Gå til innhold

Oups... En liten luring på vei!


bizzy

Anbefalte innlegg

:hoppe: Da har vi solgt gamlehuset :hoppe: Rart!! Savner drømmehuset litt, men er jo igang med å lage oss et nytt drømmehus her ;) Og nå skal vi snart ut å kjøpe lekestue, sandkasse og huskestativ til hagen :) Gleder meg til å nyte sommeren med stor hage og uteleker til barna :sol: Og da skal jeg kooose meg på min 56kvm store veranda med et glass kald drikke, smoothies, grilling og alt som hører sommeren til!!! Og ikke minst be hele familien min på grillings! Tenk nå kan de jo komme på middagsbesøk ;)

I morgen vurderer jeg å kjøre en tur til mamma og pappa, handle på et par fine butikker der og spise lunsj hos pappa ;)

Lørdag vurderer vi en ny handletur til Oslo, men da kun litt handling siden vi må ha med oss tre små. Ikke akkurat oppskriften for masse shopping :fnise: Men en kjapp tur innom og få kjøpt litt klær til Jonas som plutselig har vokst fra det meste og et lite besøk hos søstern hadde jo ikke gjort noe. Evnt. kjøre barna til svigers og shoppe bort hele lørdagen og besøke søster på søndag. Hmm, den tanken hadde ikke falt meg inn før jeg skrev den ned, og det høres jo egentlig ganske fristende ut :ler: Gjenstår å se hva svigers mener om saken!

Bare 2 timer til jeg skal sette meg ned med en fersk kopp kaffelatte! Nedtelling er i gang! Men først skal vi ha pølsefest med minigulerøtter, saft og is til dessert sammen med barna for å feire hussalg :hoppe: Tar med andre ord helt av :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis med hussalg :hoppe: Så deilig at det endelig er gått i orden :Nikke:

Og grattis med ny kaffemaskin. Synes de kapselmaskinene er fine jeg. Fersk, deilig kaffe uten noe søl eller jobb.

Kan det virkelig stemme at du bare har 12 dager til termin :klø: Spennende er det uansett. Husker selv jeg satt kvelden før termin og hadde ingen hast med å få i stand det siste. Var da tid neste uke også. Og seks timer senere var det hele gang, gitt :fnise: Har prøvd å forberede meg på at hun kanskje kan dukke opp før termin denne gangen, men det er jo fortsatt 3,5 uke til. Maaaaaase tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med hussalg :hoppe: Så deilig at det endelig er gått i orden :Nikke:

Og grattis med ny kaffemaskin. Synes de kapselmaskinene er fine jeg. Fersk, deilig kaffe uten noe søl eller jobb.

Kan det virkelig stemme at du bare har 12 dager til termin :klø: Spennende er det uansett. Husker selv jeg satt kvelden før termin og hadde ingen hast med å få i stand det siste. Var da tid neste uke også. Og seks timer senere var det hele gang, gitt :fnise: Har prøvd å forberede meg på at hun kanskje kan dukke opp før termin denne gangen, men det er jo fortsatt 3,5 uke til. Maaaaaase tid.

Fantastisk deilig å være ferdig med hussalg :hoppe:

Og har kost meg med kaffen min i dag ja!! Utrolig kjekt :kaffe:

Stemmer at det bare er 12 dager igjen ja :) I allefall etter terminen jeg fikk på riksen, også kan man legge på 6 dager hvis man skal høre på sykehuset arendal, men etter at jeg klagde og fortalte hvordan undersøkelsen var.. Har de strøket den terminen og følger riksen sin ;) Stoler litt mer på spesialistene der som tok tre mål av hode, mage og lårbein, i forhold til legen på ssa som tok et hodemål :klaske:

Måtte smile litt, er akkurat som du hadde det første gangen jeg har det nå... Jaja, har sååå god tid, så det kan jeg ta neste uke... :fnise: vips så blir det vel fort litt ekstra stress for mannen tipper jeg! Men vi skal i allefall ikke beskyldes for å stresse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med hussalg! :hoppe::biggrin:

12 dager til termin?! :dåne: Må slappe av nå når du kan da, selv om det sikkert ikke er så lett med 3 unger fra før ... :sjenert:

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen

Gratulerer med hussalg og kaffemaskin! :hoppe:

Godt å slippe bekymringer rundt det å ikke få solgt - ihvertfall nå!

Noen ganger skulle jeg ønske at jeg hadde det såpass hektisk som det du har det. Da hadde jeg sluppet å telle dagene så innmari! :fnise:

Hvordan er det med støtteapparatet rundt Jonas der dere har flyttet nå? Virker som om dere blir fulgt opp bra ut i fra det du skriver?

Goooood helg!! :happy:

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med hussalg! :hoppe::biggrin:

12 dager til termin?! :dåne: Må slappe av nå når du kan da, selv om det sikkert ikke er så lett med 3 unger fra før ... :sjenert:

God helg! :klemmer:

Takk takk!! Utrolig deilig å kun eie ett hus igjen ;)

Har ikke slappet av så mye egentlig.. Har hatt modningsrier siden natt til Lørdag, men de tar seg bare ikke opp :klaske: Så nå har jeg vært hos mamma siden Søndag kveld og mannen er hjemme med barna :hjerte: Gode snille og helt fantastiske mannen min!!! Utrolig godt at jeg kan være her i nærheten av sykehuset og ta det med ro. Dvs jeg er ute å trasker og går halve dagen for å få litt fortgang i prosessen ;) Litt lei nå, og håper det snart kan ta seg opp litt!!

I ettermiddag kommer mann og barn hit igjen, og jeg håper at natten i natt er natten for familieforøkelse :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med hussalg og kaffemaskin! :hoppe:

Godt å slippe bekymringer rundt det å ikke få solgt - ihvertfall nå!

Noen ganger skulle jeg ønske at jeg hadde det såpass hektisk som det du har det. Da hadde jeg sluppet å telle dagene så innmari! :fnise:

Hvordan er det med støtteapparatet rundt Jonas der dere har flyttet nå? Virker som om dere blir fulgt opp bra ut i fra det du skriver?

Goooood helg!! :happy:

:blomst:

Takk takk !! Utrolig deilig med gooood kaffe, ett hus og noen tusenlapper ekstra disponibelt hver måned ;)

Skjønner godt at du gjerne skulle hatt det litt hektisk ja!!! Husker hvor mye jeg ventet og hvor lange dagene og ukene føltes da jeg ventet Jørgen :kose: Men denne gangen bare flyr dager og uker avsted, og jeg blir litt paff hver gang jeg teller meg frem til termin :fnise:

Støtteapparatet rundt Jonas er bare helt supert!! Er mektig imponert over kommunens imøtekommenhet og ikke minst velvije og ønske om å gjøre ting best mulig for Jonas og vår familie!! Har ingen som helt ting å utsette!! Det meste var på plass før vi kom, selvfølgelig har vi ikke fått ett komplett tilbud enda, men det hadde vi heller ikke forventet i og med at vi kom midt i skoleåret. Vi har fått et tilbud hver dag, to nesten fulle dager (8.30 - 15.30) og tre korte dager fra (kl9 og kl11 til kl14.) Men fra august av vil vi få fulle dager (dvs normal barnehagetid). Og både habu og alle i barnehage og avlastning er flotte mennesker som vi allerede har rukket å bli glade i! Og både de og kommunen har tatt tak i ting vi har hatt litt lite oppfølgning på i gammel kommune, så nå er vi på planleggingsmøte med alle involverte parter en gang i måneden frem til ting kommer helt på stell, da blir det samarbeidsmøter hver tredje måned så lenge det ikke er noe spesielt som skal taes opp i mellom. Så ja, helt fantastisk opplegg fra kommunen!! Mye jobb, men masse resultater ;) Og jeg er jo ansatt 100% i Jonas AS, så da farter jeg rundt på møter og diverse. Hadde nok ikke vært veldig gjennomførbart om vi begge hadde jobbet fult, men jeg ser at om et års tid når minsten blir litt stor så kan det nok hende studiene kommer igang igjen :hoppe: Livet er flott, og vi ser virkelig at systemet fungerer i allefall i vår kommune ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på time hos Jordmor i dag! Glemte jo elvfølgelig å ta urinprøve da jeg våknet :klaske: Men det går nok greit, har null vann i kroppen og formen er veldig bra ;) Så får jeg vel utlevert en liten plastkopp og beskjed om å levere litt når jeg er der..

Nå skal jeg ut å gå en liten tur å hente bilen til mamma på jobben, slik at jeg får kjørt en liten tur til hjemtraktene og jordmortimen :fnise: Hadde håpet å slippe unna denne timen siden jeg nå har hatt uregelmessige og pinglete rier i 4 dager. Ufattelig irriterende, men veldig likt sist med tvillingene. Da gikk jeg slik i to uker før vannet gikk. Håper virkelig ikke jeg skal gå like lenge slik denne gangen! Men har mye mer nedpress denne gangen så da håper jeg kroppen jobber litt kjappere :tommelsmil: Kommer nok til å rpørre om jordmor ikke kan sjekke om det har noe særlig effekt!! Og kommer til å bli ganske så skuffet om hun sier nei, må jeg innrømme :sjenert:

Vel da får jeg ikle meg joggeskoene jeg kjøpte i går etter at jeg hadde gnagd vekk halve helen på begge beina,med mine fine støvletter i går :roll: Greit at støvlettene er gode å gå i, men burde jo ha innsett att en fire timers gåtur kun avbrutt av en halvtimes pause på en benk i parken kanskje var i overkant. Så måtte innom sportsbutikken å kjøpe joggesko og apoteket etter gnagsårplaster før jeg gikk hjem igjen :fnise: Var skikkelig lekker da i skjørt og joggesko!! Hot mama...

