Gå til innhold

Utålmodighetsboka!

Zia

Anbefalte innlegg

For en god plan dere har :jepp::klem:

:Nikke: Det synes jeg også!

:rødme:

:helen: Dere får suge på dere all babystøven eg har nå :strix: :strix: :strix: Krysser alt for dere nå!

*suger til meg babystøv som en gal kvinne* :bond:

Gleder deles og blir dobbelt så store, så da deler jeg litt

*****BABYSTØV*****

med dere, jeg også! Så håper jeg det blir mange i månedsklubben september!

:duskedame:

:hoppe: Enda mere babystøv! :strix:

Innom å grabber til meg babystøv :rulle:....tar bare litt nå siden det er så tidlig så kommer jeg innom om litt og drar med meg litt mer om det er noe igjen :rødme:

Og ikke minst :duskedame::strix: for septemberklubben.

Fornuftig synes jeg :Nikke: Her må man stjele babystøv etter beste evne :fnise:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå vil jeg ha deg med Zia!!!

*****BABYSTØV***** *****BABYSTØV***** *****BABYSTØV***** *****BABYSTØV***** *****BABYSTØV***** *****BABYSTØV***** *****BABYSTØV***** *****BABYSTØV***** *****BABYSTØV*****

SÅNN! :Hehe:

:hoppe: Takk for overdose med babystøv! :jepp:

Og :klem: for at du vil ha med meg i gravide-gjengen! Jeg vil gjerne være med jeg og - håper jeg kan melde meg inn sånn medio januar 2010 en gang... :sjenert:

Hei Hei Zia:)

Det er definitivt tanta mi som har dukket opp her i gård'n.. :( Så da ligger vi ganske så likt ift syklustid. Du fikk TR dagen før meg bare.. Har jo litt lenger syklus enn deg, men håper virkelig syklusen denne gangen blir kortere enn 54 dager!

:klemmer: Kjedelig at det virkelig er tanta. Men moro at vi ligger ganske likt da. Syklusen blir sikkert kortere denne gangen skal du se :jepp:

Håper at vi alle kan få en liten spire snart - det er jo rett og slett for trist at man ikke skal få det når man så gjerne vil :snurt:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre ikke så mye babystøv å strø rundt meg med lenger, men du kan få litt babygulp ;)

:ler:

Babygulp må jo i grunnen være ENDA mere lønnsomt enn babystøv skulle man tro? :klø:

Jeg takker ja uansett jeg, tar ikke sjansen på å si nei :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i grunnen inne i den kjedeligste perioden av syklusen nå - særlig når man har litt lengre sykluser som jeg ser ut til å ha. Fra tanta er borte til ventet EL er det jo minst to uker (!) - er ALT for lenge å gå å vente på at man faktisk kan PRØVE :roll: Iallfall når man er så tolmodig som jeg er :fnise:

ENIG!!!! Akkurat det samme gjelder meg!! Det er en veldig kjedelig periode...

Jeg vil forresten også veldig gjerne være med i septemberklubben!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på at den tida er litt kjedelig, ikke noe å forvente eller symptomer å kjenne på :fnise:

Men samtidig så får man slappet litt av, blir litt sliten av alle forventningene og forhåpningene, og ikke minst nedturene :sukk:

Vi får håpe at september-klubben blir en stoooor en :jepp:

Prata forresten med ei venninne som har vært gravid tre ganger, og hun ble gravid i jula alle tre gangene, så hun trodde hun bare var fertil i den tida! :fnise:

Kanskje det er slik for flere, at man slapper mer av da :sjenert:

Får håpe det! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ENIG!!!! Akkurat det samme gjelder meg!! Det er en veldig kjedelig periode...

