Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden


Zealuu

Anbefalte innlegg

Det er og blir dokurv! Basta!

Kanskje folk burde hatt dokurv til gjester hjemme og?

Folk vil jo ikke ha gjester hjemme, kun når de gifter seg. Og de vil i hvert fall ikke ha ubudne gjester hjemme.. det må avtales tid lang tid i forveien og da kan de overveie å ta i mot noen. Så dokurver hjemme er unødvendig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lært at det skal ekstremt lite til før forumdeltakere blir kvalme.

Anonymous poster hash: 91e2a...f3c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de så mye gjester at de trenger det, så...

Men hva er greia med alle disse kondomene? Er det meningen at folk sine bryllupsfester skal være sex-orgier, altså? Jeg trodde ellers sånt hørte til på julebord...

Spennende å se hva de mente menn hadde bruk for. Hårvoks, ekstra sokker og barberhøvel.

For ikke å glemme lommetørklærne. Inne på toalettet. Der det er toalettruller og tørkepapir..

Disse trådene er fantastiske. Finnes visst ikke grenser for hva som skal dyttes ned i en slik kurv. Ingen som skal putte neglelakk, neglelakkfjerner, french manicure gellakk -sett og poleringsfil oppi også da? I tilfelle en gjest fikk et akutt behov for å ordnr neglene under desserten? Eller hva med, løshår, hårkur, tåneglklipper, fotfil, babyfootbehandling (en gjest kan jo ha hard hud på føttene), hårfjerningskrem, massageolje, frisørsaks, strykejern (krøller på kjolen er jo kriiise) eller skrubb og ansiktsmaske?

Og til slutt må man jo slenge i badekåpe og tøfler slik at gjestene har noe behagelig å ha på seg etter dokurvbehandlingen? Var det bryllup eller SPA du skulle i? :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tråd på dette forumet forløper omtrent sånn (satt på spissen):

Ts: Hjelp! Mannen min har farget hvitvasken rosa! Det ble med en rød sokk inn i maskinen. Hva skal jeg gjøre???

Bruker 1: Herregud, typisk mannfolk! Sett deg ned med han og forklar at han må bli mer voksen og klare å hjelpe til. Hvis ikke: DUMP HAN!

Bruker 2: Hvilken temperatur vasket du på? Brukte du skyllemiddel?

Bruker 3: Du kan da ikke vaske klær i dag, det er jo SØNDAG!

TS: (Svarer bruker 1): Men jeg er jo så glad i han, og han er snill mot barna. Finnes det ingen annen løsning?

Bruker 4: Faens feminister! *her følger en lang tekst som kan oppsumeres i: Kvinnfolk er generisk utstyrt til å bruke livet i hjemmet. De kommer utstyrt med flere morsomme tilbehør - oppvaskkost, støklut, mopp og ikke minst dobørste! Menn er genetisk utviklet til å ha olje på klærne og møkk under neglene. Deres tilbehør er en flaske øl og en fjernkontroll.*

Bruker 5: Du må da forstå at du ikke kan bruke ikke-fargeekte klær! Tenk på all den skaden fargestoffene gjør på den sarte huden til barna dine! Du kommer til å gjøre dem syke sånn som du holder på. Rene misshandlingen er det! Skal du gjøre det riktig må du kjøpe bambussokker og klær sydd av egyptisk bomull. Pass nøye på så skredderen ikke prøver å jukse med billig bomullstråd når han syr. Du vil jo det beste for barna dine, ikke sant?

Og ja! Du må tømme sparekontoen for innkjøpene, kredittkort er bare for mennesker uten kontroll.

Shju,ut i hagen og brenn opp alle de skadelige klærne dine!

Bruker 6: Er du gal???!!!??? Brenne klærne i hagen? Tenk på miljøgiftene!

Bruker 1 og bruker 4 braker sammen i en krangel som går over to sider, til underholdning for ca 10 andre brukere som kaster seg på på begge sider.

Bruker 7: Kommer faktisk med et fornuftig svar, men det drukner idet...

Bruker 1 og bruker 4, med hver sin støttegjeng braker sammen på nytt.

Moderator: Kommer inn og prøver å rydde i kaoset. Dessverre blir svaret til bruker nr 7 med i dragsuget.

