Gå til innhold

Labellas lilla lobby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høna og egget lå nakne i senga.

Høna lå smilende og røyka, mens egget lå pottesur ved siden av.

Så vet vi i hvertfall hvem som kom først av høna og egget. :blunke:

Skrevet

Takk for besøk care og Diva! :D

En hektisk helg er over. Hadde overnattingsfest for vesla og seks jenter til fra lørdag til søndag. Veldig koselig, og ikke fullt så slitsomt som jeg fryktet :blunke: De er jo såpass store, 12-13 år, at de helst vil ha litt fred fra masete mødre... Så lenge mor er i bakgrunnen og serverer mat og kaker klarer de seg meget godt alene :D

I dag er selve 13-årsdagen, så vi begynte dagen med gaveåpning og frokost i sofaen. Koselig! Dessverre har vesla blitt så forkjølet at hun ikke orket å gå på skolen :( Hun var lei seg for at hun ikke skulle på skolen, men var såpass dårlig at hun ikke orket... Så i stedet for kino og mat ute blir det nok en leiefilm og god mat hjemme i stedet i dag. Håper i hvert fall at det ikke er influensa som er på gang...

Men nå må jeg vel jobbe litt med skolearbeid - har en innlevering som skal være ferdig til fredag, så det begynner å haste litt!

God mandag! :blomst:

Skrevet

Takk for det Diva!

Er hektiske dager nå, men satser på å klare å bli ferdig med innleveringen i tide - kanskje til og med i morgen hvis jeg er flink!

Skal bli deilig å bli ferdig!

Nattinatt! :Gjesp:

Skrevet

En :blomst_opp: til hun med den søteste avataren på hele KG!!!

Ha en fin dag!

Skrevet

Så koselig! Takk skal du ha MarianneE! :vinke:

Ha en god dag du også!

Skrevet

:blunke: Så fin avatar du har fått deg labella :blunke: Ha en fin dag :lol:

Gjest Hilde K S
Skrevet

Hei !

Så gøy med overnattingsfest !

Vi skal ha det for jentene i klassen til tiårsdagen til jenta vår i januar.

Hun tror rommet blir ferdig et par dager før bursdagen, så jeg gleder emg sånn til jul at det nesten er kvalmende.

God adventstidklem

Skrevet

care og Hilde :vinke: Ja, det var på tide med en litt "julete" avatar nå som det er blitt Desember :D Skjønner godt at jenta di gleder seg, Hilde - her i huset har overnattingsfesten vært planlagt i minst et halvt år! Også så spennende med loftoverraskelsen, da - gleder meg til å høre om hvordan det går!

Er så hektisk om dagen at skriving på KG blir litt forsømt :o men det går nok over :blunke:

Nå tror jeg at jeg skal finne senga - kanskje det blir litt skjønnhetssøvn i kveld... :Gjesp:

Skrevet
Nå tror jeg at jeg skal finne senga - kanskje det blir litt skjønnhetssøvn i kveld... :Gjesp:

Hjalp det?

Med skjønnhetssøvn, asså....... :sminkedokke:

Skrevet
Hjalp det?

Med skjønnhetssøvn, asså....... :sminkedokke:

Tror det :blunke: Skal bare ta meg en dusj nå, så er jeg sikkert dobbelt så nydelig som vanlig :sexy:

:blomst: til de som vil ha! Ha en fin torsdag!

Skrevet

Tror jeg skal følge opp og ta en skjønnhetsdusj jeg og....

Blir så vakre vi atte :hoppe:

Ha en riktig god helg, Labella :)

Klem fra meg :briller:

Skrevet

:sexy: En god skjønnhetsdusj gjør underverker! God helg til deg også Diva!

Er så stille på jobb atte... kjedelig er det - bare venter på at klokka skal bli tre så jeg kan gå hjem! Godt man har KG på sånne dager :blunke:

Også har jeg fått tid til å bestille verkstedtime til bilen - endelig! Må få fiksa litt småtterier før jeg skal kjøre sørover til jul! Ikke noe gøy å kjøre langt med "syk" bil...

Ja, også har jeg brukt litt tid inne på bokkilden.no for å finne julegavebøker - skal bestille i kveld, så regner jeg med at en god del av julegavehandlingen blir unnagjort på kort tid! Tror jeg har klart å finne ganske mange "midt-i-blinken-bøker" :tommel:

Nei, kanskje jeg skal gå en liten runde her og se om jeg kan finne på et eller annet å gjøre...

God fredag! :hoppe:

Skrevet

God freda Labelle :blunke: Si meg nå som det er helg, serverer du noe i lobbyen? :lol:

Skrevet

Tør nesten ikke gå inn lenger jeg, med alle disse vakre skjønnhetene... :blunke:

God helg!

Skrevet

:vinke: care og Aricept!

Her serveres :perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus: av lekre serveringsdamer :sexy::sexy::sexy: i anledning helgen. Selvfølgelig fines det også noen lekre småretter også! Bare forsyn dere!

God helg!

Skrevet

Takk, i like måte bluebird! :blomst:

Opptelling Juleflaxkalender:

* 1 lue (mangler 2 for å vinne 20)

* 1 gave (mangler 5 for å vinne 200)

* 1 engel (mangler 9 for å vinne 50 000)

* 3 nisser (mangler 9 for å vinne 500 000)

* Ikke vunnet noen dagsspill

God lørdag :ler:

Skrevet

På doen vår kommer det ofte sterk matlukt gjennom ventilasjonssystemet, vanligvis til å holde ut, men i dag morges stinket det så kraftig hvitløk at det kunne virke som om noen hadde lagt en hel knust hvitløk i et hjørne på doen vår :o

Fortalte dette til sambo og vesla etterpå, og spurte om vesla også hadde merket at det av og til lukter mat på do. "Jeg har bare merket at det lukter dritt, jeg" var svaret :ler:

Gjest sexysadie
Skrevet

*********( Kikker bare )*******

*********( innom og)*******

*********( legger igjen)******

**********( en hilsen )*******

************()************

***********()*************

**********()***************

*,,,,,(>?< )

*,,,,, ( ?o? )

*==(,,)=(,,)==

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...