Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden


Zealuu

Anbefalte innlegg

Gjest Gunfreak

Det er bedre å la fattige folk sulte og dø på gata. En at de skal få penger fra NAV

Anonymous poster hash: 522bc...b38

Er det ikke bedre vi sulter og dør i skogen, så det ikke begynner å stinke på byene når likene våres råtner?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke bedre vi sulter og dør i skogen, så det ikke begynner å stinke på byene når likene våres råtner?

Uansett de rike vil heller se fattige døde i gaten slik at de kan spytte på likene. En at de fattige skal få hjelp

Anonymous poster hash: 522bc...b38

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bedre vi sulter og dør i skogen, så det ikke begynner å stinke på byene når likene våres råtner?

Hahahaha

Anonymous poster hash: b07a7...3d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at når det kommer til ekskjærestens foreldre, er det lurt å ringe dem og fortelle om deres sønns seksuelle preferanser, fordi hemmelighetene hans er så innmari sjuke. Han virker jo veldig normal til vanlig, må vite. Han har dessuten sagt at han elsker henne, og ombestemte seg... Viktig å informere dem!! Mannen er jo en gærning!!

I samme tråd lærte jeg av samtlige kloke KGere at det er lite vits i å kalle denne eksdama syk, fordi hun ikke tar det til seg. Denne forumtråden er ikke laget for diskusjon, men for forsvaring av eget valg, fordi det tross alt er bedre å bli stemplet som hans spinnville, hevngjerrige psycho ekskjæreste, enn å la foreldrene få litt fred.

:plystre:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg aldri ment, Er ikke voldelig.

Anonymous poster hash: 51d38...dfd

Priceless!! :skratte::skratte::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

I dag har jeg lært at jeg ikke har oppdragelse siden jeg ikke gidder og snakke med telefonselgere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lært at...

Du har kun rett til å være stolt av kroppen og utseendet ditt, hvis alt er naturlig. Har du en evt. operajon bak deg, ja da er du ingenting annet enn fake og overfladisk :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at...

Du har kun rett til å være stolt av kroppen og utseendet ditt, hvis alt er naturlig. Har du en evt. operajon bak deg, ja da er du ingenting annet enn fake og overfladisk :)

Hva slags operasjon er det snakk om? Blindtarmen?

Anonymous poster hash: 51d38...dfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags operasjon er det snakk om? Blindtarmen?

Anonymous poster hash: 51d38...dfd

Ble kanskje litt lite utfyllende. Nei, hehe. Snakker om kosmetiske inngrep :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at hvis man skal diskreditere meningsmotstandere finnes det tre greie måter å gjøre det på:

1) be dem skjerpe seg

2) be dem roe seg

3) gi dem en psykiatrisk diagnose



Anonymous poster hash: 91e2a...f3c
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at hvis man skal diskreditere meningsmotstandere finnes det tre greie måter å gjøre det på:

1) be dem skjerpe seg

2) be dem roe seg

3) gi dem en psykiatrisk diagnose

Anonymous poster hash: 91e2a...f3c

:laugh::laugh:

Anonymous poster hash: 0c33b...0b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble kanskje litt lite utfyllende. Nei, hehe. Snakker om kosmetiske inngrep :)

Er du stolt av at du har tatt kosmetiske inngrep? Det er jo ikke du selv som har operert deg, da får du heller være stolt av kirurgen.

Anonymous poster hash: 51d38...dfd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du stolt av at du har tatt kosmetiske inngrep? Det er jo ikke du selv som har operert deg, da får du heller være stolt av kirurgen.

Anonymous poster hash: 51d38...dfd

Din kvelurant.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du stolt av at du har tatt kosmetiske inngrep? Det er jo ikke du selv som har operert deg, da får du heller være stolt av kirurgen.

Anonymous poster hash: 51d38...dfd

Har man ikke lov til å være fornøyd med kroppen sin selv om man har fått en kosmetisk operasjon?

Gud så trangsynt…

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man ikke lov til å være fornøyd med kroppen sin selv om man har fått en kosmetisk operasjon?

Gud så trangsynt…

Ikke bland Gud inn i det her, da. Gud skapte deg slik du ble født. Vil du være stolt av operasjonene dine så får du jo bare være det.

Anonymous poster hash: 51d38...dfd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har lært at folk som jobber i butikk og lignende serviceyrker har lite humor, forventer at kunder skal forstå alle detaljer ved jobben deres og føler at det verste noen kan gjøre er å ikke gjengjelde smil/si hei/småprate, for da faller deres verden i grus.

Anonymous poster hash: a87de...3dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bland Gud inn i det her, da. Gud skapte deg slik du ble født. Vil du være stolt av operasjonene dine så får du jo bare være det.

Anonymous poster hash: 51d38...dfd

Aldri sagt at jeg så veldig stolt av det, bare at jeg er fornøyd med kroppen min til tross for en operasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man ikke lov til å være fornøyd med kroppen sin selv om man har fått en kosmetisk operasjon?

Gud så trangsynt…

Troll. Kjeder du deg i dag?

Anonymous poster hash: 91e2a...f3c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager Lemon-aid, jeg siterte feil person.



Anonymous poster hash: 91e2a...f3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...