aimee Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #101 Del Skrevet 22. oktober 2010 Okey. Jeg har de siste ukene vært overbevist om at jeg får tvillinger denne gangen. HJELP! Magen min er oppblåst og vanskelig å holde inne, og jeg er bare 6 uker på vei!! Jeg hååååper virkelig at det bare er fordi jeg spiser som en hest Kjæresten er like overbevist og vi ser nå "tegn" overalt. Hoff. Jeg skal ringe til gynekologen min i dag og få time til tidlig ultralyd. Jeg klarer fremdeles ikke skjønne at jeg er gravid, så nå veklser jeg mellom å være redd for å få tvillinger og redsel for at det ikke er noen hjerteslag der inne. Hormoner! Endelig fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 22. oktober 2010 #102 Del Skrevet 22. oktober 2010 Haha, forstår at du vil ha tidlig ul då ja! Eg var veldig frustrert i uke 8-13 sist, for eg hadde jo ingen symptomer! I uke 13 fekk me høyre hjertelyd hos jordmor, det var godt! Er formen fin ellers? Kvalm? Mi A var 11, 5 kg sist me vog. Brukar str 92 og framdeles litt 86. Har ennå ikkje klypt håret hennar, men det ser ut som om det blir litt fyldigere no. Huskar du klypte O veldig tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #103 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hehe, ja O har vært hos frisøren tre ganger + at jeg har klippet pannelugggen hans flere ganger selv. Nå har vi bestemt at han skal få litt lengde på håret, hihi.. Jeg fikk time hos legen tirsdag neste uke. Gleder meg og gruer meg litt. Jeg er ikke kvalm i det hele tatt, det var jeg ikke sist heller. Er spent på om kvalmen kommer, det er jo fremdeles tidlig. Du skal teste straks, du! Merker du noe foreløpig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 25. oktober 2010 #104 Del Skrevet 25. oktober 2010 Vær glad du har sluppet unna kvalme!!! Greit det er et godt tegn, men hjelpe meg, det er ikke noe behagelig!! Vi hadde kjærestetur til Barcelona da jeg var 7 uker på vei, jeg var kvalm, ekstremt trøtt, sliten og kunne ikke spise all den gode maten og ikke drikke vin... Så, nå håper jeg på en ny tur hvor jeg kan få med meg byen litt... Lykke til hos legen i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalmore Skrevet 26. oktober 2010 #105 Del Skrevet 26. oktober 2010 Heidu! Så på en terminoversikt her inne at du og jeg ligger nesten helt likt i løypa - jeg har termin dagen før deg! Så moro! ... her har kvalmen kommet for litt siden, men kaster heldigvis ikke opp. Mer at jeg er uvel og uggen og føler meg utrolig sliten hele tiden, det er ganske uvant og ikke minst veldig slitsomt å skulle skjule det for omverdenen samtidig. Har ljugd på meg en liten høstforkjølelse. Spennende med legetime, da! Hvorfor tror du at det er tvillinger denne gangen? Jeg skal til legen på torsdag, det er min første og siden det er første svangerskap blir det kjempespennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #106 Del Skrevet 26. oktober 2010 OOOOOOHHHHHMYYYYYYYYYYYGOOOOOOOOOOD!!! TVILLINGER!! Jeg er i sjokk. Jeg er glad. Jeg er vantro. Det er HELT vanvittig! what?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 26. oktober 2010 #107 Del Skrevet 26. oktober 2010 OOOOOOHHHHHMYYYYYYYYYYYGOOOOOOOOOOD!!! TVILLINGER!! Jeg er i sjokk. Jeg er glad. Jeg er vantro. Det er HELT vanvittig! what?!?! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 26. oktober 2010 #108 Del Skrevet 26. oktober 2010 Oj! Gratulerer! Så magefølelsen stemte den! Har de andre tvillingar i familien? Igjen; gratulerer så masse! Gler meg til å følgje deg vidare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalmore Skrevet 27. oktober 2010 #109 Del Skrevet 27. oktober 2010 WOW!!!! Så utrolig kult - dobbelt gratulerer!!! Ja, også litt sånn her selvfølgelig: Blir spennende å følge med på deg framover, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 27. oktober 2010 #110 Del Skrevet 27. oktober 2010 Gratulerer så masse! Godt du har baby-erfaring fra før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 27. oktober 2010 #111 Del Skrevet 27. oktober 2010 WOW - så nettopp tvillingtråden din - dagboka di er ikke på mine innlegg lengre! Gratulerer så mye! Jeg er 17 uker på vei med nr. 3, så her er det produktivt . Og hei iingvild, du har jo også falt ut av mine innlegg! (hvorfor skjer det hele tiden, egentlig?) Tvillinger blir dødskult, tenk å få nr. 2 og 3 på en gang, da . