Gå til innhold

Lykkeland


Blåmor

Anbefalte innlegg

Herregud, jeg er så vanvittig nysgjerrig på å få vite kjønnet på lille overraskelsen vår, klarer nesten ikke vente til 20.februar! Kan ikke huske at jeg ventet sååå fælt sist gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bare 19 dager igjen Blåmor, og de kommer nok til å gå fort :jepp:

Hvordan er formen din om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som synes det er en del av spenningen å vente med å vite kjønnet....det er ikke noe for meg kjenner jeg :fnise:

Bare 18 dager igjen til du får vite :) Formen fin om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, dagene flyr heldigvis mot 20.februar. Det jeg ikke gleder meg så veldig til den dagen er begynnelsen på tre ukers praksis, er veldig spent på hvordan det går å kombinere med formen jeg er i, men må jo bare prøve.

På fredag blir M ett år, lille, store gutten vår. Han har slitt med feber den siste uka, og det er ikke noe moro. Sover nesten ikke på natta og bare uffer seg. Lite som hjelper, han får sove i senga vår, men når intens kosing en gang ikke er bra nok, da gjør det vondt i mammahjertet. Det har nok sammenheng med tannfrembrudd, selv om jeg har hørt at man ikke får feber av å få tenner. Der i mot har jeg hørt at man ofte får tenner når man har feber, så en eller annen sammenheng har det i alle fall. De som påstår at barn ikke har noe ubehag med tannfrembrudd - de tror jeg ikke på! Det gjelder sikkert noen, men ikke alle.

Er ikke så god på kommentering om dagen, men er inne og leser og gleder meg med dere i oppturer og sender gode tanker i nedturer. Heldigvis er det stort sett bare oppturer å lese om i bøkene jeg følger om dagen, mange lykkelige vordende mødre :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør tipping, forresten!

:babyjente:

rhubarb

Lucky

:babygutt:

Neala

pusilus

honning

Tekola

Jeg vet ikke om jeg tør å tippe jente :sjenert:

Endret av Blåmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei-hei! Sniker litt her inne jeg. :) Ser du begynner å glede deg til UL, da vi to! Jeg skal på UL neste mandag og gru-gleder meg skikkelig. Skal også vite kjønn forresten. Håper uka her går fort! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner følelsen av å vente på UL...skikkelig utålmodig! :gjeiper:

Tipper dere får en jente :)

Feber/tenner høres ikke godt ut. God bedring til M, og gratulerer med ettåring på fredag :bursdag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det kommer en liten jente denne gangen jeg :Nikke:

Kjedelig når lille sliter med tannfrembrudd :( Det er mange som sliter med det og mange som får feber i forbindelse med det, så noe må det jo helt klart være en sammenheng mellom :)

Tenk at lille M er 1 år på fredag! Tiden flyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettårskontroll på helsestasjonen i dag, M er 78 cm lang og 9,4 kg. Kurven hadde gått litt ned, men den må jo flate ut en gang. Han er jo så aktiv, så det er ikke rart han forbruker de kaloriene som kommer inn.

I kveld sover han hos snille mammaen min som tilbød seg å ha han på overnatting selv om nettene ikke er helt enkle for tida. Ser veldig frem til en god natts søvn, for det er leeenge siden sist, ergo har formen vært deretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille mormor til M :Nikke:

Håper du får en god natt og ikke minst en god dag i morgen :klem: Søvn er alfa omega nå, jeg kjenner det selv. Sliter de dagene jeg ikke har fått nok søvn, og selv om kvalmen egentlig er over nå så kommer den tilbake når jeg er sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...