Gå til innhold

Så får man prøve å finne fotfeste igjen...


Nilla

Anbefalte innlegg

Titter inn her jeg.

Fortsatt veldig imponert over styrken du viser, og du ville vært umenneskelig om du ikke tok til tårene iblant. Du har to små gutter som krever sitt, en ny sykdom som sikkert har skapt en del stress i det siste og det som skjedde med engleguttene i bakhodet. Folk har havnet på flaska, eller verre, av mindre, må vite!!! Du er sterk! Å gråte litt ibalnt er bare sunt, og det er bra du tar imot all hjelp og støtte du får, for det er SÅÅÅ vel fortjent!

Kjenner jeg fikk lyst til å kjøre til deg og bare gi deg en :klem: og en :husarbeid: bare for å bidra litt jeg også. :fnise:

Hei, kjære du, og velkommen tilbake! :hug:

Takk for fine, trøstende ord. :klemmer: Er sånt som gjør at tankene og minnene finner tilbake til sin vante plass igjen. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært litt nervøs de siste dagene, da :kosteskaft: har holdt seg borte litt vel lenge. Akkurat nå er det å bli gravid det siste jeg bør tenke på!

Den medisinen jeg går på er veldig farlig for et foster, stor sjanse for abort eller misdannelser.

Men i kveld kom a, 4-5 dager på etterskudd.

Pusta letta ut da. :)

Rart at denne mensen som jeg slettes ikke ville få for bare ett år siden, den håper jeg veldig skal komme nå. Ingen dag er lik den andre! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Kjenner til den følelsen altså... Jeg bruker spiral, for unger nå er så uaktuelt som det kan få blitt! Og spiralen rotet en del med mensen de første 6 mnd, men så stabiliserte det seg og ble VELDIG punktlig. MEN i oktober kom det ingen farger.. :redd: Etter en uke tok jeg en test, og det kom en svaksvaksvak strek. :daane: Jeg ble småhysterisk med meg selv og ante ikke hvordan jeg skulle legge frem for mannen at jeg kanskje var gravid..... Men etter 6 timer hvor jeg hadde samlet mot til meg, etter vi hadde lagt oss og skrudd av lyset, fortalte jeg om mine mistanker. Vi skulle kjøpe en digital test!!!!! var svaret iallefall. :fnise: Den viste heldigvis "Ikke gravid"

Hvor den supersvake streken kom fra, må du ikke spørre meg om. :vetikke: Men det var godt det var falsk alarm. :Nikke:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, herre fred! Gutane dine er jo snart EIT HALVT ÅR GAMLE!!! :daane:

:bursdag:

Jeg veeet! :daane::bond: :bond: :daane:

Det er helt ufattelig at vi allerede har kommet så langt! Det skjer så mye for tida! Jeg har hittil lagt fort 4 - FIRE - kasser med klær de har vokst ut av! De ler og prater og viser tydelig glede over å se oss. De tar etter flaska si eller en hver flaske og vil ha den til munnen. De ruller over på magen. En har fått to tenner! Og en har stått på føttene sine lenge nå. De holder i leker alene og med hverandre. De har også begynt å kommunisere litt med hverandre.

Herlighet for en utvikling! Det er bittelitt vemodig at de ikke er "skikkelige" babyer lenger, men det skjer så mye artig, og jeg gleder meg sånn til alt som skal skje framover! :bolledeig:

Fine guttene mine. :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at de er ett år allerede!

Høres jo helt herlige ut :rodmer: Heldige som har hverandre å kommunisere og leke med fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at de er ett år allerede!

Høres jo helt herlige ut :rodmer: Heldige som har hverandre å kommunisere og leke med fremover :)

Ihvertfall et HALVT år. ;) Syns tida går rasende fort som det er, om vi ikke skal spole fram et halvt år også! :redd::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I kveld starter dokumentarserien "Beretninger om begynnelser" på TV2. Har kjent meg igjen i en del av bildene de har vist hittil, så dette må jeg nok se. Blir nok både vondt og godt.

Men jeg syns det er bra de viser litt mer av denne litt lukkede verdenen. Er nok litt "mystisk" og tabu/skummelt for mange. Men det er et enormt støtteapparat og veldig flinke folk som fortjener litt glans. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente selvfølgelig et halvt år :sjenert: Måte på hvor fort det går :fnise:

Er nok tøft å se den serien som begynner i kveld ja :sukk: Vet ikke om jeg orker å gjøre det heller, orker ikke så mange skumle tanker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, hvor har tida blitt av? :klo:

:lete:

:fnise:

Ja, nå er våre gutter på OVER 6 måneder hos sin mormor og morfar. Det arrangeres et kurs i helga som vi hadde veldig lyst å delta på. Dette luktet mine foreldre, uten at vi hadde sagt noe, og lurte på om ikke guttene hadde lyst til å komme til de denne helga. Tilfeldigheter? Neppe. :fnise:

Men da takket vi ja vi, og var på kurs i går og skal i vei litt senere i dag også. :)

Kjekt å få noen timer hjemme her først nå, få gjort unna litt som det er greit å få gjort når guttene ikke er hjemme.

Eller så er det nydelig vær her i barteland, og jeg kribler etter å få være ute og røre meg, men formen er ikke der. Så jeg får nøye meg med å tusle rundt her ute og kjenne sola i ansiktet. :sukk:

Men godt det og da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola i ansiktet :biggrin: Den går jeg for i dag.

Koselig at dere fikk kommet dere avgårde på kurs i helgen, kjekt med besteforeldre som spør om å få være barnevakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommelen opp for flinke besteforeldre som tilbyr seg (og sikkert STORKOSER seg med gullgutta) - og dere som drar på kurs/dater og med mere en sjelden gang når det byr seg anledning. Sikkert gull for både dere og gutta :). Kjempeflinke er dere, og det høres sunt og deilig ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg mormor og morfar har storkosa seg i helgen med herlige gutta :Nikke:

Godt for dere med litt alenetid og tid til andre ting også :)

Ha en deilig dag, håper sola titter frem i bartebyen i dag også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...