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 27. oktober 2010 #112 Del Skrevet 27. oktober 2010 Næmen iingvild, først nå så jeg tickeren din - gratulerer til deg også! Produktive vi er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 28. oktober 2010 #113 Del Skrevet 28. oktober 2010 OOOOOOHHHHHMYYYYYYYYYYYGOOOOOOOOOOD!!! TVILLINGER!! Jeg er i sjokk. Jeg er glad. Jeg er vantro. Det er HELT vanvittig! what?!?! Næmmen!! ÅH!! Så moro! Det blir sikkert kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 28. oktober 2010 #114 Del Skrevet 28. oktober 2010 Må nesten gratulere her også så jeg får deg inn på Mine Innlegg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 1. november 2010 #115 Del Skrevet 1. november 2010 Gratulerer så masse med tvillingene i magen! Det blir spennende å følge med deg videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 2. november 2010 Forfatter #116 Del Skrevet 2. november 2010 Takk for alle gratulasjoner! Jeg har ikke vært her på en stund, det har rett og slett vært for mye å tenke på. Vi har vært litt delte i følelsene våre rundt tvillinger, på den ene siden takknemlige på den andre siden skrekkslagne. Det er vanskelig å ikke tenke på de praktiske tingene som f.eks bil, hus, etc. Nå er heldigvis sjokket på vei til å gå over i ren glede og vi har begynt å si det til familie og noen venner. Jeg har faktisk sagt det på jobben også, til de jeg jobber nærmest med, slik at jeg slipper å komme med masse unnskyldninger for legetimer og så videre. Jeg har jo faktisk et høyrisikosvangerskap nå, så det krever en del ekstra opppfølging. Jeg har fremdeles ingen kvalme og har ikke vært på trøtt som jeg var sist gang. Alt går egentlig overraskende bra! Nå tenker jeg mest på at dagene snegler seg til uke 12. Gynekologen min sa at dersom alt så bra ut som hadde vokst som normalt ved uke 10, kan vi gå ut med det til alle. Uke 12, som alle gravide teller ned til, er vissnok bare for de som ikke tar tidlig UL. Greit å vite, selv om instinktet mitt sikkert ikke vil puste lettet ut før om 4 uker. Nå skal jeg opppdatere meg på litt skravletråder og dagbøker! O. saa forresten "NATTA!" for første gang i går! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 2. november 2010 #117 Del Skrevet 2. november 2010 Det er så utrolig koselig når det kommer sånne nye ord! Kan tenke meg det er mye å tenke på ja! til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 2. november 2010 #118 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg var på tidlig UL i uke 7+4 grunnet IVF, og så da bankende hjerte. Legen sa da at sjansene for at det da går galt er så liten at det ikke er noe å snakke om engang. Så, vi gikk ut med det allerde da til de aller nærmeste.. Og bra har det jo gått Men tenk da, tvillinger Skulle gjerne ha fått det selv jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 11. november 2010 #119 Del Skrevet 11. november 2010 Forstår veldig godt at tvillingbeskjeden kom som et slags sjokk... Risikosvangerskap, og to nyfødte på ein gong! Men eg håpar du er i like god form ennå. Og så så rart at du mistenkte tvillingar sjølv, så tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalmore Skrevet 15. november 2010 #120 Del Skrevet 15. november 2010 Kjære Aimee, i dag har jeg tenkt på deg, enda jeg ikke kjenner deg! Har nemlig vært på ultralyd i dag, og der var det TO bankende hjerter som viste seg på skjermen! Jeg er 9+5 i dag, så vi er nøyaktig likt i løypa, og altså begge to på vei med tvillinger!! Må si at jeg skjønner veldig godt at dere har hatt mye å tenke på, det er massemasse tanker som farer rundt i hodet mitt også i dag. En ting er selve svangerskapet, men også alt det som skal skje etterpå. Håper dere venner dere til tanken og ser alt det positive etterhvert, selv kjenner jeg at det kommer til å ta litt tid før jeg kommer meg dit... Det blir dobbelt så moro å følge med på svangerskapet ditt nå, og veldig deilig å vite at det finnes noen andre der ute i verden som er i samme situasjon som meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå