Gå til innhold

Labellas lilla lobby

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg snust og lest rundt i dagboka di og det virker som du har laget deg en fin liten plass her.. Ha en god søndag

Skrevet

Nå har jeg vært utrolig sløv med oppdateringer her i lobbyen. Har hatt en hektisk periode, og vært litt smålei Internett i tillegg... Men kjenner jeg meg rett varer det ikke så lenge :blunke:

Så koselig med besøk, da! :D Her skal dere få hver deres blomst:

Væren i syden :blomst: håper du storkoser deg og blir brun og fin i ulla!

iingvild :blomst: og takk for sist! Skal du være med på nytt trøndertreff da?

Aricept :blomst: jeg følger med deg - bare så du vet det :blunke:

liv :blomst: så koselig med et nytt fjes i dagboka!

God søndagskveld, og ha en fin uke - alle som titter innom :kghjerte:

Skrevet

Hei Labella!

Takk for hilsen i dagboken min. Ja, nå er jeg klar for trøndertreff. Koselig det. :-)

Jeg forstår hva du mener med å være lei av internett. Før trodde jeg ikke det var mulig, men nå har jeg endret mening. :wink:

Forresten trodde jeg ikke det gikk an å bli lei av reality-serier heller. :ler:

Skrevet

Skikkelig sløving på KG-fronten om dagen. Det er jo så hektisk IRL at jeg knapt har tid til å leve cyberlivet mitt :wink:

Har masse skolearbeid å gjøre, også har jeg begynt å søke på jobber. Må bare passe på at jeg ikke bruker så mye tid på å lete etter jobb at jeg ikke klarer å fullføre dette siste studieåret, da :roll:

I morgen skal jeg være strukturert student! Begynne å jobbe senest klokka 10, og få gjort masse! :fy:

Skrevet

Godt å høre at du har det bra i det virkelige liv da! :wink:

Lykke til med jobb! Det er utrolig deilig når man får seg jobb og slipper å bekymre seg for det. Det er tross alt bedre at du leter mye nå enn midt oppi eksamensstyret!

God hælj!

Skrevet

Takk for besøk Aricept :blomst: hyggelig at du stakk innom!

Hver eneste vår blir jeg like overasket over hvor mye som må gjøres på kort tid. Tenk om noen av de store oppgavene kunne vært levert på høsten i stedet for? Det hadde vært deilig det! Nå har jeg to store fordypningsoppgaver som skal leveres rett etter påske - på samme dag til og med... Men jeg håper jeg skal klare å få gjort dem ferdig før påske. Har nemlig tre mindre oppgaver som skal leveres i slutten av april - dagen etter at hjemmeeksamen skal leveres :o Lenge leve samarbeid mellom fagseksjonene :o

Jaja, får trøste meg med at mai blir forholdsvis rolig - skal bare lese til et par eksamener da - en helt i slutten av mai og en i begynnelsen av juni. Etter det er jeg ferdig :hoppe: Gleder meg sånn!

Nå må jeg vel prøve å få lest litt her - søndagsfri får vente til senere :blunke:

Gjest Primula
Skrevet

Guri, høres ut som du har det travelt.. :o

Huff, kjenner igjen det med dårlig samarbeid mellom fagseksjonene. Har selv to oppgaver som skal leveres uka før påske..oj, det er neste uke det :o Og to skal leveres uka etter påske! Hm..hvorfor sitter jeg her tro?? :ler: Jaja, får tro vi kommer oss gjennom det. I likhet med deg er jeg ferdig som student denne våren, og det skal bli så deilig!

Lykke til med oppgaver++ :-)

Skrevet

*Saeria lusker seg inn i den lilla lobbyen, titter rundt med nyskjerrige øyne og tenker at her er det sikkert koselig å være.*

Ble bare så nyskjerrig at jeg måtte stikke innom for å hilse på Labella. Dessuten er det bra at jeg ikke er alene om å synes at det er litt rart å spise kake som har ligget i frysen i et helt år! :ler:

Skrevet

Så koselig med besøk Lucia og Saeria! :blomst: :blomst:

Så er det jaggu søndag igjen :o Hvor blir dagene av?

