Gå til innhold

Hverdag og fest


aimee

Anbefalte innlegg

God jul til deg og dine!

Stas å stelle i stand til jul hjemme hos seg selv og skape sine egne tradisjoner også!

Store jule :klemmer: kommer din vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Godt nyttår, Aimee!

Håpar du og familien din hadde ei fin romjul og ei rolig nyttårsfeiring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Hvordan står det til med deg og tvilligene dine? Det hadde vært veldig gøy med en liten oppdatering fra deg, det nærmer seg jo termin for flere av tvillingmammaene i terminklubben :)

Håper ihvertfall at alt er bra med dere! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

WTF??? Tvillinger?? Neimen Aimee, hjelpe meg, gratulerer!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Hvordan går det ellers med deg?? Ser du ikke har vært innom på veldig lenge. Hmmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aimee skreiv i terminklubben at det blir ks 25. mai.

Så då må eg ønske deg lykke til i måro, Aimee! Gler meg til å høyre korleis det blir å vere 3-barnsmamma. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og tusen takk for hyggelige meldinger! Det er rørende at dere fremdeles husker meg.

Jeg klarer visst ikke være aktiv i to forum på en gang, BÅDE dagbok OG terminklubb for en soon-to-be-trebarnsmor var å gape over for mye :ler:

Jeg lo godt, Anamelona, "WTF - tvillinger?!" - haha! Tror du jeg LEKER butikk eller :ler: Nei, her smeller vi på med tvillinger og blir ferdig med alle tre barna på to år. Jeg er imponert over meg selv ;)

Som nevnt tidligere har dette svangerskapet vært mye tyngre og helt annerledes enn det forrige. Men jeg orker ikke skrive mer om det, for nå trenger jeg ikke mer negativ tankegang. Dessuten er det jo snart over! Onsdag morgen, altså bare en hel dag igjen, trilles jeg inn på operasjonsbordet, med verdens beste fødselslege (som ryddet kalenderen sin fordi han ville ta i mot barna mine!) og får babyene hentet ut. En gutt og ei jente.

Jeg tenker mye på hvordan det skal gå med storebror i den nye hverdagen. Jeg trøster meg med at han har barnehagen med sine vante rutiner og venner, og om noen måneder husker han ikke lenger hvordan det var å være enebarn.

Også lurer jeg litt på hvordan kroppen min kommer til å se ut etter hvert.. Jeg har faktisk bare lagt på meg 15 kilo, men alt er på magen, så det MÅ jo bli mye løst skinn. Håper jeg får tid/ energi/ mulighet til å trene det bort. Sist gang fikk jeg på meg buksene mine igjen etter tre måneder, men så heldig kan jeg neppe være denne gangen. Stakkars mannen min ;)

Er det noe mer å fortelle da? Sikkert.. Men jeg kommer ikke på noe mer nå, og jeg vet ikke når jeg klarer å oppdatere dagboka igjen. Sånn bare er det! Det er uansett kjempekoselig at dere følger med - tusen takk! Også håper jeg at dere har det bra med store og små barn, og ikke minst for dere med spire i magen :)

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en kjempesvær jente (Minstemelona) og nesten all ekstravekta la seg på magen. Magen var enorm. Folk trodde jeg hadde tvillinger. :roll: Og ja, det ble djevelsk mye hud. :sukk: Men de sier så; Etter den første ungen mister man all vekta og litt til. Etter den andre ungen beholder man vekta og litt til. Jeg får det ikke vekk, ble litt deppa av det og mange andre faktorer, og vips så har jeg lagt på meg skremmende mye. Må få stoppet mens leken er god. :bond:

Dette var vel ingen trøst da men. :gjeiper:

Lykke til med fødselen. Og en god fødselsopplevelse med en god fødselslege!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lo godt, Anamelona, "WTF - tvillinger?!" - haha! Tror du jeg LEKER butikk eller :ler:

:skratte:

Eg har blingsa på datoane, 25. mai er jo i måro onsdag.

Du får ha lykke til, Aimee! Spennande... :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Steike, imorgen har du ikke bare en, men TO babyer. :sjokkert: Tror jeg hadde daua! Jeg er IKKE klar for en ny barseltid. Jeg digger at Minstemelona blir mer og mer selvstendig nå. :nigo: Hjelp altså.. Men dobbelt så mye kos også da. :rodmer:

Igjen: LYKKE TIL IMORGEN!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

GRATULERER SÅ MYE: TREBARNSMAMMA!!!!!

:danser: <----- Barna til aimee.. :fnise:

Kose dere masse med to små nurk. Jeg har også lyst å lukte på bebiss.. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er de endelig her, en spurv av en gutt (2800) og en god og fornøyd jente (3300). De er selvfølgelig utrolig søte, veldig snille og sover masse, så jeg klager ikke!

Også er det faaaantastisk å ikke være gravid lenger :ler:

Keisersnittet gikk over all forventning, ingen særlige plager etterpå og jordmødrene her sier jeg er veldig sprek til å være nyoperert.

Mer info kommer når jeg har litt bedre skrivemuligheter, er fremdeles på sykehuset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...