Labella Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter #142 Skrevet 20. oktober 2003 Takk for blomsten care :rosasmil: I dag kom vinteren! Heldigvis skiftet vi dekk på bilen i går kveld - just in time! Sånne overgangsperioder er alltid litt problematiske for vesla når hun skal på skolen. Nå har hun sykla i hele høst, men nå nytter ikke det lenger. Vanligvis går hun på ski om vinteren, men det er jo ikke akkurat skiføre ennå... Lurer litt på å kjøpe spark til henne i år, det kan jo være et bra transportmiddel. Ikke noe sparkeføre heller ennå, da... I dag ble det den lettvinte, men ikke den beste, løsningen - bilen, jaja, sånn en gang i blant går jo det også... Nå er det et ordentlig katteliv her - fire sju uker gamle kattunger stormer rundt i leiligheten, og 1 år gamle lillepus storkoser seg med å leke med dem Herlig! Nå må jeg prøve å få sett på litt skolearbeid før jeg tar kvelden - prøve å være litt forberedt til forelesning i morgen!
Labella Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter #143 Skrevet 22. oktober 2003 Onsdag morgen... Har kommet meg ned på skolen, men har ikke kommet igang med jobbing ennå. Skal skrive masse i dag, det er jo greit nok det, men jeg har ingen motivasjon Hvis noen stikker innom - kan dere gi meg litt motivasjon (alternativt ett tupp i ræva)? På forhånd takk :blunke:
MarianneE Skrevet 22. oktober 2003 #144 Skrevet 22. oktober 2003 Hvis noen stikker innom - kan dere gi meg litt motivasjon (alternativt ett tupp i ræva)? TUPP Hjalp det? Høres ut som Labellaen har det bare bra, med barn og mann og puser og seg selv! Her er pusene ute og koser seg fælt med og klatre i trær og jakte på småfugler. Kunne godt klart meg uten den fuglejakta. Stakkars små-pippene...... :cry:
Gjest care Skrevet 22. oktober 2003 #145 Skrevet 22. oktober 2003 Ha en fortreffelig onsdag til deg og :blunke:
Edie Skrevet 22. oktober 2003 #146 Skrevet 22. oktober 2003 Jeg vet alt om motivasjon. Eller mangel på sådan. Men jeg kan tupppe deg, hvis du gjør det samme tilbake! :blunke: Ha en flott dag!
Labella Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter #147 Skrevet 22. oktober 2003 Her var det jaggu opptil flere tupp og ønsker om en god dag - tror det hjelper jeg :D Et kraftig tupp tilbake til Aricept! Nå skal jeg prøve å få gjort litt her
Labella Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter #148 Skrevet 23. oktober 2003 Herlig! Snart er det helg igjen!
bluebird Skrevet 24. oktober 2003 #150 Skrevet 24. oktober 2003 Hei Labella! Er det katten din du har som avatar? Artig bilde. :D Skal dere gi vekk kattungene? Er det vanskelig å få gitt dem vekk i så fall? Jeg er i det nysgjerrige hjørnet i dag. Bare en uke igjen til treffet. :o Kalde føtter? Jeg? Neeeida. Ha en fortreffelig fredag!
