Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden


Zealuu

Anbefalte innlegg

Jenter sitter ikke på fanget til venninner som tisser. Dog går de på do sammen når de er fulle.

Anonymous poster hash: aa78e...2f9

Litt synd egentlig, fordi da kunne de bli dobbelt så fort ferdige...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blubberella

At dersom man skal delta i en diskusjon er det veldig viktig å vise bare sånn passe engasjement for ellers blir man beskyldt for å ta det alt for tungt/personlig/alvorlig :rolleyes:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At dersom man skal delta i en diskusjon er det veldig viktig å vise bare sånn passe engasjement for ellers blir man beskyldt for å ta det alt for tungt/personlig/alvorlig :rolleyes:

Ganske riktig. Verdens Helseorganisasjon burde liste opp Hykleri som et universelt fenomen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag har jeg lært at det finnes en KG-elite som ruler hele kg. disse kontrollerer også hvilke nye brukere som kommer seg opp og frem her inne og antall plusser som blir delt ut. det er disse som har bestemt at AB skal utfryses. Og når man først er inne i den da kan man bli borte fra kg i lang,lang tid og fortsatt beholde sin plass. så once ur in, ur in. litt som mafia'n :smoke:



Anonymous poster hash: c3228...8c0
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag har jeg lært at det finnes en KG-elite som ruler hele kg. disse kontrollerer også hvilke nye brukere som kommer seg opp og frem her inne og antall plusser som blir delt ut. det er disse som har bestemt at AB skal utfryses. Og når man først er inne i den da kan man bli borte fra kg i lang,lang tid og fortsatt beholde sin plass. så once ur in, ur in. litt som mafia'n :smoke:

Anonymous poster hash: c3228...8c0

Haha jeg tenkte på det der her om dagen. Virker som det er en gruppe. Og når disse først diskuterer noe og man prøver å si imot, ja da har man plutselig 15 varsler der alle sier deg i mot og kaller deg div.

Er ikke bare LITT som mafian, det ER mafian.

Anonymous poster hash: 286a8...ac2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At vi må takke psykopater. Dette fordi psykopater ofte har mye status og ofte har gode jobber innen politikk, finans osv.

At vi er de følelsesløse som prøver å komme oss unna psykopaten, men ikke psykopaten selv som "ikke kan noe for det at de er slik".



Anonymous poster hash: 60b38...38f
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At alt som er usunt smaker papp.

Det er skremmende mange KG`ere som faktisk har smakt papp ja :overrasket:

I og med at de sammenlikner matvarer med det mener jeg..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skremmende mange KG`ere som faktisk har smakt papp ja :overrasket:

I og med at de sammenlikner matvarer med det mener jeg..

Jeg har faktisk smakt papp. Da jeg var liten pleide faren min å kjøpe Juicy Fruit, og jeg mener å huske at i pakkene var det en flat pappbit i samme størrelse som tyggisene. Jeg måtte selvsagt smake på den. Det var ingen stor gastronomisk opplevelse.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag har jeg lært at det finnes en KG-elite som ruler hele kg. disse kontrollerer også hvilke nye brukere som kommer seg opp og frem her inne og antall plusser som blir delt ut. det er disse som har bestemt at AB skal utfryses. Og når man først er inne i den da kan man bli borte fra kg i lang,lang tid og fortsatt beholde sin plass. så once ur in, ur in. litt som mafia'n :smoke:

Anonymous poster hash: c3228...8c0

haha hæ? :fnise:

Anonymous poster hash: d6d13...fcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skremmende mange KG`ere som faktisk har smakt papp ja :overrasket:

I og med at de sammenlikner matvarer med det mener jeg..

Papp og papir er helt kurant det, tar hellee den enn paprika og løk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstod noe nytt idag. Hvis man er under 14, ikke har noe å si eller er tom for gode argumenter: påpek skrivefeil!

Anonymous poster hash: c3228...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag har jeg lært at det finnes en KG-elite som ruler hele kg. disse kontrollerer også hvilke nye brukere som kommer seg opp og frem her inne og antall plusser som blir delt ut. det er disse som har bestemt at AB skal utfryses. Og når man først er inne i den da kan man bli borte fra kg i lang,lang tid og fortsatt beholde sin plass. så once ur in, ur in. litt som mafia'n :smoke:

Anonymous poster hash: c3228...8c0

And once the mob wants you dead, they want you dead.

Med andre ord: Vil de ha deg vekk som bruker på Kg, så får de deg vekk fra Kg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

And once the mob wants you dead, they want you dead.

Med andre ord: Vil de ha deg vekk som bruker på Kg, så får de deg vekk fra Kg.

Erfaring eller trussel :0 ?

Anonymous poster hash: c3228...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lært at man kan være "utadvendt introvert". Tenk, her har jeg gått rundt i minst 20 år og trodd at de to ordene var antonymer, som om det skulle eksistert en slags skala, med to ytterpunkter, hvor folk kunne plassere seg selv ut ifra hva de kjente seg best igjen i. Jeg så liksom for meg at folk kunne ha forskjellige personligheter, egenskaper, utfordringer og interesser, selv om de hadde enkelte fellestrekk når de lå i samme ende av denne innbilte skalaen.

Glad jeg bare er en klassisk introvert. Det høres rett og slett hakket for komplisert ut å måtte organisere sosial alenetid :jolie:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At alle kvinner bør nærmest si unnskyld til enhver man for deres eksistens. Eneste kvinner gjør er å være kravstore, sutrete og kjeftete. Det er hardt å være mann i en verden, der et eksisterer kvinner.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lært at man kan være "utadvendt introvert". Tenk, her har jeg gått rundt i minst 20 år og trodd at de to ordene var antonymer, som om det skulle eksistert en slags skala, med to ytterpunkter, hvor folk kunne plassere seg selv ut ifra hva de kjente seg best igjen i. Jeg så liksom for meg at folk kunne ha forskjellige personligheter, egenskaper, utfordringer og interesser, selv om de hadde enkelte fellestrekk når de lå i samme ende av denne innbilte skalaen.

Glad jeg bare er en klassisk introvert. Det høres rett og slett hakket for komplisert ut å måtte organisere sosial alenetid :jolie:

Les :)

http://www.nrk.no/ytring/ekstroverte-ikke-alltid-utadvendte-1.11846907

Anonymous poster hash: 91e2a...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for link. Det står mye fornuftig og sant der :)

Nå er vel dessverre ikke dette rett tråd for videre diskusjon, så jeg nøyer meg med å si at jeg fortsatt forholder meg til skalaen "innadvendt/introvert - ambivert - utadvendt/ekstrovert". En utadvendt introvert er mest sannsynlig en introvert som har skapt seg en persona for å lykkes bedre i arbeidslivet (evt. en person som ikke helt har forstått at man kan ha glede av menneskelig kontakt, og at man ikke trenger å være sjenert eller mutt, selv om man er introvert).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...