Gå til innhold

Lykkeland


Blåmor

Anbefalte innlegg

Magefølelsen har sagt jente, selv om jeg ikke helt har turt å tro på det...

...men gratulerer til rhubarb og Lucky som tippet riktig, det ligger ei lita tulle i magen som ventes rundt 19.juli :strix:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fantastisk! Gratulerer med jente i magen! :strix: Gled deg, fint å være jentemamma! (Sikkert like fint som å være guttemamma :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med en liten jente i magen :hjerte: Koselig med en av hver da :)

Synes jeg har blitt flink til å tippe jeg, før synes jeg alltid at jeg tippet feil :gjeiper:

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Pinlig at jeg er så dårlig til å skrive her inne, men jeg leser og følger med for det, altså! :jepp:

Denne helgen har vært full av kos med besøk hele fredag, bytur og bursdagsfeiring på lørdag og min bursdag i går som ble feiret i dåp. Hektisk, men bare kos :hjerte:

Har hatt mange gode dager på rad nå, så håpet er at det virkelig begynner å gi seg. Kaster fortsatt opp om morgenen, men det skal jeg fint overleve. Blåmann har nettopp hatt tre uker pappaperm, og han har storkost seg hjemme med M. I dag var det tilbake til hverdagen igjen, og jeg har brukt hvert ledige minutt til å skrive oppgave. Ikke veldig morsomt, men begynner virkelig å se enden på det nå, om litt over 2 mnd er jeg ferdig med fire års utdannelse! Da skal jeg bare være mamma helt til august 2013.

Kort oppdatering, tilbake til oppgaveskriving, må utnytte tiden nå som Blåmann og M er ute og gjør ærender.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Har hatt en herlig påske, har stort sett vært på farten både til Vestlandet og påskefjellet, men vi har storkost oss sammen. Til helgen er det kjærestetur på programmet - jeg gleder meg :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk, damer! Vi storkoser oss i Göteborg med shopping, spising, trasking og kos, men jammen skal det bli godt å klemme på M igjen i morgen!

Man skulle tro svensker aldri hadde sett en gravid mage før, makan til stirring jeg har opplevd de siste dagene skal man lete lenge etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De går ikke gravide i sverige vet du, barna kommer med stroken der :fnise:

Så deilig med kjærestetur :strix: Gøteborg er en super by :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...