Gå til innhold

Labellas lilla lobby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for besøk sexy :D

Har vært hos et vennepar i kveld. Ost, kjeks, rødvin og Geni - ble veldig hyggelig!

Nå er jeg trøtt :Gjesp:

Nattinatt, og god søndag!

Videoannonse
Annonse
Gjest Hilde K S
Skrevet

Hørtes ut som en hyggelig kveld.

Klarer du virkelig å ta bare en og en luke i flaxkalenderen ?

*Stum av beundring*

Klemmer

Skrevet

Takk for besøk Hilde! Er litt stolt av at jeg klarer å la vær å skrape alle lukene, ja :ler:

En nisse til i julekalenderen - mangler bare åtte for å vinne 500 000! Erfaringsmessig så mangler jeg én på mange forskjellige premier lillejulaften, og får selvfølgelig noe helt annet den siste dagen... Men spennende er det lell :blunke:

Har kjørt sambo ned på universitetet så han kan få lese til eksamen i fred og ro - og så jeg kan få rydde og ordne her i fred og ro :o Hmmm.... kanskje jeg skal ta en liten tur på et søndagsåpent kjøpesenter først? Eller ringe til noen? Har ikke lyst til å rydde!

:klø: Får se hva det blir til...

God søndag :blomst:

Skrevet

Så flink du er som kjører samboern din til universitetet!!! Jeg orket ikke dra dit, fordi det blåser slik. så jeg sitter hjemme med hjemmets alle fristelser data, tv og bøker og tegneserier og forsøker å lese...

huff huff....

ønske seg snill sambo med bil til jul.

Det vil si, kanskje jeg burde kjøpe bil til min sambo...?

Skrevet

****sender over masse inspirasjon til husarbeid!****

:sjarmor:

Skrevet

Hei Labella, håper du har hatt en fin helg, og at det gikk fint med innleveringen din :P

Jeg har også tenkt på å kjøpe en skrape kalender, men jeg klarer nok ikke å la vær å skrape alle felter på én gang... (har dårlig erfaring her...) :blunke:

Spennende er det, i alle fall :P

Skrevet

CeNedra; veldig kjekt å ha bil, ja - spesielt når det er sånt vær som vi har her for tida! Skjønner godt at du ikke orket å dra på universitetet i går! Bil er et godt gavetips til samboeren til jul, ja :blunke:

Takk for inspirasjonen Aricept :D Jeg fikk da i hvert fall vasket opp i går :roll:

Takk for hilsen Miranda! :D Jeg tror det gikk bra med innleveringen - nå er den da i alle fall levert, så får jeg håpe på god tilbakemelding!

Nå er det bare en og en halv uke igjen til jeg tar ferie! Gleder meg sånn til å bare kunne slappe av i flere uker!

Ha en fin mandag!

Skrevet

En og en halv uke går fort :P

Deilig med juleferie :blunke:

Jeg har også fri i julen, - nesten hele til og med :P

Skrevet

Miranda :blomst:

Ja, dagene frem til ferien går nok fort - men jeg har på en måte mentalt tatt juleferie allerede, så hjernen går litt på halv fart :blunke:

Har heldigvis ingen viktige ting som må være ferdig til jul, men jeg vet at det straffer seg til vårsemesteret hvis jeg henger etter nå... Får prøve å gire opp littegrann - det er jo ikke lenge igjen!

God tirsdag til de som stikker innom :kghjerte:

Skrevet

:vinke: Hei Labella, det er alltid så koselig å komme på besøk :vinke:

Ha en god tirsdag :hoppe:

Skrevet

:vinke: care - takk for besøk!

Nå er det natta :Gjesp:

Skrevet

Heisann!

Har visst vært litt sløv med hilsner og oppfølging for tida...Lover å gjøre det godt igjen, når jeg er ferdig med mitt eget rot... :P

Klem Aricept

Skrevet

Ville bare si hei, jeg. Takker for trøsten og lykkeønskningene som jeg fikk før eksamen. Snill du. :D Svaret kommer i morgen. Gjett om jeg er spent...

Skrevet

Så koselig med besøk Saeria :vinke: Skjønner godt at du er spent på resultatet! Håper det blir bra!

Hyggelig at du tok turen innom Aricept! Lykke til med oppryddingen :blunke:

Skrevet

Hei Labella :blomst:

Ville bare forbi og si god helg til deg :P

Jeg må ta meg sammen og hoppe i dusjen, slik at jeg får kommet videre i programmet. Det ligger julegaver og flyter nede på kjøkkengulvet. De venter på å pakkes inn å bli sendt til Norge... Håper juleposten skynder seg, slik at de når frem i tide :-?

Jeg har det også med å lage ekstra arbeid for meg selv, - jeg hadde en ekstra vakt for et vikarbyrå, og glemte å få seddelen skrevet under... Det betyr at jeg må til nabokommunen for å få den skrevet under, slik at jeg kan få den sendt av sted. Super pinlig, og samtidig irriterende...

Jeg prøver å finne noe positivt ved det... Det er jo fint vær da, - fint sykklevær...

Håper du har det fint, Labella

Fredagsklem fra Miranda

Skrevet

Hopper innom og ønsker deg en god mandags morgen :D

Håper du har det bra!

*klem* :briller:

Skrevet

Bare kom på en ting.. Er lilla favorittfargen din, eller er det bare fordi det bokstavrimer med Labella?

Vel, i så fall er vel adventstiden din favorittid??

Skrevet

Nå har jeg vært skikkelig sløv på dagboksfronten i det siste! Mange besøk har jeg hatt også! Koselig!

:vinke: Miranda! Håper du også hadde en fin helg! Jeg hadde det fint, men litt hektisk, har fått i hus en del julegaver i hvert fall!

:vinke: Diva! Takk for besøket! Mandagen har vært veldig bra - hadde min nest siste forelesning før jul i dag - onsdag er den siste, og da er det ferie!

:vinke: bluebird! Koselig at du stakk innom! Kvelden har vært og er bra - lå en times tid og halvsov sammen med sambo, nå er vi skikkelig våkne begge to... hehe - det straffer seg vel til natten :blunke:

:vinke: Aricept! Lilla er en av yndlingsfargene mine, men den ble nok dagbokfargen min fordi det bokstavrimer, ja :blunke: Akkurat nå er nok julerødt favoritten, som den "hedningen" jeg er...

Skal snart ta en liten dagbokrunde og oppdatere meg litt på hva dere andre driver med!

Inntil videre; ha en god kveld/natt/dag! :blomst:

Skrevet

Heeey! Da har du jo ferie i dag :D Grattis : - )

Nå må du ta deg en velfortjent pause og kose deg :briller:

God onsdag da.

*klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...