honning Skrevet 26. november 2009 #141 Del Skrevet 26. november 2009 Hei Blåmor. Dette var trist å lese, og det er absolutt tungt å få en sånn beskjed. Det er umulig å ikke begynne å gråte da :troeste: Det tar litt tid å fordøye, men det er som Luna-jenta sier mulig å få hjelp, og snart får dere vite mer om prosessen videre og har noe konkret å se fram til. Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rubie Skrevet 26. november 2009 #142 Del Skrevet 26. november 2009 Hei. Har ikke vært her før, men kjenner meg igjen i mye av det du skriver. Jeg tror nok at det blir prøverør for oss også til slutt, men jeg er ikke helt klar for det enda. Lykke til videre. Håper det er greit hvis jeg følger med på veien og leser litt her innimellom... Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 27. november 2009 Forfatter #143 Del Skrevet 27. november 2009 Igjen, jeg kan ikke annet enn takke for alle hilsninger - dere er helt supre og det er så godt å vite at jeg har dere jeg kan klage til og snakke med, og dere skjønner akkurat hvordan jeg har det. Kjære rubie: Her er du hjertelig velkommen til å lese alt du vil, vi er nok ganske likt i prosessen. Kjenner meg igjen i tanken med å ikke være klar, men samtidig vil jeg ikke vente lenger, så selv om det er et stort steg å ta - å innse at vi faktisk må ha mer hjelp enn vi trodde - så må vi bare gjøre det. Men det er jo veldig viktig at du og mannen din gjør det akkurat når dere er klare for det, og hvis det betyr å vente litt, så gjør dere det. Det er ingen liten beslutning å ta akkurat! Her begynner sjokket å legge seg litt, men som jeg sa til Blåmann i går; jeg må rett og slett tenke en del på det for å bli vant til tanken, for med det tempo det er her i gården om dagen, så er jeg redd jeg bare fortrenger det hele og gir meg selv et stort sjokk den dagen vi skal i gang. Vi må også forberede oss på lange ventetider, og at det er en god sjanse for at det faktisk ikke klaffer første gangen. Time hos legen om to uker, han hadde selvfølgelig masse ledig akkurat de tre dagene jeg ikke har mulighet neste uke. Men når det likevel er så tett oppunder jul, så er vel sjansen minimal for at vi i det hele tatt kommer i gang med noe, så da går det greit å vente. Han var i alle fall veldig positiv til at dette skulle vi klare, og skulle hjelpe oss med å ta kontakt med aktuelle steder etc. Vi får ønske oss penger til jul i stedet, og begynne å spare. Huskjøp kan vi nok utsette en stund, jeg tror det blir vel mye med å kjøpe hus og drive med dette samtidig, både psykisk og kostnadsmessig. Vi skal uansett en tur i banken i dag for å finne ut ny smertegrense etter at inntektene har endret seg siden sist vi kjøpte (heldigvis rette veien). Oslo til helgen, det tror jeg blir koselig. Tenke på noe annet. Men først er det en hel del jobb som skal gjøres, så det er vel bare å sette i gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. november 2009 #144 Del Skrevet 27. november 2009 Ha en fin helg i oslo, kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 27. november 2009 #145 Del Skrevet 27. november 2009 Gooood helg, Blåmor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 29. november 2009 #146 Del Skrevet 29. november 2009 Uff så trist å lese om brevet Vet ikke helt hva jeg kan si annet enn dere fortjener et barn mer enn mange andre som blir gravide. Som du nevnte de i fylla og de som tar det bort fordi det ikke var ønsket En dag ER det deres tur og da skal jeg være her å rope i glede Da kommer jeg til å bli sååå glad på deres vegne for dere har virkelig fortjent det Mange varme fra sør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 6. desember 2009 #147 Del Skrevet 6. desember 2009 Innom og snoker litt, og ser at du har fått en veldig trist beskjed nettopp. Men som de andre her sier så bor vi jo i Norge i 2009, og løpet er overhodet ikke kjørt for dere. Det krever mer arbeid, mer penger og mye mer tid, men tenk så heldig barnet deres er, som får lov til å bli født inn i en familie som ønsker det så inderlig! Kommer til å se innom her jenvlig, ønsker dere lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. desember 2009 #148 Del Skrevet 6. desember 2009 Innom for å hilse på Håper du har det bedre nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 7. desember 2009 #149 Del Skrevet 7. