Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Begynte å lure om det bare var meg..

I hva da?

Juridisk metode. Enn du? Er litt demotivert, men har iallefall fått lest det meste av hva jeg skal lese, får bruke tida på å psyke meg opp og å løse oppgaver.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Juridisk metode. Enn du? Er litt demotivert, men har iallefall fått lest det meste av hva jeg skal lese, får bruke tida på å psyke meg opp og å løse oppgaver.

Innovasjon og entreprenørskap. Har eksamen på fredag. Har vært flink til å lese hele helga. Gleder meg til å bli ferdig.

Skrevet

Jeg har stor mappeinnlevering som skal inn kommende torsdag. Skal ha 12.000 ord, mangler ca. 3000... :sjenert:

Skrevet
Jeg har stor mappeinnlevering som skal inn kommende torsdag. Skal ha 12.000 ord, mangler ca. 3000... :sjenert:

Om hva da?

Skrevet

Uff, jeg er demotivert. Slet så sykt på forrige eksamen, fikk krampe i hånda og kunne ikke bruke den på en uke etterpå. =/ Teit at all undervisning har vært rettet mot PC siden jeg gikk på u.skolen, og nå plutselig må vi ha eksamen for hånd på universitetet. Ikke noe moro for meg med gammel skade i albuen.

Skrevet

Dagen begynte bra men nå har jeg ikke noe lyst til å lese. Håper jeg får lest litt mer idag.

Skrevet
Om hva da?

Skal sammenligne og analysere samfunnsforhold i tre forskjellige land. To u-land og et i-land. :goodbye:

Skrevet

Bleh, vært demotivert i hele dag. Fått lest en artikkel, men målet er å få til en til i løpet av dagen - selv om det ikke er spesielt mye det heller.

Sliter med å velge semesteroppgave, for jeg skjønner ikke hvordan jeg skal angripe noen av de som er gitt :/

Skrevet (endret)

Jeg har eksamen om ganske nøyaktig 3 uker. Har vært mye syk, så jeg har ikke fått lest så mye som jeg ønsker. Kom meg gjennom et av kompendiene i stad, da. Skal begynne på ett nytt nå, synes litt synd på meg selv, siden jeg ikke er helt i form. Men jeg fikk blomster på døra nå nettopp, så jeg sitter og ser på dem mens jeg spiser sjokolade, hører på musikk og prøver å finne inspirasjon.

*Må ha positive tanker, selv om jeg ikke helt har troa denne gangen*

Endret av Diane
Skrevet (endret)
Jeg har eksamen om ganske nøyaktig 3 uker. Har vært mye syk, så jeg har ikke fått lest så mye som jeg ønsker. Kom meg gjennom et av kompendiene i stad, da. Skal begynne på ett nytt nå, synes litt synd på meg selv, siden jeg ikke er helt i form. Men jeg fikk blomster på døra nå nettopp, så jeg sitter og ser på dem mens jeg spiser sjokolade, hører på musikk og prøver å finne inspirasjon.

Uf da, det høres ikke greit ut, men det hørtes veldig hyggelig ut med blomster på døra - det gir jo litt glede mens man er bortgjemt blant bøker. Håper du klarer å finne inspirasjonen :)

Jeg vil si at det er mulig å klare seg bra selv om man er syk. Jeg hadde 1 mnd å fullføre hele semesteret på i fjor, pga mye sykdom, og jeg klarte å få tre gode karakterer :) Hvis du har dårlig tid, fokuser på sammendrag og det aller viktigste i pensum!

Endret av ninuska_
Skrevet
Uf da, det høres ikke greit ut, men det hørtes veldig hyggelig ut med blomster på døra - det gir jo litt glede mens man er bortgjemt blant bøker. Håper du klarer å finne inspirasjonen :)

Jeg vil si at det er mulig å klare seg bra selv om man er syk. Jeg hadde 1 mnd å fullføre hele semesteret på i fjor, pga mye sykdom, og jeg klarte å få tre gode karakterer :) Hvis du har dårlig tid, fokuser på sammendrag og det aller viktigste i pensum!

Tusen takk for veldig inspirerende innlegg, ninuska:) Ja, blomstene var en veldig hyggelig overraskelse. Kom fra en fyr i klassen, faktisk, så det var litt sånn...oi, det hadde jeg ikke forventet. Fikk søkt opp nummeret hans og sendt ham en hyggelig takkemelding, da.

Problemet mitt er vel at jeg stiller høye krav, jeg er bare fornøyd med annet enn toppkarakterer (er avhengig av det, ganske høyt karakterpress på mitt studium), og da bør man jo være ekstremt godt forberedt. Men jeg tenker som så at omstendighetene er spesielle, så det får gå som det går. Godt å høre at det gikk bra for deg iallfall, vi får satse på at det gjør det for meg også.

Lykke til med lesinga til deg også, forresten. Kom du gjennom den andre artikkelen?:)

Skrevet
Sliter med å velge semesteroppgave, for jeg skjønner ikke hvordan jeg skal angripe noen av de som er gitt :/

Hva kan du velge mellom da?

Skrevet

Føler med deg! :klemmer:

Ikke lest å lese når man er syk! Men å få blomster er jo kjempe hyggelig.

Jeg er også litt bestemt på å få en god karakter på denne eksamen. Så jeg skjønner hva du mener.

Håper du klarer å lese litt idag. Ellers er det en ny dag imorgen.

Skrevet
Føler med deg! :klemmer:

Ikke lest å lese når man er syk! Men å få blomster er jo kjempe hyggelig.

Jeg er også litt bestemt på å få en god karakter på denne eksamen. Så jeg skjønner hva du mener.

Håper du klarer å lese litt idag. Ellers er det en ny dag imorgen.

:klemmer:

Tusen takk for klemmen, Miss Stiles. Ja, blomstene var absolutt til inspirasjon. Fikk nettopp en telefon av sjefen min som spurte veldig pent om hjelp, så jeg har tatt på meg å skrive litt ekstra også. Jeg _vet_ at jeg ikke burde, men han spør så fint, og han har hjulpet meg masse, så jeg klarer bare ikke å si nei. Jeg har fått lest litt, men langt fra nok. Regner med at jeg tar med meg boka i senga senere i kveld. Jeg leser av en eller annen grunn best før klokka 14, eller etter klokka 23. :fnise:

Håper du har hatt en bedre lesedag enn meg. Det går nok bra med deg, vil jeg tro. Har lest litt av det du skriver i pensumtrådene, og du virker kjempeflittig.

Skrevet
:klemmer:

Tusen takk for klemmen, Miss Stiles. Ja, blomstene var absolutt til inspirasjon. Fikk nettopp en telefon av sjefen min som spurte veldig pent om hjelp, så jeg har tatt på meg å skrive litt ekstra også. Jeg _vet_ at jeg ikke burde, men han spør så fint, og han har hjulpet meg masse, så jeg klarer bare ikke å si nei. Jeg har fått lest litt, men langt fra nok. Regner med at jeg tar med meg boka i senga senere i kveld. Jeg leser av en eller annen grunn best før klokka 14, eller etter klokka 23. :fnise:

Håper du har hatt en bedre lesedag enn meg. Det går nok bra med deg, vil jeg tro. Har lest litt av det du skriver i pensumtrådene, og du virker kjempeflittig.

Bare hyggelig!!

Jeg skjønner hva du mener. De fleste dagene har jeg vært flink til å lese fra jeg står opp til ca 15 også detter jeg helt bort. Men så kommer det seg igjen på kvelden. Merkelig!

Takk for de fine ordene!! Jeg prøver så godt jeg kan!! Dette er min aller siste eksamen. Er ferdig med utdannelsen i juni. Da vil jeg gjerne gjøre det bra på min siste eksamen.

Skrevet (endret)

MissStiles: Leser at det er din siste eksamen i år - hvordan føles det? Deilig å bli ferdig eller kanskje litt trist å gi slipp på studenttilværelsen? :)

Diane: Jeg skjønner at du ønsker en toppkarakter, det gjør nok de aller fleste, men man har jo ulike ambisjoner, som muligens forandrer seg under spesielle omstendigheter. Som i mitt tilfelle, jeg ble strålende fornøyd med B'er og C'er når jeg hadde utsikt til mye dårligere (jeg lærte nok mer enn jeg trodde på den lille måneden). Det var en lettelse; akkurat som det vil være en lettelse for deg når du antageligvis når dine mål selv om du er syk :)

Endret av ninuska_
Skrevet
MissStiles: Leser at det er din siste eksamen i år - hvordan føles det? Deilig å bli ferdig eller kanskje litt trist å gi slipp på studenttilværelsen? :)

Vet du hva?! Det føles veldig bra!! Jeg gleder meg til å bli ferdig med den type lesing av pensum. Deilig å ha eksamen så tidlig i semesteret.

Men nå skal jeg bare få i meg litt frokost også begynner dagens lesing.

Skrevet
Bare hyggelig!!

Jeg skjønner hva du mener. De fleste dagene har jeg vært flink til å lese fra jeg står opp til ca 15 også detter jeg helt bort. Men så kommer det seg igjen på kvelden. Merkelig!

Takk for de fine ordene!! Jeg prøver så godt jeg kan!! Dette er min aller siste eksamen. Er ferdig med utdannelsen i juni. Da vil jeg gjerne gjøre det bra på min siste eksamen.

Hehe, skikkelig irriterende er det;)

Så deilig at dette er din siste eksamen! Gratulerer! :D Kan jeg spørre hva du ender som? Skjønner godt at du vil sette inn et ekstra gir, og få superbra resultater.

Skrevet
Hehe, skikkelig irriterende er det;)

Så deilig at dette er din siste eksamen! Gratulerer! :D Kan jeg spørre hva du ender som? Skjønner godt at du vil sette inn et ekstra gir, og få superbra resultater.

Fikk du lest noe igår? Formen bedre idag?

Når jeg er ferdig i juni, så har jeg en bachelor i reiselivsledelse. Hva jeg skal jobbe med, vet jeg ikke enda. Håper jeg finner ut av det i løpet av våren.

Skrevet
Fikk du lest noe igår? Formen bedre idag?

Når jeg er ferdig i juni, så har jeg en bachelor i reiselivsledelse. Hva jeg skal jobbe med, vet jeg ikke enda. Håper jeg finner ut av det i løpet av våren.

Interessant! :)

Jeg fikk lest litt mer i går, men ikke så mye. Formen er stigende, så jeg begynte dagen med å lese 15 sider. Prøver å ikke presse meg for mye, så får jeg lest 20 til, skal jeg være fornøyd med dagens innsats.

Hva med deg, ble det noe mer lesing?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...