Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden


Zealuu

Anbefalte innlegg

Du virker veldig bitter :)

Bitter? Hvorfor det?

Anonymous poster hash: 51d38...dfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Troll. Kjeder du deg i dag?

Anonymous poster hash: 91e2a...f3c

Ikke troll nei. Gjemmer meg ihvertfall ikke bak anonymknappen. Nei, ikke noe spesielt. Gjør du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager Lemon-aid, jeg siterte feil person.

Anonymous poster hash: 91e2a...f3c

Hehe, like så, og jeg svarte feil person ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at folk som jobber i butikk og lignende serviceyrker har lite humor, forventer at kunder skal forstå alle detaljer ved jobben deres og føler at det verste noen kan gjøre er å ikke gjengjelde smil/si hei/småprate, for da faller deres verden i grus.

Anonymous poster hash: a87de...3dd

Er ikke snakk om at verden faller i grus, er vel mer det at å få hundre kunder uten normal folkeskikk i løpet av en dag er slitsomt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde denne tråen omhandlet hva man hadde lært jeg, som tips osv...ser ikke slik ut lenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

trodde denne tråen omhandlet hva man hadde lært jeg, som tips osv...ser ikke slik ut lenger.

Den har alltid handla om alle de utrolig dumme tingene mange greier å lire av seg her inne.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at noen kunder er litt for høye på seg selv. Glad jeg ikke jobber i butikk, jeg hadde fått fnatt.



Anonymous poster hash: 961e6...4ad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at uansett hva en mann gjør i et forhold så er det best og dumpe han



Anonymous poster hash: 522bc...b38
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har alltid handla om alle de utrolig dumme tingene mange greier å lire av seg her inne.

å ja, my bad. Hahahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

I dag har jeg lært at det er umulig for folk og kunne noe. Og om man vet noe da må man ha brukt wikipedia.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at i hver eneste diskusjon om homofili, MÅ man også diskutere pedofile.

Anonymous poster hash: 2e3ac...bc4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at i hver eneste diskusjon om homofili, MÅ man også diskutere pedofile.

Anonymous poster hash: 2e3ac...bc4

Og hetrofili. Det er ganske vanlig å dra lignende praksiser inn i en debatt...

Anonymous poster hash: 664dd...3a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du stolt av at du har tatt kosmetiske inngrep? Det er jo ikke du selv som har operert deg, da får du heller være stolt av kirurgen.

Anonymous poster hash: 51d38...dfd

På samme måte som man bør være stolt av frisøren, ikke av ny hårklipp. (Det gjelder selv om man har klipt seg selv)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at...

Du har kun rett til å være stolt av kroppen og utseendet ditt, hvis alt er naturlig. Har du en evt. operajon bak deg, ja da er du ingenting annet enn fake og overfladisk :)

Man er heller ikke glad i seg selv eller kroppen sin og må gå å skamme deg for evig og alltid hvis du har økt cupstørrelsen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang noen starter en tråd om ekser som driver psykisk terror, er det viktig å få frem hvor sure de ser ut, og hvor grove ansiktstrekk de har, og at de er tykke

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Offensive Pie

Du virker veldig bitter :)

Dette er da virkelig det første man lærer på KåGe: ALLE er bitre. :ler:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag lærte jeg at hvis en mann forteller at han syns små eller flate pupper, er like flotte som store pupper, og at jenter ikke skal måtte leve i en verden hvor de er så misfornøyde med kroppen sin at de utfører kosmetisk kirurgi, er han ikke noe annet enn "enda en idiot av et mannfolk"... Jepp, disse dumme mannfolka som kjemper litt for kvinners rettigheter. Måtte de brenne i helvete! :P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Etter å ha observert et fenomen i lengre tid, kan jeg nå si at jeg har lært følgende: KGs eget lovverk følges etter lemfeldighets- og "Disse uttalelsene liker jeg vs. Disse uttalelsene liker jeg ikke"-prinsippet av visse moderatorer.

Det synes å herske en heller ufin praksis om at det er helt greit å sjikanere enkelte i en tråd, mens en sleivkjefta kommentar i en annen resulterer i stenging av tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som jobber i butikkbransjen (inkludert butikksjefer) er ubrukelige

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...