Jeg vil forresten også veldig gjerne være med i septemberklubben!! :jepp:

Heldigvis går tiden litt raskere denne syklusen siden det er jul og nyttår midt i - da skjer det litt mer enn ellers :jepp:

Du er notert med i septemberklubben. Blir reneste babyboomen dette jo - det er jo ikke lov til å trekke seg :fnise:

Da er Cypress, Frkhøne, Nathalia, Luna-Jenta, Kenghuru og Smaragd påmeldt. Buffy er i tenkeboksen noen dager til :lur:

Jeg er med på at den tida er litt kjedelig, ikke noe å forvente eller symptomer å kjenne på :fnise:

Men samtidig så får man slappet litt av, blir litt sliten av alle forventningene og forhåpningene, og ikke minst nedturene :sukk:

Vi får håpe at september-klubben blir en stoooor en :jepp:

Prata forresten med ei venninne som har vært gravid tre ganger, og hun ble gravid i jula alle tre gangene, så hun trodde hun bare var fertil i den tida! :fnise:

Kanskje det er slik for flere, at man slapper mer av da :sjenert:

Får håpe det! :jepp:

Om venninnen din sin teori stemmer ligger vi godt ann til stort oppmøte i septemberklubben :fnise:

Jeg kan godt tenke meg at det er deilig med en lengre friperiode når man har holdt på en tid som prøver. Men så lenge man er såpass fersk i gamet som jeg er, så er man bare OVERKLAR for å få to blå :rødme: To-tre uker fra TR til EL virker jo om et halvt liv :dåne: Har jo ikke tid til slikt når man helst skulle vært :gravid: i går :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre ikke så mye babystøv å strø rundt meg med lenger, men du kan få litt babygulp ;)

Babygulp faktisk :fnise:

Får rulle meg litt i det og se om det gjør susen ;) , alt babystøvet de siste 21 mnd har jo ikke hjulpet meg :sjenert:

Håper du får en fin kveld Zia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babygulp faktisk :fnise:

Får rulle meg litt i det og se om det gjør susen ;) , alt babystøvet de siste 21 mnd har jo ikke hjulpet meg :sjenert:

Håper du får en fin kveld Zia

Hmm, jeg ser poenget ditt - spørs om man trenger en kombinasjon av babystøv og babygulp? :klø:

Kanskje snart like greit å bare satse på at det ordner seg the old fashioned way? :fnise:

Håper du har en fin kveld og :klemmer:

I dag har forresten jeg og mannen vært i skogen og :tre:, og nå står det ferdig :tree::hjerte:

Litt tidlig kanskje, men siden vi ikke blir hjemme så mye i julen, så var det like greit å sette det opp nå, så får vi litt glede av det.

Det ble iallfall veldig koselig - begynt å få skikkelig julestemning nå :rødme: Satser på at det gir uttelling i form av en julebaby :ler:

Fikk nok en babylagings-relatert pakke i posten i dag også; nytt termometer, med to desimaler, og litt mer stabilt enn det gamle (iallfall håper jeg det :sjenert:). Gleder meg til å få testet det ut - håper kurven min ser litt mer jevn ut og blir lettere å lese :jepp:

I tillegg fikk jeg ENDA flere EL-tester (må jo liksom fylle opp "kvoten" så jeg slipper å betale frakt :ler:). Så nå har jeg faktisk en skuff full av ymse tester :lol::Hehe:

Jaja, er man prøver, så er man prøver :Nikke:

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har forresten jeg og mannen vært i skogen og :tre:, og nå står det ferdig :tree::hjerte:

Litt tidlig kanskje, men siden vi ikke blir hjemme så mye i julen, så var det like greit å sette det opp nå, så får vi litt glede av det.

Det ble iallfall veldig koselig - begynt å få skikkelig julestemning nå :rødme: Satser på at det gir uttelling i form av en julebaby :ler:

Fikk nok en babylagings-relatert pakke i posten i dag også; nytt termometer, med to desimaler, og litt mer stabilt enn det gamle (iallfall håper jeg det :sjenert:). Gleder meg til å få testet det ut - håper kurven min ser litt mer jevn ut og blir lettere å lese :jepp:

I tillegg fikk jeg ENDA flere EL-tester (må jo liksom fylle opp "kvoten" så jeg slipper å betale frakt :ler:). Så nå har jeg faktisk en skuff full av ymse tester :lol::Hehe:

Jaja, er man prøver, så er man prøver :Nikke:

:goodbye:

Så koselig med pyntet juletre :jepp:

Hogget dere det forresten i dag, og tok det rett i stua? Tror trær skal gradvis vennes til varmen over ett døgn eller to i en garasje/kjeller, ellers kan dere vere uheldige at det får sjokk, og da mister det mye nåler...Bare nevner det, i tilfelle dere ikke visste det... :sjenert:

Er det det runde blå termometeret du har kjøpt også?