Ts: Har trolig listet seg ut av tråden for lengst.

To år senere:

Bruker xx: Han gjør det helt sikkert med vilje for å slippe å vaske klær noe mer. Mammadalter som ikke klarer seg selv er skikkelig turn off!

Dette er EPISK!! Det er jo akkurat slik det er på KG, du har ikke satt det på spissen engang. :skratte:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man lar barnet sitt sove på saueskinn, så er det like ille som om man skulle røyket oppi trynet på barnet. Selv om man ikke vet om "risikoen" heller. Da er man så uopplyst at man er en dårlig mor.

Seriøst, jeg ler meg ihjel. Sånne folk er så underholdning. :skratte: :skratte: :skratte:

(Edit.)

Endret av Cordelia
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har endelig lært at hårnåler skal festes med den bølgete siden inn mot hodet. Du store min, det fungerer!

Hææ? Skal de?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at dersom man starter en tråd der man tilbyr seg å spå folk i orakelkort, er det de mest skeptiske som tar det mest seriøst.



Anonymous poster hash: f38df...a99
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lært at dersom jeg syns en kvinne er vakker, og jeg føler for å slenge et blikk i hennes retning, må jeg først gå opp til henne med øynene lukket og be henne skrive under på en kontrakt om at jeg er attraktiv nok til å få lov av henne. Deretter må jeg be henne lese opp svaret hennes for meg, før jeg kan åpne øynene igjen og se på henne. Hvis ikke er det dårlige manerer, hvilket igjen vil gjøre meg til en "gammel/ung/feit/tynn gris".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lært at dersom jeg syns en kvinne er vakker, og jeg føler for å slenge et blikk i hennes retning, må jeg først gå opp til henne med øynene lukket og be henne skrive under på en kontrakt om at jeg er attraktiv nok til å få lov av henne. Deretter må jeg be henne lese opp svaret hennes for meg, før jeg kan åpne øynene igjen og se på henne. Hvis ikke er det dårlige manerer, hvilket igjen vil gjøre meg til en "gammel/ung/feit/tynn gris".

Halloooo! Det er da barnelærdom enhver gentleman burde lære. :sjokkert:

:danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lært at dersom man starter en tråd der man tilbyr seg å spå folk i orakelkort, er det de mest skeptiske som tar det mest seriøst.

Anonymous poster hash: f38df...a99

Jepp! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lært at dersom jeg syns en kvinne er vakker, og jeg føler for å slenge et blikk i hennes retning, må jeg først gå opp til henne med øynene lukket og be henne skrive under på en kontrakt om at jeg er attraktiv nok til å få lov av henne. Deretter må jeg be henne lese opp svaret hennes for meg, før jeg kan åpne øynene igjen og se på henne. Hvis ikke er det dårlige manerer, hvilket igjen vil gjøre meg til en "gammel/ung/feit/tynn gris".

Hold de ekle blikkene for deg selv da, hvis det er et så stort problem.

Anonymous poster hash: ba7f2...7f1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Hold de ekle blikkene for deg selv da, hvis det er et så stort problem.

Anonymous poster hash: ba7f2...7f1

Hvor har han sagt at dette er et stort problem for han? Voldsomt da..... :vetikke:

Han har faktisk et fantastisk poeng her.....Damene går ofte med en forestilling dyp inni hodet sitt om hvem de liker og hvem som har "rett til" å kaste lange blikk mot henne. Er det en mindre attraktiv mann som glor vil han raskt bli sett på som en ekkel gris! Dersom Brad Pitt går forbi og glor like herlig, vil han selvsagt være tidenes "hottie" og en fantastisk sjarmerende kjekkas! det er altså ikke handlingen i seg selv (Altså selve glaningen) som ansees som ekkel og frastøtende, MEN det er utseende på mannen det kommer an på. Og det er dobbeltmoralsk!

For å svare på trådens tema.....jeg har lært at folk blir lettere irritert enn jeg noensinne har trodd gikk an ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har endelig lært at hårnåler skal festes med den bølgete siden inn mot hodet. Du store min, det fungerer!

Whaaaat??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg mener alt som er sunt smaker gress!

Sunt er som regel synonymt for maT man egentlig ikke liker, men tvinger seg til å spise likevel fordi det er "hipt".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...