle reise meg, ser jeg for meg å ha en fot på sete for å få tørket godt nok.

Er det kanskje derfor det er mye søl på setet på offentlige toaletter? :lur:

Jeg tror egentlig at enkelte slår seg løs på offentlige toaletter. Eller at de glemmer å bruke de små grå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveldsunderholdning eller?

Jeg sitter. Om jeg skulle reise meg, ser jeg for meg å ha en fot på sete for å få tørket godt nok.

Er det kanskje derfor det er mye søl på setet på offentlige toaletter? :lur:

Ja, men enkelte glemmer å bli ferdige før de stiller seg med foten på toalettskålen. Derfor det flyter av avføring over hele toalettet, ikke bare I skåla!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg sitter jeg også, men kan finne på å stå hvis det er et ekkelt toalett. Spesielt hvis jeg er i Øst-Europa og er så heldig å finne et toalett som bare består av et hull i bakken, og det gjerne kommer fluer opp av hullet... Da kan jeg finne på å reise meg før jeg tørker. Og det er jammen meg IKKE praktisk. Kanskje jeg mangler teknikken...;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kvinne_*
Jeg sitter jeg også, men kan finne på å stå hvis det er et ekkelt toalett. Spesielt hvis jeg er i Øst-Europa og er så heldig å finne et toalett som bare består av et hull i bakken, og det gjerne kommer fluer opp av hullet... Da kan jeg finne på å reise meg før jeg tørker. Og det er jammen meg IKKE praktisk. Kanskje jeg mangler teknikken...;)

Det er nok noe med teknikk her, men også vane. For meg virker det umulig å kunne tørke meg bak mens jeg sitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...