Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden


Zealuu

Anbefalte innlegg

Gjest Blubberella

Jeg har lært at jeg bør avlives. Jeg har nemlig verken 3 barn, hytte eller båt.

You and me both...

Bør jeg gå i dekning? Har heller ingen av de tingene…

Holder det at foreldra har hytte og båt og søstera har en unge?

antagelig ikke...

Får begynne å se meg over skuldra så jeg ikke bare blir avlivet sånn uten videre

Bra vi er flere med samme skjebne, felles sorg og felles trøst osv... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag, og i utallige diskusjoner her inne, har jeg lært at folk som aldri har lest så mye som en setning om temaet tråden refererer til, veit bedre enn mennesker som har studert temaet i årevis og holdt på med forskning hvor de har funnet ut at "det er sånn her det fungerer", rett og slett fordi man bare syns det høres teit ut.

"Jeg kan ingen ting om psykologi, men det han fyren med doktorgraden sier, er bare tull!!"... Noen mennesker burde bare la være å delta :ler:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag, og i utallige diskusjoner her inne, har jeg lært at folk som aldri har lest så mye som en setning om temaet tråden refererer til, veit bedre enn mennesker som har studert temaet i årevis og holdt på med forskning hvor de har funnet ut at "det er sånn her det fungerer", rett og slett fordi man bare syns det høres teit ut.

"Jeg kan ingen ting om psykologi, men det han fyren med doktorgraden sier, er bare tull!!"... Noen mennesker burde bare la være å delta :ler:

Dette er vel gjerne folk som har gått "Livets skole". :fnise:

Anonymous poster hash: 8a3da...6ad

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja! Uansett alder, har de nok erfaring til å uttale seg om ting de ikke kan, uten å forstå at det faktisk blir det samme som å fortelle en matematiker at 2+2 ikke er 4 ;P

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel gjerne folk som har gått "Livets skole". :fnise:

Anonymous poster hash: 8a3da...6ad

Du bør ikke disse dem som har gått livets skole. Livserfaring er ofte gull verdt.

Anonymous poster hash: 82b8b...e21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verden har ikke endret seg, finner jeg ut hver gang jeg har vært borte herfra en stund. Alt er som før, og intet nytt er godt nytt sies det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en sjette sans som forteller meg at en krangel kan komme når som helst her men selvsagt vil folk benekte dette i håp om å virke diplomatiske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør ikke disse dem som har gått livets skole. Livserfaring er ofte gull verdt.

Anonymous poster hash: 82b8b...e21

Så de som har studert har ingen livserfaring? Har de ikke levd et liv de da? :klo: Endret av Chloe-
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke masete å sende 17 meldinger til en person, hvis man gjør det fordi man vil ha svar på noe man lurer på... Tidligere trodde jeg det var det som var selve definisjonen på mas, men jeg tok tydeligvis feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Jeg har lært at så lenge jeg er i stand til å vaske huset og ikke sitter lenka til en rullestol kan jeg jobbe,og siden jeg ikke gjør det er jeg en snylter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette burde jeg kanskje visst, men at man har blødninger i flere uker etter fødsel..



Anonymous poster hash: 3535d...626
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

I dag har jeg lært at det er umulig og gjette riktig. Og om du har gjettet riktig så er det bare tull fordi det får ikke ann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lært at pasienter vet bedre enn leger hvilket medikament som virker best. Særlig hvis det er snakk om medikamenter man kan ruse seg på.

Anonymous poster hash: c99bd...eae

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen jenter i 20-årene er visst villig til å ha sex med en gammel gris så lenge han har penger. :overrasket::overrasket::overrasket:

Neimen, søte deg, har du ikke lært dette før nå?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...