:vinke: Da vagger jeg snart avgårde og håper jeg kan oppdatere med bevist modning litt senere i dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen

Så flott å høre at støtteapparatet rundt Jonas er vellykket! :happy: Men det krever sin innsats av dere som foreldre også, så all ære til deg og dere! :Nikke:

Synes jeg ser deg med joggesko og skjørt! :fnise: Jeg hadde en lignende opplevelse når vi var på shoppingtur til østlandet forrige uke - har noen støvletter som jeg synes er fine og passer til det meste av bukser og diverse.. Det jeg ikke tenkte på var at når man går litt lenge så er det fort for at beina hovner opp. Og resultatet? Joda, faktisk en blåveis under ene tåneglen og kjempeøm i alle resterende negler! :roll: Klarte såvidt å gå til slutt! Hehe.. Man lærer noe hele tiden, gitt! Nå går det kun i Nike Air! :ler:

Spennende å se om ting er i gang eller ei! :hoppe: Jeg følger spent med!! Og lykke til! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott å høre at støtteapparatet rundt Jonas er vellykket! :happy: Men det krever sin innsats av dere som foreldre også, så all ære til deg og dere! :Nikke:

Synes jeg ser deg med joggesko og skjørt! :fnise: Jeg hadde en lignende opplevelse når vi var på shoppingtur til østlandet forrige uke - har noen støvletter som jeg synes er fine og passer til det meste av bukser og diverse.. Det jeg ikke tenkte på var at når man går litt lenge så er det fort for at beina hovner opp. Og resultatet? Joda, faktisk en blåveis under ene tåneglen og kjempeøm i alle resterende negler! :roll: Klarte såvidt å gå til slutt! Hehe.. Man lærer noe hele tiden, gitt! Nå går det kun i Nike Air! :ler:

Spennende å se om ting er i gang eller ei! :hoppe: Jeg følger spent med!! Og lykke til! :happy:

:)

Var skikkelig lekker på vei hjem ja... også med litt snodig gange siden begge helene hadde åpne sår :roll:

Her er ting så smått igang ja :hoppe: To cm åpning og avflatet livmorhals, så da er det bare å smøre seg med tålmodighet og håpe at det kan ta av litt snart! Hadde jeg vært hjemme med mann og barn, så skulle mannen fått trå til ja :sjenert: Men med en time i mellom oss så blir det ikke helt aktuelt. Jordmor anbefalte bringebærblad te.. Men det har jeg jo ikke akkurat i skapet.. Kanskje en tur på helsekosten når jeg henter mamma og pappa på jobben etterpå :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Arhirwen

Oj, oj, oj!

Følger spent med her nå! :popcorn:

Masse lykke til! Tenk: snart er dere en familie på seks! Gleder meg så på dine vegne!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå så spennende med både modningsrier og 2 cm åpning. Nå er det på tide å pakke sykehusbaggen og skaffe seg en sladris :jepp: Vi vil ha full rapport ettersom ting skjer.

Og hvis du tror du var lekker med joggesko, skulle du sett modellene jeg jobbet med igår. Vi skulle ha en fotoshoot med brudekjoler og ballkjoler ute i skogen. Fungerte dårlig med høyhelte sko der, så det ble joggesko på alle sammen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe: *bank-i-bordet* Tror nok kanskje det blir baby i løpet av de neste 24 timene ja *bank-i-bordet* :hoppe: Har nå litt kraftigere, men fremdeles ganske beskjedne i forhold til aktiv fødselsrier, med 4-6min mellomrom og de varer i ca 1min :sjarmor:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er mann og barn ankommet, jeg har snust og nydt å titte på mine små kjære :hjerte: :hjerte: :hjerte: Og ikke minst en god varm klem fra mannen min :hjerter:

Søsteren er på vei for å få litt oppplæring på Jonas og skal sitte barnevakt for oss i natt ;) Deilig å ha familien nærme!!!!!

Mannen er sendt på shopping etter litt sjokolade og drikkevarer til bagen. Snop og drikke til søstern og en diger hamburger til seg selv ;) Kan ikke være fødeassistent på tom mage :nei:

"koser" meg med ganske regelmessige og vonde rier, med varmeflaske i korsryggen! Utrolig hvor godt det hjelper!!! Et tips til andre som får mye av smertene i ryggen ;)

Hmm, kanskje på tide å skaffe sladris???? :klø: Har noen i kikkerten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...