Jeg er veldig førnøyd med det. Den ledningen er superpraktisk, og så er det så greit at en kan slå av lyden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så koselig å få juletreet på plass! Her i stua er det ikke så mye julepynt siden vi nesten nettopp har flyttet inn og skal reise bort i julen... MEN får litt lyst til å ta frem litt mere julepynt når jeg leste innlegget ditt :nisse:

Vi håper også på at juleferien kanskje gir uttelling i en spire, men siden vi skal være litt på hver vår kant i julen så er sjansene små for å lykkes, men nytt år = nye muligheter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med pyntet juletre :jepp:

Hogget dere det forresten i dag, og tok det rett i stua? Tror trær skal gradvis vennes til varmen over ett døgn eller to i en garasje/kjeller, ellers kan dere vere uheldige at det får sjokk, og da mister det mye nåler...Bare nevner det, i tilfelle dere ikke visste det... :sjenert:

Er det det runde blå termometeret du har kjøpt også?

Jeg er veldig førnøyd med det. Den ledningen er superpraktisk, og så er det så greit at en kan slå av lyden! :)

Har lest at juletrær helst gradvis skal tilvennes varmen ja, men vi gadd ikke vente, så tar det som et eksperiment - mulig vi kommer til å angre :fnise:

Men takk for tipset :jepp:

Det er det runde blå termometeret jeg har kjøpt ja. Veldig kjekt at man kan skru av og på lyd/lys, og at det er lang ledning så man kan følge med på tempen, som du sier.

Det som var litt dumt var at det ikke er lys i displayet, så jeg kommer ikke til å ha sjans til å se tempen i morgen-mørket :filer: Får bare stole på at den blir tatt korrekt, og så heller sjekke når jeg er våken nok til at jeg orker å skru på lyset :ler:

Hei!

Så koselig å få juletreet på plass! Her i stua er det ikke så mye julepynt siden vi nesten nettopp har flyttet inn og skal reise bort i julen... MEN får litt lyst til å ta frem litt mere julepynt når jeg leste innlegget ditt :nisse:

Vi håper også på at juleferien kanskje gir uttelling i en spire, men siden vi skal være litt på hver vår kant i julen så er sjansene små for å lykkes, men nytt år = nye muligheter!!

Det ble veldig koselig julestemning her altså :nisse: Så anbefaler å finne frem litt julepynt - er jo ikke så mye som skal til før det blir koselig. Noen julestjerner og røde telysestaker gjør underverker bare det :Nikke:

Er litt redd for at jeg skal få EL litt tidligere enn ventet, for da kommer ikke vi heller til å få optimal prøving denne syklusen, men sjanser på at det går bra. Krysser fingrene for at det ordner seg for dere også :tommelopp:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med julepynting! Vi tok også en litt tidlig pynting i år siden vi reiser bort hele romjulen og ikke skal være her på julaften heller.

Tror jeg også må få skaffet meg det termometeret :sjenert::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt med :tree::)

Vi har kjøpt tre for første gang i år. Men har ikke pyntet det enda, da vi overtar huset vårt i dag...

Mannen mente at når en kom i hus, måtte en ha juletre! Helt enig.

Ønsker deg en fin dag, Zia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren så effektiv jeg har vært på jobb hittil i dag :dåne:

På tide å sørge for at det ikke fortsetter ut dagen nå :ler:

Neida, fra spøk til alvor så er det megahektisk på jobb om dagen, og nå er det jo bare noen få arbeidsdager igjen, så egentlig burde jeg jobbe som en gal. Men jeg er bare så lei og klar for ferie nå :roll:

Så koselig med julepynting! Vi tok også en litt tidlig pynting i år siden vi reiser bort hele romjulen og ikke skal være her på julaften heller.

