Gå til innhold

Så får man prøve å finne fotfeste igjen...

Nilla

Anbefalte innlegg

Gjest Ruccola

Så godt å høre fra deg Nilla :klemmer:

Liker at du koser deg med guttene og at de vokser fint, men liker ikke at du nå må gå å vere bekymret igjen :(:trist:

Du skulle jo vere ferdig med sånt du! :regler:

Håper legene nå kjører på å får unna alt av tester og sånt i en fart så du slipper å gå å lure lenge! Og så krysser jeg alt jeg har for at de bare finner noe rusk som ordnes med en tablettkur og er borte vekk for alltid!

(Fletter til og med håret for deg nå her jeg sitter så det også er krysset!)

Og så sender jeg over en hel masse gode klemmer og husk at tankenes kraft er stor!

Tenk positive tanker, si positive ord, gjør positive gjerninger og det positive gror!

:klemmer::kose::klemmer::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at behandlingen ser ut til å virke på H, og at legene ikke fant noe unormalt når O ble undersøkt.

Synes virkelig at legen skal finne ut hva det er som gjør at du er så slapp og urven :kose: , og ikke minst at det bare er en liten filleting som er lett å fikse :klem:

Tenker mye på dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper legane finn noko "småtterier", slik at du får festa føtene igjen snart. :kose:

Utrulig godt å lesa at ting ser bra ut med dei to små - som begynner å bli store! :overrasket: Gratulerer med 5 mnd! :strix: Tida flyyyyyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å lese at de små har det bra. Men liker ikke at du ikke har det bra. Håper, som de andre, at det legene finner kun er noe "småtterier". :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

Skulle først hoppe litt for hurraguttene som er hele 5 måneder gamle, så gjør det. :hoppe:

Det høres uansett ikke helt greit ut, men jeg håper det ikke er noe alvorlig noe. :klemmer: tenker på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksende, gode guttene! :)

Leit å høre med formen din - bra at alt mulig sjekkes.

Dere har jo hatt utrolig mye å stri med - håper det bare er en kroppslig reaksjon på alt det psykiske dere har stått oppi som må "ut" slik at fotfestet får festet seg for godt?

Tenker på deg - ikke ta sorgene på forskudd - det trenger ikke være noe alvorlig.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksende, gode guttene! :)

Leit å høre med formen din - bra at alt mulig sjekkes.

Dere har jo hatt utrolig mye å stri med - håper det bare er en kroppslig reaksjon på alt det psykiske dere har stått oppi som må "ut" slik at fotfestet får festet seg for godt?

Tenker på deg - ikke ta sorgene på forskudd - det trenger ikke være noe alvorlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Hurra for guttene.

Her går en lei influensa, omgangssyke og en sånn der hoste som aldri gir seg. Det er nok til å slå ut hvermansen det og. La oss håpe at det er en slik "batatell" hos deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så veldig, veldig trist, Nilla :( Krysser fingrene for deg (dere) og håper at det er noe helt uskyldig!! Stor klem! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter og venter på telefon fra legen min i dag. Hun ringte på fredag også og fortalte at en spesialist hadde ringt henne fra sykehuset. Han(?) hadde sagt at stoffskifte-verdiene mine er skyhøye og at jeg kanskje må legges inn for et par dager for å utrede om jeg har en stoffskiftesykdom.

Må si at jeg ble litt letta, det er bedre om det "bare" er noe med stoffskiftet enn om det er kreft ihvertfall.

Nå har jeg fått medisin som skal roe pulsen, så får vi se hva de gjør videre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra! Ikke bra om du har en stoffskiftesykdom, men bra at de har funnet ut hva det kan være, at du utredes, at det ikke er kreft, og at du sannsynligvis blir helt bra med medisiner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Det er jo gode nyheter, ikke det at du muligens har stoffskiftesykdom, men at det ikke er kreft. Dette går bra!

Endret av Delphina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Så godt ballen er begynt å rulle og at det ser ut til å vere en liten bsll :klemmer:

Stoffskifte finnes jo masse medisiner for i dag, min søster har vert veldig plaget etter sin andre fødsel :) Hun gikk endel ned i vekt når hun fikk orden på stoffskiftet og går i dag på medisin som sjekkes og reguleres en gang i halvåret.

Hun var helt ute å kjøre før de fant ut av det, og hun ble bra veldig raskt med medisin :jepp::klemmer:

Lykke til kjære Nilla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...