Gå til innhold

Labellas lilla lobby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :blomst:

Tusen takk for koselig hilsen i dagboken min!

Håper du får en strålende helg :briller:

Skrevet

Miranda :blomst:

Bergenspike :blomst:

care :blomst:

Fisk :blomst:

Kvelden i går var veldig vellykket! Konserten med Tim Christensen var veldig god - han har en nydelig stemme som passer godt både til melodiøs rock og ballader. Høydepunktet var jo selvfølgelig "Nikolaj og Julie-sangen" som han sparte helt til sist :D Etterpå tok vi oss noen øl og riktig koste oss på byen! Lenge siden sist - hadde det helt topp!

I dag var jeg førstemann oppe, så det ble ingen morsdagsfrokost på senga, men derimot lagde vesla lunsj til meg litt senere :D Og av sambo fikk jeg en kjempesøt "me to you"-bamse :hjerte:

Har brukt dagen i dag til å forberede meg til siste uke i praksis, også har jeg vasket litt klær - bare måtte vaske litt nå, for det begynte å bli tomt av både det ene og det andre :-?

Gleder meg til å bli ferdig med praksis, nå. Bare fem dager igjen!

God natt og god uke ønskes alle som stikker innom :vinke:

Skrevet

Så bra at du var fornøyd med konserten, Labella!

Og så var det jo hyggelig at du fikk en trivelig kveld etterpå, også! Jeg var på fest i går, og hadde det også helt topp! Det er godt med gode venner! Og så er det godt med øl... :ler:

Ha en god natt, og lykke til med siste praksisuke, Labella!

:klem2:

Skrevet

Ja, lykke til med siste praksisuke! :)

Så koselig at du fikk en fin kommentar fra en av elevene.

Må innrømme at jeg er litt nysgjerrig på hvor du har praksis.. Tror jeg må sende deg en PM. 8)

Skrevet

Hei hå, Labella :)

Nå er det snart helgen igjen : - )

Ha en riktig god kveld !

*Klem*

Gjest Henrikke
Skrevet

Hei hei :vinke:

En liten tur innom for å ønske deg en god fredag og en god helg :blomst:

Klemmer fra Henrikke

Skrevet

Takk for besøk Diva og Henrikke! :blomst:

Endelig fredag! Etterpå skal jeg ta meg en liten dagbokrunde - NÅ skal jeg teste smileys :D

:hjerter2: :lol::gratulerer::danse::klappe::sjenert: :bukke: :grinele::sjokk: :-D :kghjerte:

God fredag folkens! :vinke:

Skrevet

Takk blåfugl :D

Har sett beat for beat og nytt på nytt - droppet først og sist til fordel for nirvana som sambo og vesla ville høre på :wink: Deilig å koble av med litt surfing og rødvin nå :D er så deilig å være ferdig med praksis og ikke ha noen umiddelbare "MÅ"-ting... Skal bare slappe av og kose meg nå!

:danse::klappe::danse::klappe::danse:

Skrevet

Heisann, Labella!

Takk for besøk i sauehuset! Koselig!

Gratulerer med vel overstått praksis! Deilig å være ferdig, tenker jeg! Du fortjente å kose deg litt i kveld! Her hos oss har vi spist tandoori chicken og drukket øl, og tatt for oss hele "Gullrekka" til NRK1: Beat for Beat, Nytt på Nytt, Først og sist og Politiagentane! Koselig å slappe av foran TV på en fredagskveld, synes jeg!!!

Håper du får en kjempefin helg, Labella!

God klem fra meg til deg! :klem2:

Skrevet

Har hatt en deilig og avslappende helg. Fredag koste vi oss hjemme med TV, god mat og familiekos.

I går var vesla på overnattingsbesøk hos ei venninne, så sambo og jeg fikk med oss et vennepar ut og spiste god mat på en italiensk restaurant i nærheten. Kjempekoselig! Da vi kom hjem tok vi oss noen flere glass rødvin og så en morsom film og kooooste oss :kline:

Dagen i dag har vært deilig, daffete. Har fått vasket tre maskiner med klær, og det er vel omtrent det eneste fornuftige jeg har gjort i dag... Men så er det jo søndag også, da :D Sambo og vesla er på kino og ser "Atter en konge" - de koser seg sikkert! Snart kommer de nok hjem, og da er det rimelig fort i seng for de fleste, tenker jeg :wink:

I morgen skal vi møte faren min, som skal en liten tur innom byen. Det blir spennende... Sambo har aldri møtt ham, og det begynner å bli noen år siden sist vesla og jeg traff ham også... Det var ganske sprøtt da han ringte på fredag og lurte på om vi kunne møtes på mandag. Vi har ikke hatt så alt for mye kontakt opp gjennom årene. Er veldig spent, men det blir sikkert hyggelig...

Skrevet

Heisann :vinke:

Så kos med en hyggelig helg :D

( lurer på hva man skulle gjort uten helger og litt avkopling... )

Blir sikkert spesielt å møte faren sin da, når dere ikke har hatt så mye kontakt..

Håper det gikk fint : - )

Ha en hyggelig dag :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei, Labella!

Hvordan går det med deg?

Håper det går bra og at du får en fin helg. :klem:

Skrevet

Hei Labella, lenge siden jeg har vært på besøk hos deg. Håper det går bra med deg. :kose:

Skrevet

Hei Labella, håper alt står bra til med deg. Ville bare forbi å ønske deg en god helg!

Skrevet

Nå er det jammen meg lenge siden jeg har fått oppdatert dagboka mi! Har ikke vært så veldig mye på KG heller den siste tida... Har både jobbet og studert masse, så det har ikke vært så mye tid til overs.

Tusen takk for hilsener diva, bluebird, care og Miranda! Koselig at dere titter innom :D God helg til dere også :blomst:

I kveld skal jeg se om jeg får tatt en liten dagbokrunde, for det er jo helg, og da kan jeg koble av litt med god samvittighet :D

Skrevet

Heisann, Labella!

Takk for koselig besøk i dagboka mi!

Jeg har vært litt sløv i det siste, jeg også. Har ikke blitt så mange dagbokrunder på meg som jeg hadde kunnet tenkt meg. Den siste uka har i hvert fall vært travel, men nå drar jeg fra alt sammen! :ler:

Du må kose deg masse, så snakkes vi når jeg kommer hjem igjen!

Gode klemmer til deg fra meg! :klem:

Skrevet

Hei Labella!

Koslig å snuse litt i dagboka di! Håper alt er flott! :-)

Hilsen Ingvild

Skrevet

Og hva skjer med deg for tiden da? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...