Har hatt masse hodepine denne uka - merker at hardkjøret på meg selv ikke er holdbart...

Onsdag var jeg så trøtt at jeg måtte dra hjem fra forelesning på ettermiddagen. Sov nesten hele kvelden - enda hadde jeg ikke noe problemer med å få sove om natten...

Torsdag - våknet med hodepine - prøvde å jobbe, men det ble heller lite effektivt - sovna med hodepine :(

Fredag - tok det veeeeeldig rolig, i frykt for å få hodepine - klarte meg noen timer før det braket løs igjen.

Lørdag - fikk tatt en tur på skolen uten å få gjort noe fornuftig. Dro ut med sambo på kvelden. Spiste middag og var på kino. Så Monster - god film! Deilig å koble helt av en stund :D

Søndag - det er i dag det. Våknet for en times tid siden og oppdaget at jeg hadde mistet en time til sommertiden :blunke: nå blir det lysere kvelder! :D Skal en tur på skolen snart - prøve å få skrevet litt på oppgaven - men ikke stresse!

Hvis noen stikker innom min forsømte lobby - ha en riktig god søndag! :blomst:

Skrevet

Takk, jeg har planer om å ha en aldeles fortreffelig søndag! :wink:

Skrevet

Takk, takk. Jeg har også planer om en fin søndag.

Lykke til med oppgaveskrivingen!

Gjest Primula
Skrevet

Takk for det.

Hvis du skal skrive oppgave, så må vel jeg gjøre det også... :ler: Setter i gang nå!

Skrevet

Tusen takk for oppmuntringa Labella! Det hjalp faktisk :) Trengte det... Men nå tar jeg kvelden. Får stå på i morgen! Ser du prøver å ikke stresse for mye, det tror jeg også er lurt. Prøver på det selv... Er ikke særlig sunt med mye stress i lengden hvertfall.

Vi får glede oss til ferie ja!

ps. du har forresten kjempefin avatar :wink:

Natta og lykke til med oppgaven til deg og!

Skrevet

Får prøve å ikke forsømme denne lobbyen helt jeg da :wink:

*holde Labella litt oppe på plass*

:sjarmor:

Skrevet

Heisann, Labella!

Bare sauen som er innom din forsømte lobby en liten tur! Ser ut som om sauehuset også kan bli et noe forsømt sted framover; Hr. Sau har nemlig vært og handlet et svært hengerlass med panel; 830 meter for å være helt nøyaktig... *sukk* Dette skal males eller beises to strøk, noe til tak i stuen og resten til vegger på nytt gjesterom i kjelleren. Jepp, kan bli en fin vår! :ler:

Ha en fin kveld, og snart er det påskeferie! Håper hodepinen forsvinner hvis du får tatt det litt med ro i påsken!

:klem: Klem!

Annonse
Skrevet

Takk for alle besøkene! Så koselig at dere har vært innom!

Aricept :blomst_opp:

Saeria :blomst_opp:

Lucia :blomst_opp:

*soul* :blomst_opp:

Væren :blomst_opp:

Nå har jeg sittet på skolen fra morgen til kveld hele uka, men er ikke helt ferdig med begge oppgavene likevel. De må nok bli med på påsketur. Men, pytt pytt - har ikke den samme muligheten til å la meg distrahere av nettet i påsken i hvert fall! :blunke:

I morgen pakker vi katter og mennesker i bilen og kjører sørover. Skal bli deilig med miljøforandring!

Ønsker alle en riktig god påske!

Påskeblomst :blomst_opp: og påskeklem :klem: til alle som vil ha!

Skrevet
Ha en riktig god påske' date= labella

Tusen takk for det! God påske til deg også care :kyss:

Skrevet

Takk, tar både påskeblomst og påskeklem jeg! :wink:

*og sender rett i retur*

Skrevet

Hæppi ister!!!!!!!

(happy easter betydde det da......) :blomst_opp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...