Gå til innhold

Hverdag og fest


aimee

Anbefalte innlegg

Så flott! Godt å høre at det går bra med dere, og gratulerer så masse som trebarnsmamma :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig med en liten oppdatering fra deg. Gleder meg til mer.

Gratulerer som 3-barns mamma!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen og takk for alle gratulasjoner!

Her går alt bra, jeg synes de minste har oppført seg eksemplarisk de første to ukene. Det vil si: Det har sovet i to uker :fnise: Jeg husker ikke at det var sånn med storebror?!? De nye får mat hver 3-5 time og sover som steiner mellom øktene.

Dobbeltammingen går ok, jeg har kjøpt en tvillingammmepute som er kjempebra og begynner å få dreisen på det. Minsten sliter litt med å få tak på den store puppen og bruker laaaang tid på å hekte seg på. Jenta er ikke flink til å gape i det hele tatt, så hun kniper fast på vorta med en gang hun får anledning. Det sier seg selv at det er en utfordring med to sånne hengene i puppene.. Sukk. Jeg trøster meg med at vi (jeg også) bare blir flinkere for hver dag som går, og at disse prob.. - jeg mener utfordringene- går over etter hvert som de vokser.

Storebror har taklet de to nye svært bra! Han har nok fått en pen start siden de sover så mye, men han er veldig omtenksom og skal kose og gi dem smokk og bamse hvis de gråter. Han virker hverken sår eller sjalu enda. Jeg går nesten og venter på en reaksjon, når det går opp for han at tvillingene faktisk skal være her, og at de ikke bare er på besøk ;)

I dag er min første dag med dem helt alene, mannen dro tilbake på jobb i stad. Jeg tror det går bra, jeg. Jeg verker etter å trille tur og gjøre noe normalt.

Nå er det litt husarbeid som venter, og kanskje jeg rekker en kaffekopp før krapylene våkner.

Litt fødselkuriosa for de spesielt interesserte:

HUN: 3272g/ 49 cm

HAN: 2826g/ 47 cm (mulig mer, men siden han lå i seteleie er det vanskelig å måle)

Hodeomkretser: 34

De ble født i uke 37+1

De ble født med 4 minutters mellomrom i et planlagt keisersnitt.

Hadet så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Så koselig å høre fra deg!

Kan tenke meg at det byr på en del problemer med to, men som du sier, det går seg nok til etterhvert. Blir sikkert mer stas når de blir større! :strix:

Hyggelig å høre om så fin storebror :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å lese! Lillebror her sov faktisk de fire første ukene - helt fantastisk når man skal hente seg inn etter svangerskap og fødsel, og har to små fra før. Ble mer sliten etterhvert som han våknet til liv (pluss av ammeproblemene), men nå har han begynt med gode og lange soveøkter om nettene allerede etter 11 uker, så formen min er stigende :).

Bra at tvillingammingen funker, da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med oppdatering fra deg. Vi har også fått en sovegutt, jeg kan heller ikke huske at det var sånn.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...