Labella Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter #151 Skrevet 24. oktober 2003 Ja, det er storepus som er avbildet på på avataren min nå :D Om noen uker må vi nok finne nye hjem til kattungene. Min erfaring er at det er lett å finne eiere til kattunger på høsten, så jeg håper det går greit, selv om det selvfølgelig er trist å kvitte seg med de herlige små Ja, tenk det - om en uke sitter vi der :sjokkert: men det blir sikkert :D etterhvert, tror du ikke? Nå har vi kost oss med kjøpepizza, "Beat for beat", "Nytt på nytt" og "Først og sist" :o Nå må jeg ha en liten KG-pause før "Seks fot under" begynner . Fredag er TV-maraton de luxe blir rent sliten
Gjest care Skrevet 25. oktober 2003 #152 Skrevet 25. oktober 2003 Storepus har et rått smil. Lykke til med kattungene, dette er alltid er "kritiske" fase, da man skal finne skikket "foreldre" til ungene. Men det går som regel bra. Ha en god helg
Labella Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter #153 Skrevet 25. oktober 2003 Storepus har et rått smil. hehe, ja, hun er stilig på det bildet Egentlig er storepus den minste av pusene mine, men hun er eldst; storesøster til mellompus og mammaen til lillepus. Også er hun veeeldig sjenert... og veldig søt :D Har hatt en fin lørdag. Jobbet noen timer med skoelarbeid først på dagen (goood samvittighet ), så dro sambo og jeg på handletur. Desverre hadde vi ikke fått med oss at det var "Elleville dager" :o på sånne dager blir det gjerne mye elleville kunder også... Prøver å unngå sånt, men i dag havna vi rett oppi det! Etterpå hentet jeg vesla og venninne i svømmehallen, tok dem med hit før jeg kjørte dem til venninna, hvor vesla skal overnatte. Nå er det bare sambo, jeg og datamaskinene
Labella Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter #154 Skrevet 26. oktober 2003 Sambo og jeg hadde en skikkelig "nerdelørdag" i går. Koste oss med koseprat, opprydding på harddiskene våre, defragmentering og det som hører til :blunke: Da jeg tittet ut av vinduet i morges for å se hva slags vær det var var det helt hvitt! Vinteren kom samtidig som vintertid, gitt! Nå må jeg få gjort noe på skofronten! Glidelåsen på den ene støvletten min gikk i stykker i forrige uke - lurer på hva det koster å fikse det... Kanskje det er like greit å kjøpe nye? Får sjekke det opp. Er noe dritt å gå i snø i lave sko! Nå må jeg vel få vasket en maskin med klær - godt å ha fått en ekstra time i dag, så rekker jeg litt mer :blunke: I morgen tidlig reiser sambo igjen, så blir det nok en gressenkeuke... Skal vel overleve det også...
Labella Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter #155 Skrevet 26. oktober 2003 Helgen er over - den har gått så fort Det har oktober gjort også - neste helg er det november :o Hvor ble oktober av? Nei, nå kryper jeg til køys - er trøtt
MarianneE Skrevet 27. oktober 2003 #156 Skrevet 27. oktober 2003 Hei Gressenka!! Hvordan står det til i Trønderhovedstaden? (ja, for du bor i Trondheil? Jeg surrer ikke med hodet mitt nå?) Det blir nok litt leit og gi bort kattungene, skal dere ikke beholde en, engang? Blir kanskje for mange katter? Håper denne mandagen blir en flott dag for deg og dine! Både to og firbeinte.....
Labella Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter #157 Skrevet 27. oktober 2003 Joda, det går bra her i Trondheim, selv om det er et ordentlig drittvær... Foreløpig er det bare deilig å være gressenke, men det blir vel værre når helga nærmer seg - sambo kommer ikke hjem før på mandag I fjor beholdt vi "bare én" kattunge; vår kjære lillepus, og tre store puser er i grunnen mer enn nok :-? Lillepus klarte vi rett og slett ikke å gi bort - hun hadde stjålet hjertene våre fullstendig! Vi prøvde faktisk, men da de første kom for å se på kattungene gjemte vi lillepus på rommet til vesla, så de fikk ikke mulighet til å velge henne :blunke: Hun er virkelig en unik og sjarmerende pus - jeg er kjempeglad for at vi beholdt henne :D Men, som sagt; tre katter er nok - så vi kan ikke beholde noen av de små nå... Men vi skal finne gode hjem til dem, det er viktig at de kommer til snille folk!
Miranda Skrevet 27. oktober 2003 #159 Skrevet 27. oktober 2003 Takk for hilsenen i dagboka mi Labella Jeg har nettop kommet hjem fra ferie, og det er hardt å hoppe inn i dagliglivets rutiner igjen... Men det var en tiltrengt vitamininsprøytning å komme vekk litt :D Hvordan står det til med deg? Bare bra håper jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå