Gå til innhold

Så får man prøve å finne fotfeste igjen...


Nilla

Anbefalte innlegg

Kan tenke meg mormor og morfar har storkosa seg i helgen med herlige gutta :Nikke:

Godt for dere med litt alenetid og tid til andre ting også :)

Ha en deilig dag, håper sola titter frem i bartebyen i dag også :)

Det gjorde den, i dag derimot... :kjefte:

Lucky! Tenk at du har blitt mamma etter at du skrev dette innlegget i dagboka mi! :rodmer: :rodmer: :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Nilla!

Hvordan går det?

:klem:

Hei snuppa! :klemmer:

Her går det litt bedre, smått om senn. Guttene har det toppers, og det skjer noe hver dag. :)

Med meg tar det nok lengre tid. Jeg føler meg bedre, har fortsatt de fleste plager, men de er mildere. Meget lavt energinivå da. :sukk: Trillet til postkassen og tilbake forleden dag, ca 300 meter totalt, og er fortsatt stiv og støl. :sjokkert: Så det er et langt lerret å bleke før man er i toppform igjen. :rolleyes:

Men fokuserer mest på lyspunktene, og de er det mange av med verdens snilleste mann og to herlige skjønninger som ler, gurgler, ruller rundt og blir så glad over å få vår oppmerksomhet. :rodmer:

------

Hvordan går det med deg og dine da, MarianneE? Er lenge siden jeg har vært innom dagboka di nå. Har ikke vært så aktiv på nett i vinter. Men håper alt står bra til da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa! :klemmer:

Her går det litt bedre, smått om senn. Guttene har det toppers, og det skjer noe hver dag. :)

Med meg tar det nok lengre tid. Jeg føler meg bedre, har fortsatt de fleste plager, men de er mildere. Meget lavt energinivå da. :sukk: Trillet til postkassen og tilbake forleden dag, ca 300 meter totalt, og er fortsatt stiv og støl. :sjokkert: Så det er et langt lerret å bleke før man er i toppform igjen. :rolleyes:

Men fokuserer mest på lyspunktene, og de er det mange av med verdens snilleste mann og to herlige skjønninger som ler, gurgler, ruller rundt og blir så glad over å få vår oppmerksomhet. :rodmer:

------

Hvordan går det med deg og dine da, MarianneE? Er lenge siden jeg har vært innom dagboka di nå. Har ikke vært så aktiv på nett i vinter. Men håper alt står bra til da. :)

Alt i alt høres det ut som om dere har det ikke så værst. :)

Her hos oss... Tja... det er til tider mye hverdag men vi står igjennom det.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lucky! Tenk at du har blitt mamma etter at du skrev dette innlegget i dagboka mi! :rodmer: :rodmer: :rodmer:

Ja tenk det :rodmer: Lite ante jeg om hva dagen ville bringe når jeg satt her den morgenen å skrev ;)

Herlig er det i allefall!

Håper alt er bra med dere også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

  • 3 uker senere...

Hei dere!

Er godt inne i ei KG-tørke, og er ikke så ofte innom nå. Men vi har det kjempebra, guttene vokser og nærmer seg 10 kilo nå og 75 cm. :daane: Jeg er mye bedre av stoffskifteproblemene, og skal prøve meg som friskmeldt fra neste uke av. Vi er jo lovet tropisk vår i Trøndelag fra neste uke, så da hjelper ihvertfall Moder Jord til med det hun kan for å holde energinivået oppe. ;)

Akkurat nå driver jeg og pakker da guttene skal til foreldrene mine i helga - igjen. Det er tredje helga på rad de er der nå, :sukk: Denne helga ha vært planlagt lenge, da vi skal i bryllup i morgen, forrige helg ble det 120 mil totalt på meg og Nilla-mannen da vi måtte i ei begravelse sørafor. Så ikke noen grunn til å ha med guttene, vi måtte kjøre effektivt og hadde nesten ingen stopper. Så da hadde de det best til mormor og morfar fant vi ut. Helga før kom det også på ting som gjorde at vi behøvde barnevakt hele helga.

Naboene hjemme hos mamma og pappa tror vel snart at vi ikke ønsker å ha barna våre sjøl i helgene. Men sånn er det ikke altså! :nei:

Men vi er så takknemlige for å ha familie så nært som ser råd for å ha guttene såpass mye da. Det løser seg det meste da. :)

Ellers så er det ikke lenge til vi går i gang med et stort ombyggings- og påbyggingsprosjekt her hjemme, har akkurat vært i banken og lån skulle det bli. Så nå blir vi gjeldsslaver vi også. Men med et hus som er etter vår smak og ikke etter forrige generasjon. Nå blir huset VÅRT på en helt annen måte. Så det er verdt hver ei krone! Ihvertfall sier vi det på forhånd. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :hallo: Du hadde falt ut av mine innlegg, gitt...

Vet du, ikke tenk på hva andre måtte synes om at foreldrene dine har guttene... Bare pris deg lykkelig for at de kan og vil! Livet er ikke alltid så forutsigbart, og at det slumpet til å bli tre helger på rad nå er jo bare tilfeldigheter. Jeg er dessuten sikker på at guttene storkoser seg hos mormor og morfar. :Nikke: Men skjønner at det må være rart å dra fra dem, også... Får håpe at mai kommer med rolige og fine helger for dere. :)

Herlig med ombygging og påbygging! Det må være skjønt å få gjort huset til sitt eget. Vi har lekt med tanken på å flytte til gården til mannens foreldre (uten at det blir noe av, riktignok), og da var det også snakk om at vi skulle overta svigers' hus. Måtte nok gjort en ting eller fem der for at vi skulle trives, ja. :ler: Også er det noe med at et hus må være praktisk for at det skal fungere i hverdagen, også - jeg lurer på om vår generasjon har litt større krav og forventninger til sånt?

Det var koselig med en oppdatering fra deg! :hug: Kos dere i bryllup i helgen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Det er :sol: og skikkelig vår i barteland! :strix:

Guttene er slått ut av forkjølelse og dritt, og ligger fortsatt og sover i nattklærne! Fikk frokost og så slukna de igjen. Så i dag er det rolig i Nilla-heimen. Med en gutt med to verkende øyne og en med bronkitt, så vi blir nok inne i dag. :sukk: Ja ja, får i hvertfall tørket klær ute i dag da. Bedre enn ingenting! ;)

Tenkte jeg kunne kikke innom her litt da. :)

Oppdaga i gårkveld at KG-forumet er enkelt i bruk på mobilen, så gjett om jeg sovna til rett tid da. Nei da, ble liggende å lese dagbøker til langt på natt! Fornuftig ja. :fnise:

Fikk lurt meg ut i sted, med babycallen på innerlomma, og tørka støv og vaska i skuffene i vår nye erhvervelse; campingvogn! Endelig, etter å ha tenkt på det lenge, slo vi til i forrige uke. Så nå er vi stolte eiere av ei pent brukt campingvogn. :) Vi hadde en del penger på en konto, penger vi fikk utbetalt etter vi mistet engleguttene. Disse pengene har vi sagt skal gå til noe som kan gi oss glede og gjøre oss godt. Egentlig tenkte vi de kunne gå inn i oppussingsarbeidet vi skal i gang med, men vi gikk begge og kjente på at det ikke føltes riktig.

Så da ble det til at vi kjøpte campingvogn i stedet. Og det føles så rett! Vi er litt sånn hytte-/campingfolk, og nå gir dette kjøpet liksom et løfte om ferier og kvalitetstid sammen. Så nå gleder vi oss til bilferier, skikkelig familie-ferie! :) Første tur går til Østersund i sommer. Skikkelig vågalt! :fnise: Så hvis noen har noen erfaringer med ØStersund, eller Sverige-ferie, eller campingferie generelt, så blir jeg glad for å høre. :Nikke:

Eller så går nå dagene sin vante gang. Guttene får tenner i rasende fart! O har nå fått fire tenner nedi, mens H har fått to nedi, to oppi og har enda to til på gang oppi. Nå er jeg glad jeg ikke ammer, for de tennene, de er skarpe! :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med campingvogn.

Moro med tenner, men ja de er skummelt skarpe. Var også glad jeg ikke ammet da de viste sin skarpe overflate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med campingvogn.

Tusen takk! :nigo:

.......

Må dele denne med dere. Kjempelekre redesign-produkter! :jepp:

(Hvorfor kommer alltid linken øverst når jeg limer inn et helt annet sted i innlegget? :klo: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...