Gå til innhold

Hormonella

Ambriel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den var skikkelig fin ja :jepp:

Hvor selger de slike?

Det går nok bare bra til eksamen skal du se :klem:

H&M i mammaavdelingen :biggrin:

Jeg krysser fingrene for at jeg står! Jeg må stå, fpr jeg orker ikke ta den om igjen til våren :/

Hvordan går det med kvalmen din? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder den i sjakk med reisesyketabletter nå når jeg er sykemeldt :Nikke: Men klarer ikke å bruke dem på jobb for jeg blir så trøtt... :sukk:

Så skal jeg komme meg ned til legen å få sjekket om jeg har en bihulebetennelse.. jeg har sånn trykk i hodet...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamen går nok strålende! Og feil yrke er det nok ikke, tror ingen koser seg når de må pugge slike ord ;)

Håper du har en fin mandag! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei av å være kvalm/uggen, lei av å ha hodepine, lei av å føle meg dårlig, lei av å tenke, lei av å lese, lei av alt! :sur: Tror jeg begynner å bli syk, halsen er fortsatt vondt og hele kroppen er sliten og småvarm :sukk: Det klør i halsen slik at jeg hoster til jeg nesten brekker meg, også blir jeg skikkelig kvalm... Jadda, lenge leve såkalte lykkelige omstendigheter :rolleyes:

Men til gjengjeld så tror jeg kanskje muligens at jeg kjente et bittelite dump i magen min idag, som kan ha vært babyen :rødme: det er veldig tidlig, men legen min sa jeg kunne kjenne liv rundt uke 15, så det er jo ikke umulig at det var det jeg kjente :rødme:

:tree::nisselue: 1 uke og 1 dag til en etterlengtet juleferie! :nisselue::tree:

Håper du har hatt en fin mandag, serenity :klemmer:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er ingen god dag :sukk: Helt grøtete oppi hodet, halsen er ekkel og småsår, øynene renner og kroppen er helt utslitt :sukk: Ingen feber foreløpig, håper den fortsetter å holde seg unna.. Kjennes ut som om kvalmen sitter i svelget og at jeg skal spy hver gang jeg hoster :sukk:

F&"% i H"¤#&%¤ :kjefte: Hvorfor må dette komme midt oppi eksamenstida, som om kvalmen og hodepinen ikke motarbeidet lesinga nok!!

Tror jeg skal sove litt jeg før jeg prøver å ta fatt på hjertet og lungene, som jeg skal prøve å komme meg gjennom idag :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest stearinpikken

Hurra for babybump i magen :D

Ikke så greit derimot når du er syk :( Gravideplager, syk og eksamen. Jeg synes synd på deg :klemmer:

Har du 1 eksamen eller flere? Beklager hvis du har sagt det, da er jeg bare sløv :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sovet et par timer, men føler ikke det hjalp så mye... Kjenner jeg gleder meg til mamma kommer hjem og skal lage god varm middag :sjenert:

Pikken: Jeg har bare 1 eksamen nå til jul, men det er mer enn nok å lese til :sukk:

Håper alt er bra med deg? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen idag er bedre enn den var igår. Hodet er mer opplagt selv om kroppen fortsatt er slapp... Har kommet meg gjennom hjertet og straks ferdig med lungene i anatomien... Så ikveld eller i morgen skal jeg ta fatt på fordøyelsen, nyrene og huden... så har jeg vært gjennom det meste av pensum i anatomien. Da gjenstår bare puggingen og å lese om infeksjonsforebygging... :sukk:

Skal egentlig på jobb på lørdag, men lurer på om jeg heller skal holde meg hjemme, slik at jeg blir helt frisk til eksamen, også får jeg faktisk gjort endel pugging på de timene... Hmmm hmmm hmmm... Får se hvordan jeg ligger ann på fredag :)

Om 1 uke så har jeg juleferie!!! Jeg gleder, gleder, gleder meg :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15+3 :hjerte: Tida flyr! :sprettoy:

Ble ingen jobb idag, ringte igår og sa at formen ikke var helt god. Glad for det idag, for jeg har nesten ikke fått i meg noe mat, det snur bare nede i magesekken og prøver å komme opp igjen :sukk:

Må prøve å være enda mer effektiv med lesinga, men alt står så utrolig komplisert i de bøkene, også er det så mange forskjellige ord, og de fleste er på latinsk! :rolleyes: Blir vel til at jeg sitter på nett i morgen og leser wikipedia-versjonen av alt istedet :sjenert:

Ligger å tenker litt på UL i januar, og jeg gleder meg sånn :hoppe: Håper h*n vil vise seg frem, for mamma og meg planlegger shopping dagen etter siden vi begge har fri, også er det jo januarsalg :biggrin: Glad jeg skal ha mamma med meg på UL, hvis ikke hadde det blitt til at jeg måttet gå alene... Snille mammaen min :hjerte:

Bestis reiser til Usa neste mandag, hun var oppe hos meg en liten tur igår og hentet julegavene sine :) Jeg får min på nyåret for jeg har ønsket meg noe gøy fra Usa og NY :biggrin: Også sendte jeg med henne mine resterende dollar fra i sommer, så hun skal kjøpe babyklær og babyting :biggrin: Får vel en del amerikanske babyting når det nærmer seg sommeren også, hvertfall så kommer min stemor til å få en handleliste når det begynner å nærme seg :sjenert: De har masse masse merkeklær til baby og små barn der, til prisen av hva H&M koster her i Norge! Kjenner det kribler i fingrene etter å starte på barnerommet. Sette opp seng, kommode, stellebord, vaske klær og putte i skuffer... Åååå :strix: Ambi gleder seg :rødme:

Jeg er ikke i så mange dagbøker for tiden, har liksom ikke så mye tid til nett pga eksamen... men jeg kommer sterkere tilbake etter tirsdag! Skal forresten til frisøren på onsdag, blir spennende og deilig!

Så selv om jeg er max stressa pga eksamen, så er jeg lykkelig! Endelig begynner de lykkelige omstendighetene å melde seg, på tross av kvalmen :biggrin: Slapper av når jeg vet jeg kan ta 1 års permisjon, jeg vet at alt ordner seg og at jeg har så mye støtte som jeg har i mamma :hjerte:

Også er det snart jul! :tree:

Ha en god helg, mine utrolig søte KG-jenter! :kose::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jublet nok bittelitt for tidlig :sukk: Kvalmen gav seg ikke så jeg tok en reisesyketablett ihåp om at det skulle gi seg litt, men *poff* så var Ambi i drømmeland, i 4 timer :sjenert: Føler meg bare ekkel og elendig! :(

Synes kvalmen kan gå å henge seg selv nå jeg :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
****BØ****

Prøvde å skremme vekk kvalmen.... hjalp det? :klem:

Ååw, du er jo verdens søteste da :klemmer:

Tok en reisesyketablett til jeg, kjenner den virker litt nå :)

planen er å ta en sånn før eksamen på tirsdag, men så bli jo spørsmålet om jeg sovner under eksamen da :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke tatt en slik tablett før eksamen, men det er for at jeg blir så syykt trøtte av de. Ville heller ha begynt med ingefærtabletter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke tatt en slik tablett før eksamen, men det er for at jeg blir så syykt trøtte av de. Ville heller ha begynt med ingefærtabletter.

Det er problemet mitt også, borte i flere timer etterpå jeg :sukk:

Ingefærtabletter får jeg skikkelig mageknip av, så det er ikke noe bra det heller :/

Skal ringe legekontoret i morgen og spørre om en time hos legen.. Vært utrolig kvalm og brekt meg i hele dag, så har stort sett sovet idag også :sukk: Orker ikke ha det slik som dette lengre, knakk helt sammen idag og bare gråt og gråt, for jeg er så j****** sliten og lei av å være kvalm og ha vondt i hodet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får mageknip av ingefærtablettene ja. Det hadde jo jeg glemt.

Søk etter kjærringråd. Finnes mange gode råd og tips :jepp:

Skjønner at det er tøft å gå rundt å være kvalm hele tiden.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...