Gå til innhold

Lykkeland


Blåmor

Anbefalte innlegg

Har tatt UL i dag i forbindelse med innleggelse for hyperemesis. Der fant legen to fostersekker, men den ene var (heldigvis) tom, trodde de i alle fall. Det er fælt å si heldigvis, men ser for meg at tre under 17 mnd kunne blitt vel hektisk. Skal ta ny UL om to uker for å se om det fremdeles ser tomt ut. I den andre fostersekken var det et nydelig lite bankende hjerte, og alt så fint ut i den grad man kan si det så tidlig. Ble satt tilbake en uke ift menstermin, så ny termin er 22.juli og jeg er 9 uker på vei i dag.

Nå ligger jeg med veneflon og får væske intravenøst, så håper det blir bedre nå. Blir her nok i helgen.

Ønsker dere andre en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt fjernt å være på føden uten noen baby! Men hipp hurra for intravenøs, føler meg mye piggere! Håper jeg kan dra hjem i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du er bedre nå! Har tenkt på deg :) Håper (rart å si det for meg også) at det bare er en, da. Heldigvis går alt, og jeg er sikker på du takler det om det viser seg å være to knøtt.

Fint å se bankende hjerte :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du føler deg bedre allerede! Håper du er så pigg at du kan reise hjem i morgen.

Skummelt med to fostersekker, tror de fleste vil ha forståelse for at det ikke hadde vært helt optimalt med 3 stykker under halvannet år. :Nikke: Men som Neala sier så hadde dere nok taklet det også.

Håper du har en så fin kveld som mulig forholdene tatt i betraktning, og at de tar godt vare på deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff sender mange tanker til deg :klemmer: Den kvalmen høres ikke god ut, så godt du blir tatt vare på på sykehuset :)

Hadde nok blitt noen hektiske år for dere om det hadde kommet tvillinger nå ja, så får håpe det fortsatt bare er ett hjerte som banker ved neste ul ;)

Masse god bedring :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fremdeles på sykehuset, men håper virkelig jeg kan dra hjem i morgen. Lykken er saltvann og kvalmestillende, føler meg til tider som et nytt menneske selv om formen er slapp.

Veldig glad og takknemlig for å få hjelp, men jammen er det dørgende kjedelig å være her helt alene. Blåmann og M er jo på besøk på dagen, men det er begrenset hvor lenge M synes det er underholdende å være her. Da vi var her da han ble født hadde jeg jo begge her hele tiden, men nå er det bare meg. Jm som tok i mot M er på vakt i kveld, så det var koselig å snakke med henne igjen.

Jeg venter egentlig bare på å legge meg, men må hvert fall drøye til 21 før jeg gjør det, ellers våkner jeg bare lys våken om noen timer.

Oppsummert: litt kvalm, ikke noe oppkast, det er kjedelig å være alene, ellers alt bra. Happy lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Kort oppdatering: ut fra sykehuset 18.des, jula har vært ok formmessig frem til 30.des. Dagstur på sykehuset i går for mer intravenøst, og nå jobber jeg for å holde det nede slik at jeg ikke må inn igjen med en gang. Vil bare bli ferdig med dette slik at livet kan begynne igjen. Satser alle kort på sen magiske 12-ukersgrensa denne gangen. 11+2 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

God bedring! Krysser fingrene for at det verste snart er over og at du får nyte resten av svangerskapet.

Godt nytt år! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God bedring, Blåmor! Det høres utrolig slitsomt ut, jeg håper du snart blir god igjen og kan få et liv igjen :kose:

Godt nyttår forresten!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...