Blåmor Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #1141 Del Skrevet 6. desember 2011 Har ikke kastet opp på noen dager, så det er jo fremgang. Klarer å spise litt. Kvalmen er verst fra jeg står opp til ca 14-15-tida, da bruker det å roe seg litt ned. Andre dager varer det hele dagen, så formen er generelt shabby. I dag har jeg, bank i bordet, ikke vært kvalm ennå, så nyter det til fulle! Skulle bare hatt litt energi så man kanskje hadde orket å gjøre noe. Heldigvis har jeg verdens snilleste mann som ordner opp med alt, og det er godt. Må karre meg til legen for å hente sykemelding, også på NAV for å levere den. Dagens prosjekt. Håper du har en god dag, og takk for alle gode hilsninger her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #1142 Del Skrevet 6. desember 2011 Lykken er når mannen kommer med brødskive med smør og potet. Ikke noe lowcarb her i gården, det går mer i lovecarb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rhubarb Skrevet 7. desember 2011 #1143 Del Skrevet 7. desember 2011 Heisann! Innom og hilser på siden vi er i samme terminklubb Lovecarb var fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #1144 Del Skrevet 7. desember 2011 Velkommen, rhubarb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 8. desember 2011 #1145 Del Skrevet 8. desember 2011 Innom med en ! Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 8. desember 2011 Forfatter #1146 Del Skrevet 8. desember 2011 Lei av sofasliting nå, altså. Formen er fremdeles veldig varierende, men er storfornøyd så lenge jeg får i meg litt mat. Stakkars M er underernært på mammakos, jammen godt han har en flink og snill pappa som ordner opp. I morgen skal vi ha overraskelsesbursdag for svigermor som blir 60, håper virkelig at appetitten bedrer seg til da, det er tross alt karamellpudding til dessert. Jeg elsker å være gift med en kokk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. desember 2011 #1147 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg elsker å være i familie med en kokk, den kokken bor faktisk på din kant av landet Der i huset ser de bare på kjøkkenet og plutselig står de beste rettene på bordet Kjedelig med så varierende form , jeg vet hvordan det er. I dag blir det nudelsuppe på en ellers folketom restaurant Rushet starter kl fem her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #1148 Del Skrevet 12. desember 2011 Åååh, jeg gidder ikke spy mer...........… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 12. desember 2011 #1149 Del Skrevet 12. desember 2011 Håper det gir seg snart vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 12. desember 2011 #1150 Del Skrevet 12. desember 2011 Stooor til deg! Syns virkelig synd på deg som spyr. Det høres utrolig slitsomt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 12. desember 2011 #1151 Del Skrevet 12. desember 2011 Huff, så kjedelig med så mye oppkast. Var du like dårlig i starten da du gikk med M? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 13. desember 2011 Forfatter #1152 Del Skrevet 13. desember 2011 Nei, ikke i nærheten. Kastet opp på morgenen noen dager, og holdt stort sett kvalmen i sjakk med små og hyppige måltider. I går kveld ble det to runder, og en ny så fort jeg stod opp. Sliter med å holde motivasjonen oppe for at dette ender i noe godt akkurat nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. desember 2011 #1153 Del Skrevet 13. desember 2011 Huffa da Blåmor ikke noe godt Jeg har det også verre denne gangen, forrige gang var jeg bare kvalm, nå er det både brekking og oppkast. (men ikke på langt nær slik som du) Det blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 13. desember 2011 #1154 Del Skrevet 13. desember 2011 Du har min medfølelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #1155 Del Skrevet 14. desember 2011 9+5 og buksene strammer allerede... Må visst på shopping, alle godbuksene fra sist er utslitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #1156 Del Skrevet 15. desember 2011 Hurra - innleggelse i morgen... Da er det bare å håpe at det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 15. desember 2011 #1157 Del Skrevet 15. desember 2011 Åh, kjære deg, Blåmor! Håper virkelig dette gir seg snart. Ikke noe gøy, spesielt ikke når du har M! Heldigvis har du en finfin mann, og M en finfin pappa Så får du ta deg av rugejobben og bli bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 15. desember 2011 #1158 Del Skrevet 15. desember 2011 Krysser alt jeg har for at det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 15. desember 2011 #1159 Del Skrevet 15. desember 2011 Uff da! til deg! Det er nå i hvert fall godt at de passer på deg, så krysser jeg fingrene for at du slipper å gå sånn her så mye lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rhubarb Skrevet 15. desember 2011 #1160 Del Skrevet 15. desember 2011 Huff! Høres ikke bra ut Riktig god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå