Gå til innhold

Lykkeland


Blåmor

Anbefalte innlegg

Haha, så rart at de stirra sånn! Det er nok som Lucky sier, barna kommer med storken der :fnise:

Det hørtes deilig ut med tur og bare kose seg og nyte livet :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svenske damer er jammen heldig som får barna levert ferdige på døra av storken (Eller trosten, som niesen til mannen sier :gjeiper: ) :skratte:

Høres veldig godt ut med et lite avbrekk fra hverdagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke tro alle her i landet hadde sett en gravid før heller, vi fikk en ny mannlig ansatt i dag og han klarte ikke å dra øynene bort fra magen min :blink: Han fikk nok sine to transportert av storken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

  • 1 måned senere...

På tide å oppdatere litt her, kanskje? Skriver fra tlf, så det blir ingen lang melding. Uansett - har vært på overtidskontroll i dag, alt stod bra til. Ble strippet av jordmor og hun fant 3 cm åpning ca 10.30 i dag (torsdag). Har gått med kynnere i hele dag, alt fra 7 til 20 min mellomrom, og ikke spesielt vonde, så vet ikke om det har åpnet seg mer. Hatt noen litt lengre og binders nå i kveld, så håper det tar seg opp i løpet av natta. Blir igangsetting på mandag hvis ingen ting skjer, men det trodde jm ble unødvendig. Spent på om jeg klarer å sovne i kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende tid, nå! Håper du endte på sykehuset i natt :-) Jeg synes du er tøff, jeg har mer enn nok med bare Lillemor!

Edit: Og masse lykke til, Blåmor :-)

Endret av Neala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, pusilus og Neala! Tøff og tøff, vi vet jo ikke enda hva vi har gjort, hehe.

Fremdeles hjemme. Har våknet av kynnere hver time i natt, men ikke noe mer enn det. Slimproppen har gått i løpet av natta, og jeg har hatt rier med ca 10 min mellomrom i halvannen time nå, men ikke spesielt vonde (enda). Har hørt om mange andregangs som tenker at det var jo ikke så ille likevel i begynnelsen av fødselsforløpet, men plutselig setter det inn for fullt, og DA kommer de på hvor vondt det var.

Håper i alle fall dette vedvarer utover dagen, og at det blir færre og færre minutter mellom. Er så fødeklar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nokså regelmessig i flere timer i morges, så sov jeg litt og da stoppet alt. Jeg må nok bare avsløre at svangerskapet har vært en aprilsnarr, og nå går jeg i streik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du streika helt? ;)

Håper det har tatt seg opp igjen hos deg i løpet av dagen, og at jenta di kommer i løpet av det neste døgnet :kose: Masse lykke til!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Koselig med oppdatering! Håper du slipper å vente så mye lenger nå (og mandag er jo ikke lenge, men skjønner at det må føles som en liten evighet ;))

Lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Igangsettelse i dag, kanskje hun er her i løpet av dagen :rodmer: Satser i alle fall fortsatt på julibarn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...