Tror jeg også må få skaffet meg det termometeret :sjenert::grine:

Så bra at vi ikke er alene med tidlig pynting :jepp: Synes førjulstiden er så koselig, så helt greit for meg å pynte litt smått alt fra først søndag i advendt :Nikke:

Termometer må du få deg - det ser ut til å virke veldig bra, med unntak av manglende lys som nevnt. Passer dårlig når man er så nysgjerrig som meg og helst vil vite tempen med en gang! :fnise:

Så kjekt med :tree::)

Vi har kjøpt tre for første gang i år. Men har ikke pyntet det enda, da vi overtar huset vårt i dag...

Mannen mente at når en kom i hus, måtte en ha juletre! Helt enig.

Ønsker deg en fin dag, Zia!

:hoppe: Så koselig med juletre for første gang! Blir mektig imponert om dere rekker å pynte treet før jul om dere først overtar huset i dag :overrasket::pls:

Forøvrig spennende med nytt hus da - gratulerer og lykke til med overtagelsen - det er kjempestas og endelig kunne ta en skikkelig kikk og begynne arbeidet med innflytting :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det runde blå termometeret jeg har kjøpt ja. Veldig kjekt at man kan skru av og på lyd/lys, og at det er lang ledning så man kan følge med på tempen, som du sier.

Det som var litt dumt var at det ikke er lys i displayet, så jeg kommer ikke til å ha sjans til å se tempen i morgen-mørket :filer: Får bare stole på at den blir tatt korrekt, og så heller sjekke når jeg er våken nok til at jeg orker å skru på lyset :ler:

Er litt redd for at jeg skal få EL litt tidligere enn ventet, for da kommer ikke vi heller til å få optimal prøving denne syklusen, men sjanser på at det går bra. Krysser fingrene for at det ordner seg for dere også :tommelopp:

Ja, jeg også savner lys i displayet, men hva kan man vel vente for lusne 139 kroner... :fnise:

Jeg trykker bare på telefonen min jeg, så blir det nok lys til å lese av med èn gang... :lur:

Er ikke mannen hjemme da, siden du tror dere ikke får prøvt skikkelig om EL kommer litt tidlig?

(leser i så mange bøker, at jeg klarer ikke å huske så mange detaljer fra hver..) :klø:

Ordne seg skal det vel gjøre etterhvert får vi tro! Er bare i PP1 enda.

Men jeg må nå innrømme at akkurat nå så håper jeg på at et bittelite befruktet egg driver å leter rundt inni her, etter en lun og varm plass å vokse på.... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, jeg også savner lys i displayet, men hva kan man vel vente for lusne 139 kroner... :fnise:

Jeg trykker bare på telefonen min jeg, så blir det nok lys til å lese av med èn gang... :lur:

Lærte fort det telefontrikset for å få lys ja :fnise:

I dag har jeg og mannen kost oss inne, borte fra alt førjulsstresset ute - veldig koselig :hjerte:

Vi har laget diverse jule-godis og bare kost oss (gleder meg til å smake :jepp:), så nå skal vi straks igang med lørdagsmåltidet og se en film utpå kvelden. Stor bedre blir det ikke :nigo::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for klemmen Icechick - veldig koselig med besøk :jepp:

Dag 9 av syklusen nå - synes det har gått ganske fort hittil :Nikke: Forrige syklus var jo EL en liten uke før jeg ventet, så om den kommer før denne gangen også så må jeg vel kanskje begynne å teste litt snart for sikkerhets skyld :klø: Forrige gang begynte jeg ikke å teste før kroppen ga spesielle tegn som økt sekret og en haug med kviser (:sur:) - kan jo vente på det nå og, men ikke sikkert det kommer slike forvarslet denne gangen :riste:

Vil jo gjerne vite sånn ca når EL-tid er for å lære syklusen bedre å kjenne også, ikke bare for at vi skal :humpe: for å treffe liksom... :sjenert:

Jaja, får vurdere å fyre av noen tester til uken :fnise: I mellomtiden får jeg bare kose meg med mannen og juleforberedelser :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne mnd vi traff hadde vi sex annen hver dag fra tanta dro og til EL tid...så var det hver dag de 4 dagene som det kunne vært EL! Ikke så dumt å kjøre litt på forhånd.....fant ut at eg mest sannsynlig ble gravid siste dagen av mulig EL, så eg regna EL en dag for tidlig. Fleste sier at man nesten alltid tar feil av EL dagen......vet ikke eg...

blir spennende fremover Zia :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...