Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden


Zealuu

Anbefalte innlegg

At noen folk er heeeelt hekta på å "ta" Fotballfrue, selv når ikke det finnes grunnlag for anklagene.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter

At noen folk er heeeelt hekta på å "ta" Fotballfrue, selv når ikke det finnes grunnlag for anklagene.

Vet du....jeg syntes faktisk hun får allt for mye usaklig kritikk.

Ellers har jeg lært at alle damer med ambisjoner ikke dater folk med normal lønn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at når du runder 30, så er du mer eller mindre ferdig med livet. :skratte:



Anonymous poster hash: a9dbd...4c4
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Jeg har lært at når du runder 30, så er du mer eller mindre ferdig med livet. :skratte:

Anonymous poster hash: a9dbd...4c4

Jepp 19. Mars 2015 setter jeg meg på et isflak og drifter ut i nordishavet og dør. er ikke vits å leve lengre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At det faktum at noen, uansett kjønn, har visse smaker mht. hva man finner atraktivt er for noen grusomt provoserende. Selv om dette er fullstendig fremmede mennesker. Dette må man da gå inn i tråden(e) og avspore for å påpeke.

Endret av Cordelia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag, og i utallige diskusjoner her inne, har jeg lært at folk som aldri har lest så mye som en setning om temaet tråden refererer til, veit bedre enn mennesker som har studert temaet i årevis og holdt på med forskning hvor de har funnet ut at "det er sånn her det fungerer", rett og slett fordi man bare syns det høres teit ut.

"Jeg kan ingen ting om psykologi, men det han fyren med doktorgraden sier, er bare tull!!"... Noen mennesker burde bare la være å delta :ler:

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordet "skrævsylte".

Det var et banneord jeg ikke kunne, enda jeg har mørkegrått belte i grov kjeft.

Gleder meg nesten til å få en anledning til å bruke det...

Edit:

"Jævla fisk'slostinkende, markbefengte skrævsylte!!"

Kommer til å funke fett som aggresiv fornærmelse det der, om jeg skal si det selv... :closedeyes:

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å tolerere andres meninger selv om det kan irritere!



Anonymous poster hash: 439ab...2bb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det spørs nå det da, når du har så åpenbart vist at du ikke elsker henne!

En dokurv skal inneholde absolutt alt man kan trenge på en fest og skal plasseres fint på en do. Da snakker vi smertestillende, sminke, parfyme, strømper, kondomer, deo, tannbørster, nål og tråd, plaster +++ ;)

Jeg trur du bør ha to dokurver Tøytigeren! En for de relgiøse, og en for de ikke-relgiøse. Og så må du da være et sted som har fire doer, så du kan ha doer for de relgiøse (dame og herre) med dokurven som passer der, og to doer for de ikke relgiøse, med passende kurv der. De kan egentlig bare ha en fellesdo, slik at bruden kan drive og ha seg med åtte menn underveis, sånn in case hun får litt tanker om "jeg kan aldri knulle en annen mann" opplegg...

Jeg fant den.

Den store dokurv-tråden.

Roten til alt ondt/velsignelsen som gjør alle bryllupskalas til en drøm. (Iallefall for gjestene.)

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=861291

Forresten heter det ikke dokurver, men "velværekurver". :opplyser:

(Jeg nevner det bare sånn for ordenhetens skyld.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fant den.

Den store dokurv-tråden.

Roten til alt ondt/velsignelsen som gjør alle bryllupskalas til en drøm. (Iallefall for gjestene.)

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=861291

Forresten heter det ikke dokurver, men "velværekurver". :opplyser:

(Jeg nevner det bare sånn for ordenhetens skyld.)

Det er og blir dokurv! Basta!

Kanskje folk burde hatt dokurv til gjester hjemme og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er og blir dokurv! Basta!

Kanskje folk burde hatt dokurv til gjester hjemme og?

Har de så mye gjester at de trenger det, så...

Men hva er greia med alle disse kondomene? Er det meningen at folk sine bryllupsfester skal være sex-orgier, altså? Jeg trodde ellers sånt hørte til på julebord...

Spennende å se hva de mente menn hadde bruk for. Hårvoks, ekstra sokker og barberhøvel.

For ikke å glemme lommetørklærne. Inne på toalettet. Der det er toalettruller og tørkepapir..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de så mye gjester at de trenger det, så...

Men hva er greia med alle disse kondomene? Er det meningen at folk sine bryllupsfester skal være sex-orgier, altså? Jeg trodde ellers sånt hørte til på julebord...

Spennende å se hva de mente menn hadde bruk for. Hårvoks, ekstra sokker og barberhøvel.

For ikke å glemme lommetørklærne. Inne på toalettet. Der det er toalettruller og tørkepapir..

Det har jo vært påstander her om at bruden hadde seg med et halvt fotballag omtrent på do, så det kommer nok godt med!

Lommetørkler er for å være gentlemen da! Det er ikke like imponerende å gi sin snufsende bordkavaler et par tørk dasspapir når hun feller tårer over alt det vakre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jo vært påstander her om at bruden hadde seg med et halvt fotballag omtrent på do, så det kommer nok godt med!

Lommetørkler er for å være gentlemen da! Det er ikke like imponerende å gi sin snufsende bordkavaler et par tørk dasspapir når hun feller tårer over alt det vakre.

:skratte:

Men, ærlig talt.

Hvor mange ganger har jeg hatt bruk for å barbere meg midt i et bryllup, der jeg stiller nydusjet, nybarbert og stivpyntet?

Og hårvoks? Hva skal jeg med det? Regner de med at man plutselig skal få den verste souvenirtroll-sveisen midt i selskapet, så man akutt må fikse håret? (Da burde de dratt til med en kam, også...)

Ekstra sokker er vel det siste jeg plutselig får behov for...

Jeg kan heller ikke se for meg at håndkrem kom til å bli flittig brukt på herretoalettet..

Og hva mener de jeg trenger sikkerhetsnåler til?

Det var ingen av dem som hadde tenkt på noe så enkelt som noen tannpirkere og litt tanntråd.

Eller noe uparfymert talkum og litt nød-deodorant til svette personer. Gnagsårplaster til folk med nye/skjeldent brukte sko. Hodepinetabletter og muligens litt syrenøytraliserende til dem som ikke har tenkt på å drasse med seg sånt selv.

Også noen brukbare hånklær til å redde skjorter fra vinflekker med.

Det er jo det man trenger. Ikke alt det andre stæsjet.

Kvinner skulle få tilbud om alt fra ekstra neglelakk (..) til tørrshampo. Fordi man trenger åpenbart å legge ny manikyr og vaske håret midt i et bryllup... Det virket som det var svært vanlige behov.

Edit: Nå har jeg svart i tråden deres, så nå får jeg sikkert snart lære om de er bridezillas eller ikke...

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...