Gå til innhold

Står dere når dere tørkere dere etter toalettbesøket?


Gjest Gjest_Kvinne_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Kvinne_*
Du sitter litt på kanten av dosetet, deretter fører du hånden bak til anus - tørker. Du berører hverken doskål eller gnikker fingrene inn i ræva slik jeg ser for meg hvis man står.

Virker nå mer tungvindt da, enn å bare reise seg opp. Ikke det at dette handler om å spare tid eller krefter. Men for meg virker det da mer naturlig å lette på ræva før man tørker seg. Og samt har litt mer kontroll/frihet til handa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_forundret_*
Virker nå mer tungvindt da, enn å bare reise seg opp. Ikke det at dette handler om å spare tid eller krefter. Men for meg virker det da mer naturlig å lette på ræva før man tørker seg. Og samt har litt mer kontroll/frihet til handa.

Fascinerende! Aldri hørt om noen som står når de tørker seg bak. Eller, nå har jeg hørt det også :fnise:

Men hva hvis du har rennaræv da? da vil det jo renne nedover lårene?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kvinne_*
Fascinerende! Aldri hørt om noen som står når de tørker seg bak. Eller, nå har jeg hørt det også :fnise:

Men hva hvis du har rennaræv da? da vil det jo renne nedover lårene?

Jeg vet ikke hva du gjør, men dersom jeg har renneræv så driter jeg ferdig før jeg tørker meg. Må da være meget upraktisk å tørke seg mens det enda renner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Forundret_*
Jeg vet ikke hva du gjør, men dersom jeg har renneræv så driter jeg ferdig før jeg tørker meg. Må da være meget upraktisk å tørke seg mens det enda renner.

:fnise:

Vet ikke hvordan det fungerer så må jo spørre :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åherremin, fantastisk tråd! :skratte:

Jeg sitter, og har aldri vurdert noe annet.

Det her supert for oss med bæsj-tiss-promp-humor, altså! :ler:

:popcorn:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kvinne_*

Må si jeg er fascinert av dette. Flesteparten, om ikke alle som har svart i tråden, sier at de sitter når de tørker seg.

Stiller meg fremdeles spørsmålet om hvorfor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si jeg er fascinert av dette. Flesteparten, om ikke alle som har svart i tråden, sier at de sitter når de tørker seg.

Stiller meg fremdeles spørsmålet om hvorfor...

Da må jo jeg sende ballen tilbake; hvorfor ikke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Jamen.. dopapiret henger jo i sittehøyde.. Har aldri falt meg inn at det skulle gå an å stå å tørke seg. Bortsett fra gutter når de har tissa da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kvinne_*
Da må jo jeg sende ballen tilbake; hvorfor ikke?

For meg virker det noe kronglete å gjøre det mens man sitter. Det å tørke seg framme kan jeg til en viss grad forstå, men ikke bak.

Hvorfor gjøre det når man sitter?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg er fascinert av dette. Flesteparten, om ikke alle som har svart i tråden, sier at de sitter når de tørker seg.

Stiller meg fremdeles spørsmålet om hvorfor...

Fordi det er sånn jeg har vokst opp:P Fordi jeg ikke kjenner til noe annen måte å tørke meg på. Fordi at om jeg skulle begynt å stå å tørke meg nå ville det blitt mye søl vil jeg tro :fnise: Fordi når du spør hvordan man ikke kommer borti når man tørker seg sittende, vil jeg stille det samme spørsmålet om hvordan man ikke gnukker hånda inn i bæsj når man tørker seg stående i rumpa :P

Da jeg var lita tørket mine foreldre meg sittende, ikke stående, så det er jo det jeg er vant til uansett:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kvinne_*
Jamen.. dopapiret henger jo i sittehøyde.. Har aldri falt meg inn at det skulle gå an å stå å tørke seg. Bortsett fra gutter når de har tissa da.

Selvsagt. Papiret tar jeg og ordner mens jeg sitter. Har papiret i hånden på vei opp fra toalettsetet og tørker meg framme på vei opp. Så går papiret bak, og til slutt i dass. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Forundret_*

Dette var spennende! Føler meg som Knut Jørgen Røed Ødegaard i doverdenen! :fnise:

Men det må da finnes flere av dere.. Ser for meg at det må være mange menn som praktiserer dette, siden de uansett står når de drypper snoppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På et offentlig toalett så sitter jeg på huk. Sitter meg ALDRI ned og jeg tørker meg også på huk. Hjemme sitter jeg. Bremsespor har jeg aldri hatt. Hilsen kvinne 34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kvinne_*
Fordi det er sånn jeg har vokst opp:P Fordi jeg ikke kjenner til noe annen måte å tørke meg på. Fordi at om jeg skulle begynt å stå å tørke meg nå ville det blitt mye søl vil jeg tro :fnise: Fordi når du spør hvordan man ikke kommer borti når man tørker seg sittende, vil jeg stille det samme spørsmålet om hvordan man ikke gnukker hånda inn i bæsj når man tørker seg stående i rumpa :P

Da jeg var lita tørket mine foreldre meg sittende, ikke stående, så det er jo det jeg er vant til uansett:)

Forstår ikke helt hvordan man skulle gnukke hånda i bæsj når man tørker seg stående. Har aldri skjedd med meg.

Jeg husker ikke hvordan foreldrene mine tørket meg, men jeg må da ha lært dette en plass da jeg alltid har gjort dette (altså så lenge som jeg kan huske).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fifty - fifty. Står etter ener'n og sitter etter toer'n.

Det vil si... Jeg tørker vel ikke etter å ha skvettet ... rister, klasker, drar og vrenger er nok mer korrekt å si. :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kvinne_*
Dette var spennende! Føler meg som Knut Jørgen Røed Ødegaard i doverdenen! :fnise:

Men det må da finnes flere av dere.. Ser for meg at det må være mange menn som praktiserer dette, siden de uansett står når de drypper snoppen.

Vet ikke helt hva jeg føler meg som, må være en marsboer eller noe sånt.

Synes det er rart at det kun er meg som gjør dette. Er sikkert flere, men akkurat nå virker det som om det bare er meg. Kanskje jeg er en slik klok person som har funnet på en revolusjonerende måte å tørke seg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er sånn jeg har vokst opp:P Fordi jeg ikke kjenner til noe annen måte å tørke meg på. Fordi at om jeg skulle begynt å stå å tørke meg nå ville det blitt mye søl vil jeg tro :fnise: Fordi når du spør hvordan man ikke kommer borti når man tørker seg sittende, vil jeg stille det samme spørsmålet om hvordan man ikke gnukker hånda inn i bæsj når man tørker seg stående i rumpa :P

Da jeg var lita tørket mine foreldre meg sittende, ikke stående, så det er jo det jeg er vant til uansett:)

:skratte:

Jeg gjentar meg selv, denne tråden er FANTASTISK!

Og jeg er enig, for øvrig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...