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #150 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg er overveldet av gode tanker og varme klemmer fra dere - tusen takk! Dere er uvurderlige, faktisk! Det går så ekstremt unna i svingene her om dagen, det er nesten så jeg er redd for at det skal bikke litt over. Jeg er ikke noe annet enn en stor klump med dårlig samvittighet, så man kan si at jula kommer beleilig i alle fall! Det er eksamenstid (forøvrig første i dag med NM i hodepine samtidig), en i dag, en på tirsdag og en rett over jul. Samtidig har jeg en krevende jobb å skjøtte, i tillegg til to småjobber som ikke tar såå mye tid eller krefter, men det skal likevel gjøres. Så er det juleforberedelser som ikke er gjort, venner som skulle vært besøkt, kreftsykdom i familien, en prøverørsprosess som er uklar akkurat nå - kort sagt litt for mye for hodet mitt om dagen. Krysser fingrene for at jeg kommer meg gjennom og ikke får noen større mental eller fysisk reaksjon, det har jeg ikke tid til. Lyspunkt: - skal til lege i morgen for å få henvisning til fertilitetsklinikk for å komme oss inn på venteliste for IVF/ICSI - frisør etter eksamen på tirsdag (har ikke klipt meg siden april ) - sove når jeg kommer hjem fra eks. i dag til dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 10. desember 2009 #151 Del Skrevet 10. desember 2009 Ser ut som om du har nok å henge fingerne i om dagen ja, må passe på å få hvilt deg litt innimellom også da, selvom det ikke er så lett å få plass til hviling i programmet ditt Lykke til hos legen i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #152 Del Skrevet 11. desember 2009 Da har vi vært hos gyn, og det blir Trondheimsturer på oss i 2010. Det vil høyst sannsynlig bli ICSI som er løsningen for oss. Han sa at det var svært liten sjanse for at vi lykkes på egen hånd, men meget gode sjanser for å lykkes med ass. befruktning. Dessverre har det blitt noen misforståelser, jeg skulle egentlig tatt blodprøver forrige uke, og jeg ba Blåmann spesifikt spørre om jeg skulle ta disse, men det gjorde han ikke, som resulterte i at jeg må vente til neste syklus for å få tatt prøvene. Heldigvis trenger jeg ikke vente til CD 22 denne gangen, men CD 3. Da er det bare å krysse fingrene for at mensen oppfører seg og ikke kommer lille julaften før alle helligdagene for eksempel! Da gyn snakket med St Olavs i august var det ingen ventetid, men nå stod det ca 2 mnd på hjemmesidene deres, så det skjer nok lite før i mars/april, men vi gleder oss uansett til å komme i gang! Heldig er jeg som har mange venner i Trondheim i alle fall, nå får jeg endelig besøkt dem Mange tanker midt i eksamenstida, så nå blir det beinhardt fokus til jeg er ferdig på tirsdag. Da skal jeg rett til frisøren og skjemme meg selv bort litt. Kommer sterkere tilbake. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 11. desember 2009 #153 Del Skrevet 11. desember 2009 Så bra dere snart er igang med icsi da Blir spennende tider fremover her nå da Veldig fortjent å skjemme seg bort litt etter eksamen ja, masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 11. desember 2009 #154 Del Skrevet 11. desember 2009 Ser ut som om vi kanskje kommer til å begynne i samme tidsrommet da Jeg må bare bli ferdig med lapen før vi får vite hva som skjer videre.. *utålmodig* God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #155 Del Skrevet 14. desember 2009 Vi krysser fingrene for oss, pusilus! Håper på å være i gang før sommerferien i alle fall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #156 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Hadde et spørsmål, men jeg fant ut svaret. Så...sånn går no dagan! Endret 14. desember 2009 av Blåmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #157 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg skal liksom lese den siste halvtimen før Jakten på kjærligheten. Jadda.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 14. desember 2009 #158 Del Skrevet 14. desember 2009 Masse lykke til med eksamen i morgen, vennen!!! Så bra dere kommer igang med ICSI til våren Gleder meg masse til at du følger etter meg i prosessen, så får vi bare se hvem som kommer i mål først Snart juleferie på deg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. desember 2009 #159 Del Skrevet 14. desember 2009 Lykke til på eksamen i morgen Krysser fingrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 14. desember 2009 #160 Del Skrevet 14. desember 2009 Masse lykke til på eksamen vennen Og kos deg hos frisøren! Jeg skal det selv på onsdag, og jeg gleder meg sånn Håper ventetiden går fort, og at det klaffer fort for dere, det er dere vel fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå