Gå til innhold

Så får man prøve å finne fotfeste igjen...


Nilla

Anbefalte innlegg

Hm, du har jammen falt ut av mine innlegg!

Så da legger jeg igjen et lite spor så du kommer innigjen der du skal vere :klemmer:

God bedring til guttene og grattis med campingvogn! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis med campingvogn :hoppe: Jeg har noen kolleger som er store Sverige-fan, skal prøve å plukke opp noen tips når de diskuterer årets kommende campingferie :Nikke:

God bedring til gutta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, du har jammen falt ut av mine innlegg!

Så da legger jeg igjen et lite spor så du kommer innigjen der du skal vere :klemmer:

God bedring til guttene og grattis med campingvogn! :hoppe:

Bra å vite at jeg er der jeg skal være! ;):hug:

Grattis med campingvogn :hoppe: Jeg har noen kolleger som er store Sverige-fan, skal prøve å plukke opp noen tips når de diskuterer årets kommende campingferie :Nikke:

God bedring til gutta :klem:

Ferietips mottas med takk! :jepp:

Guttene er allerede bedre, utrolig hva penicillin, øyedråper og masse MASSE søvn kan gjøre. Skiftet fra nattdrakt til dagklær klokka 13 i dag! :fnise: Sov ikke noen dupp etter der da, så det var to trøtte karer jeg bar i seng i kveld. Slukna med en gang! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, etter en lang dag dumpet jeg ned i sofan, nydusja og med en Tuborg i hånda faktisk. Er det lov på en onsdag?

Jeg bestemmer; JA! Så det så. :fnise: Ikke akkurat vanlig her i gården, så da må det være lov. ;)

I morgen skal jeg til frisøren, det skal bli überdeilig! Har ikke gjort noe med håret siden først i november! Har egentlig ikke råd, men det kom inn noen penger en dag her som vi ikke hadde regnet med, og da syntes min kjære at det var min tur nå til å få noe ekstra. :kyss:

På fredag er det tannlegetime, har bestilt selv etter å ha fått litt vondt i underkjeven. Har ikke råd til det heller, og gleder meg heller ikke noe til det. Men det må vel til. :sukk:

Men det er jo ikke før på fredag. Trenger ikke å grue meg til det i kveld. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var til legen med O i dag, hun var storfornøyd med framgangen og mente bronkitten ville være helt borte iløpet av noen dager. :tommel:

Så snart Nilla-mannen kommer inn fra fjøset nå så skal jeg av sted på jentekveld. Vi er en venninnegjeng som alle trenger å gå ned i vekt, men mangler motiasjon. Så nå håper vi at litt kvalitetstid sammen skal få litt piff i oss.

Om motivasjonen uteblir så har vi ihvertfall hatt en fin kveld sammen med masse :skravle: . ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, ble bare jeg og venninnen som treffet skulle være hjemme hos. Men det var koselig da. Masse :skravle: og litt motivasjon. ;)

I morgen tidlig er det tannlege... Gruer meg! :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får lage det til en gåtur, isteden for en hjemmekveld der en gjerne ender opp med god mat på bordet ;)

Venninna mi gjorde dette med to venninner, gikk tur omtrent hver kveld klokken 9 og hun gikk ned over 10 kg på noen måneder :)

De gikk i 30 minutt, snudde og gikk hjem igjen. De merket da også hvor mye bedre form de ble i, siden de kom seg lenger og lenger på de 30 minuttene ;)

Jeg prøver å vere flink å gå tur med vesla, men det blir bare 2-3 ganger i uka. Men da går jeg til gjengjeld ca 5 km, og noen ganger 10, så har nå ikke så veeeldig dårlig samvittighet da ;)

Men hun sover så lite (2 eller 3 smålurer på 30-40 min) så da syns jeg det er så godt når hun sover hjemme så jeg får litt mammafri og kan gjøre andre ting (les: sløve litt foran KG ;) )

Men satser på å vere flinkere nå når været (forhåpentligvis) blir litt mer stabilt her i vest og legge inn en tur for dag :sol:

Nå legger hun seg stort sett i 19-tiden, så jeg har fått kveldene tilbake og det er deilig! :jepp:

Håper det har gått fint hos tannlegen og at han/hun ikke gravde for dypt i lommeboka di! :gjeiper:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med lørdagskveld! Harrypizza, TV, hustegninger og Yatzy i skjønn forening! ;)

Dersom været blir dårlig utover natta og morgendagen, så skal ikke Nilla-mannen drive med våronna. Kanksje vi skal få flytta hurragutta over på barnerommet...? Usj, sitter langt inne altså.

Føler jeg har så mye mer oversikt og at det er mye tryggere å ha de inne på rommet hos oss, men egentlig så bør jeg kanskje stole på babycallen like mye på natta som jeg gjør på dagtid. :klo:

Og det skal jo bli veldig godt å få soverommet for seg selv også, det setter jo sitt preg på både søvn og andre ting som skal skje der inne. :sjenert:

Men, det var med en så stor glede å endelig kunne sette sprinkelsenga inn på soverommet vårt i fjor, å re opp og vite at vi var så mye nærmere å bli en familie. Det ligger så mye symbolikk i å ha den senga stående ved hodeenden min. Og det er litt sårt å skulle flytte den ut igjen. I 2009 kom aldri senga inn på rommet, og det er jo av en TOTALT annen årsak til at den nå evt skal ut, men jeg kjenner at det er sårt likevel...

Jeg er litt rar, legger nok litt for mye symbolikk i fysiske ting...

Endret av Nilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Er det noe rart at symboler blir viktige for oss? Det er ved assosiasjoner vi husker. Akkurat i sorgprosesser er dette dessverre ikke alltid like nyttig.

Om du skal gjøre det nå eller senere må du avgjøre selv. Jeg antar at guttene vil trives godt uansett hvilket rom de sover i. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Jeg tror gutta cover like godt unseat hvor de sover jeg :) Her er han to år og sover på samme rom som oss - mest siden vi kun har et soverom da. Alle tre koser seg godt med det. Og ting kan foregå likevel ;) De sover jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første dag som friskmeldt! Foreløpig går det veldig bra! Guttene sov til 07.00, og vi slumret i senga til 8. :)

Etter nye bleier og grøt sluknet de igjen, så nå sover de sin søteste søvn i vogga og bagvogna. :)

Kjøkkenet ser ikke ut, så spørs om jeg ikke burde bruke denne tida på å shine litt der. Og støvsuge gulvet, H er blitt så redd for støvsugerlyden, så jeg må lure til sånt mens han sover i et annet rom. :rolleyes:

Fint være i Trøndelag i dag, men for en vind! :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har roa seg nå, guttene sover, Nilla-mannen er ute og kjører frau- må til det også :rolleyes: - og mor tror hun skal hoppe i dusjen før hun gjør ingenting mer i kveld. ;)

Første dag som friskmeldt, og det kjennes. Er jo ikke friskmeldt fra stoffskiftetrøbbelet for det, bare meldt frisk nok til å ikke ha mannen gående hjemme. Så rimelig sliten nå ja. Men det skal visst bli bedre etter hvert. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klemmer:

Nyt sofaen resten av kvelden du Nillamor! Ta tiden til hjelp, og tål litt rot her og der så får vi tro det går seg til etterhvert :)

Søsteren min slet med stoffskifte også og det er ikke mye morro! Tar litt tid å finne rett medisinering også så vi får tro du blir bra igjen fort slik hun ble :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hvordan går det Nillamor? Begynner kroppen å finne formen igjen? Virker medisinene? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...